FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Когато свали на 2-ра и оборотите паднат на 1000, използвай типтроника и мини на 1-ва. Прави го винаги, в рамките на поне 2 дена градско, в задръстванията. След това автоматиката сама ще започне да го прави. Но имай пред вид, че хич няма да ти хареса последващото сваляне до 1-ва, защото е абсолютно безсмислено. Разликата между 1-ва и 2-ра е едва 3 км/ч при 800 об/мин, което не го оправдава. Колата си пълзи и на 2-ра по същия начин и свалянето до 1-ва само износва допълнително съединителите. Виж графиката.
Понеже не смятам че съм дал толкова пари за да 'свиквам', мисля да се преориентирам към 8-степенния хидротрансформатор на 2.0 CRDI..ще страдам малко от малък багажник и повече друсане, но това не мога да го търпя градско..ако карах основно на дълъг път, може би, но случая не е такъв..