Автор Тема: Сервиз за обслужване на Kia Stinger 3.3 GT в София или Пловдив  (Прочетена 16951 пъти)

Veseliq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Здравейте,

купих (капарирах) Kia Stinger 3.3 GT 2018 от Германия и ще докарам колата края на месеца на собствен ход. Колата е от представителство, обслужена последно преди 6 месеца преди 9000км и съответно ще предстои обслужване при нас. Имате ли препоръка в кой сервиз да се направи това, както и последваща поддръжка? Чета смесени мнения за сервизът на представителството и реших да попитам. Тъй като пътувам и до Пловдив, бихте ли препоръчали официалният или друг сервиз в София или Пловдив?

« Последна редакция: Януари 16, 2024, 11:18:01 am от Veseliq »

justalittlesign

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 739
  • Kia Sportage 1.6,180, МHEV, EX
Колата все още е гаранционна. Вземете всички документи, не само сервизната книжка, от официален сервиз на КИА в Германия, където е обслужвана, за да може да продължите гаранцията ѝ в България

assign

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Привет :)

И аз обмислям да се включа с един Стингер, но тъй като досега не съм бил с KIA като марка, се интересувам дали все пак някъде може да се намери инфо за евентуални типични проблеми с модела.
Да, най-якия модел е (поне според моите нужди ;)), но все пак човек трябва, знаете, да се подготви и за поддръжката му.

Veseliq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Сервиз за обслужване на Kia Stinger 3.3 GT в София или Пловдив
« Отговор #3 -: Февруари 09, 2024, 12:35:33 pm »
Колата все още е гаранционна. Вземете всички документи, не само сервизната книжка, от официален сервиз на КИА в Германия, където е обслужвана, за да може да продължите гаранцията ѝ в България

Колата и вече извън гаранция, купих я на 240 000км. Свързах се с Киа София и сигурно няма да я обслужвам там. Цените, които дадоха за консумативи са като цяло разумни, с изключение на цена на маслото на диференциала, което е 700лв за 2л. Но часовете труд, който изписаха е смехотворен - 7ч х 90лв/ч за смяна на масла, антифриз, спирачна течност и филтри (въздушните + купе).

И аз обмислям да се включа с един Стингер, но тъй като досега не съм бил с KIA като марка, се интересувам дали все пак някъде може да се намери инфо за евентуални типични проблеми с модела.

Да, най-якия модел е (поне според моите нужди ;)), но все пак човек трябва, знаете, да се подготви и за поддръжката му.

От изгледаното и изчетеното, колата е изключително безпроблемна. Мога да го потвърдя с моя автомобил, който има голям пробег и за близо 3000км, които направих, колата работи без забележки.
« Последна редакция: Февруари 09, 2024, 01:49:24 pm от Veseliq »

plevelcho76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
  • kia stinger 3.3
и във фоксваген взимат 90лв. на час и тойота

plevelcho76

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
  • kia stinger 3.3
veseliq ти не си от Honda клуба bravo

daut

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
  • Kia Stinger GT 3.3

Аз обслужвам в Overdrive, мястото е малко неудобно, но пък имат кафенце и е приятно да разгледа човек какво имат. Малко по-скъпо е, но работят добре.


Със сигурност избягвайте официалния сервиз.

Баха ми сипали 1 литър масло повече и източвах вкъщи. (Вече винаги гледам колко масло има като си взимам колата от сервиза)

Бяха разляли масло върху мотора и дори имаше капки върху едната турбина, което не се бяха постарали да почистят изобщо.

За всичко това ми взеха 660 лв. (масло, маслен филтър и въздушни филтри)

Искаха ми 7 000 лв за нов фар, на който проблема беше, че спря да завива. Това го оправих с част поръчана от тях за 33лв (едно пакетче Силика гел, което се поставя откъм подкалника - даже без да отваряш капака на колата. 10 минути работа).

За задни накладки ми искаха 970лв (накладки плюс труд).