Модели автомобили > Venga

Венга 1,4; 90 к.с. бензин 2010 г

(1/5) > >>

kmd:
Присъединих се към клуба на собствениците! Моята красавица е внос от Италия на 200К.
 

kmd:
Разказа ми ще е доста дълъг. Защото в този форум намерих доста отговори на въпросите ми и ще се опитам да бъда полезен на тези след мен. И така - от началото: 1. Търсих кола м/у 7 и 9 бона. 2. Търсенето ми бе доста упорито - хиляди обяви и стотици огледи в продължение на 7 месеца.3. Бързам да кажа, че не съм хванал всевишния за топките - за това малко, по-малко в разказа ми. 4. Принцеса Венга е бяла с много запазено купе и никаква ръжда отдолу.5. Двигателя мърка като коте след като загрее; 6. Изключение - едно хъркане, което чух на първо запалване за 3-5 сек. Звука оприличих на мързелив бендикс, но някакси реших, че това е хлабава верига/ впрочем усещането ми се потвърди скоро/

kmd:
Още преди покупката / забравих да кажа, че основното ми търсене бе да си взема колата от човек, но накрая клъвнах на автокъща - всичко, което бе карано 10 год тук бе изгнило отдолу и така опрях до италианка.../ смених маслото. С 5/30, както го дава производителя. Смених и свещи и бобини. Не съм ги замервал още, но свещите бяха в добро състояние - три бяха работили идеално, четвъртата / на 3-ти цил/ също бе добра, но бе черна без да е мокра. След няколко дни установих, че новите са в по-лошо състояние от старите - за това ще разкажа после.

kmd:
Многословен съм защото следвам хронологията на събитията. И така: Проблем 1.Код Р0011 /видян преди покупката/ , Видях веригата, която е разхлабена, а и ми изглежда менте/за това и е изкарала само 40К/Пропуснах да кажа, че на капака на клапаните има надпис 161К, 12.2019 г. което означава че двиг е ремонтиран 2019 г и това е било преди 40К км.Чета в нета:
"Кодът P0011 показва, че модулът за управление на двигателя (ECM) е забелязал, че разпределителният вал на банка 1 е по-далеч от мястото, където е заповядано.
Търся какво е банк1. Отговор – 1-ви цилиндър - тук става дума за разпределителния вал на всмукателните клапани!
Колко сериозен е кодът P0011?
Високо – Когато двигателят е изправен пред активен код за проблеми, винаги трябва да го приемате сериозно. Въпреки това, този проблем може да не причинява проблемни симптоми веднага. Изисква извършване на задълбочени тестове. Трябва да проверите фазерите на гърбицата и хидравличния контролен клапан." Както казах, обвиних веригата и след седмица я смених.

justalittlesign:
Обединете всички постове в един! Ако искате да добавите нещо към предния пост, използвайте бутона за редакция!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия