Автор Тема: Aвариен режим и после самоволно форсиране на двигателя D4CB  (Прочетена 7306 пъти)

proba

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Вчера в проливен дъжд я запалих след нормална работа час преди това. КИА соренто 2004 дизел 2.5 л. Забелязах че не мога да подам газ и оборотите са заковани на 1500 в минута. Помислих че е от дъжда някаква защита и я подкарах, на ръчни сменях на автоматични скорости, но продължи така десетина минути.
 После започна самоволно форсиране на двигателя D4CB, едва я удържах в пътя.  Крака беше постоянно на спирачката и на скорост. Прибрах я след 5-6 минути такова каране и я угасих на скорост.
Днес сутринта я пробвах пак. Запалих без проблем и пак закова 1500 об/мин. Педала за газта не го отразява изобщо. Забелязах сега че свети лампата за "проверка на двигателя". След няколко минути помпане на педала на газта започна да се опитва да се форсира но самоволно. Угасих я и се зачетох по форумите.
Предистория:
Преди 2-3000км. След светване на лампата за маслото е карана 3-4 км, губи мощност и се разхлопва двигателя!
Направен е ремонт на коляновия вал, (смяна на основни и биелни лагери само) и сегменти на цилиндрите. Смяна на маслена помпа. Още тогава предположиха че турбото е заминало но не е пипано.
След ремонта си покапваше масло, както и преди ремонта и редовно и се доливаше. Та не се знае маслото, дали е изгаряно или изтекло.

rockton

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 123
Първото нещо което е трябвало да направите е да я подвържете към диагностична апаратура за да се разбере защои се "сърди" двигателния контролер.
Има нещо или няколко неща които не му харесват, но трябва да се зная кои/кое е то. Търсенето, откриването и отгатването на евентуални дефекти по автомобили с електронни контролери е невъзможна мисия без диагностична апаратура и опит в боравенето и диагностиката!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт!  0896 633459 /autoelectronic/

haruspex

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Здравей колега  отвори  десния панел при пасажерското място  имаш  бушониера  подсуши  извади буксите    напръскай с ВД  или контактно  и ще спре  после веднага при  Автостъклар  да  ти  погледне  горе в дясно   със  сигурност  е компрометирано :)   миналия  месец  си блъсках  главата с това :)