Автор Тема: гаранция на киа  (Прочетена 14679 пъти)

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: гаранция на киа
« Отговор #15 -: Юни 16, 2009, 03:39:16 pm »
na sre6tata togava

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: гаранция на киа
« Отговор #16 -: Юни 16, 2009, 03:50:04 pm »
то колко срещи имаше 8-)

otkata

  • Фотограф-любител
  • Обичам да пиша ;)
  • *
  • Публикации: 87
Re: гаранция на киа
« Отговор #17 -: Юни 16, 2009, 04:30:55 pm »
Какво ни струва гаранцията, че да се откаже човек. При 1,6 печка преди два месеца ТО беше 500лв. Ако се направи извънгаранционно да се икономиса половината. Ми сменете през годината веднъж биалетките и амортисьорите само тях без нищо друго и пак сложете дилемата на везната. Да не говорим нещо друго, ако вземе да изскърца )))
Да скъпо е ТО, но без него още повече.

restless

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
  • кара Сивик 5г
Re: гаранция на киа
« Отговор #18 -: Юни 17, 2009, 07:10:55 pm »
Какво ни струва гаранцията, че да се откаже човек. При 1,6 печка преди два месеца ТО беше 500лв. Ако се направи извънгаранционно да се икономиса половината. Ми сменете през годината веднъж биалетките и амортисьорите само тях без нищо друго и пак сложете дилемата на везната. Да не говорим нещо друго, ако вземе да изскърца )))
Да скъпо е ТО, но без него още повече.
ииииибах тия биалетки и амортисьори, на всеки 15К км ли се сменят?! Аз бих очаквал при нормална експлоатация първите 100К такива неща да не се сменят. Дори в България.

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: гаранция на киа
« Отговор #19 -: Юни 17, 2009, 07:40:55 pm »
еее за биалетите е нормално да се "почупват", на един приятел Ситроена ги сменяше на 10к  rofl
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5706
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: гаранция на киа
« Отговор #20 -: Юни 18, 2009, 11:35:12 am »
взето от един друг форум:

Цитат на: ЬЬЬ
2 броя KIA Sportage II  2.0 CRDi 4WD 16 месеца без проблеми  и двете са фирмени коли карат се само с ръчка  и са на по над 70 000 км
Пежо - баничка 1.9D на 2 години - поне 3 месеца е седяло в сервиза
Ауди А6 3.0 ТДИ на 25 000 км ново турбо ( както се кара с 200 км се спира на бензиностанция :D )
Cros Polo  1.9tdi за ~ 10 000 км няма ядове
MITSUBISHI Lancer 1.5 i бензинка на 700 км  и на 9 дена - засега няма ядове ( супер колица за парите си )
Ааааа щях да забравя TOYOTA Avensis D4D треперят и стъклата  а е нова  :shock

ML 320 CDI 2009 г. два пъти влиза за гаранционно отремонтиране на проблем - не се отваря багажника от копчето при шофьора. На третия път направо смениха някакъв модул в багажника, който освен това командва какво ли още не. Ако не беше гаранционна колата, това удоволствие щеше да струва 3500+ лв.
Това е проблема на новите коли - прекалено многото екстри, с които искаме да бъдем заобиколени.

:shock Opel Combo 1,3 CDTI набор 2006
1.Още като ново припушва черен дим при ускоряване.
2.На 50 000 км задни амортисьори изтекаха  / на 61 000 км сложих газови Кайяба -по 90 лв / в Каргоекспрес -маслени -125 лв, в Булаврия -122, 50 лв пак маслени.Изчаках да свърши гаранцията от 2 г за да не ги сменям в с-зите на Опел.
3. Яде предни накладки за 30 000 км
4.Предните гуми ги изяде на 32 000 км / проверявана е преницата в 2 сервиза /
5. Радиатора е закрепен на 2 тенекийки отдолу тънки като станиол. 1 куче се навря пред преднта гума в складова база /карах с 5 км/ч след мотокар/ ,едната ламаринка се огъна и резервоара протече от скобата на пластмасовият леген. Нов радиатор - е чакане 1 седмица за доставка чак от Унгария за почти 300 лв. Съшия радиатор в "Гарван" - а пак унгарски е 98 лв  :shock
6. На 61 240 км в града при ляв завой след 10 м умря мотора - няма палене . Излезе турбо - скъсана ос на турбината на студената част, изпилени перки . Умрял EGR клапан . Кое е първичното - яйцето или кокошката не се знае и никой не казва. Дали е имало пукнатина на остта или клапана е останал отворен и се е повишила температурата загадка.Малсото, филтри се сменят редовно на 15000 км.
Нямаше грешки в компа, няма и индикация за неизправност на мотора. Ей така насред пътя умря.
Удоволствието за нова турбина и клапан - 1875 лв

Вчера при съседа ми по офис идва негов клиент с Рекстън  на около 20 000 км - стружки от турбото , клапан, ремонт на глава . Ремонта над 3000 лв / добре, че е гаранционна. Уж двигател на Мерцедес - да ама не бил разработка на Мерц , но дръпнат .Части от мерц не ставали .


Колеги всичко е много относително.Като пример мога да дам 2 мерцедеса S-класа на по 20000 км.смяна на мотор.Като единия за около година сменя за втори път предна полуоска.4-матик е.Аз в момента карам кола за много пари,но два пъти ми гори крушка а вътре не отчита.Свършва ли са ми накладките до желязо и вътре на компа пак нищо.На 60000 км.смяна тампон на мотора.А са дадени мнооого пари за тези железа.И се потдържат само в оторизирания сервиз.

Изводите оставям за вас

 :) :) :)

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: гаранция на киа
« Отговор #21 -: Юни 18, 2009, 11:49:16 am »
извода е ясен, караме си колите и им се кефим  ;D

макар, че всяко стадо си има мърша  :-*
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

aris

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 816
  • Pro Cee'd / Audi A1 TFSI S-tronic 7 automatic
Re: гаранция на киа
« Отговор #22 -: Юни 18, 2009, 12:01:16 pm »
За тези много се замислех преди да взема кията : Cros Polo MITSUBISHI Lancer

proc

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 437
  • Aequitas & Veritas
Re: гаранция на киа
« Отговор #23 -: Юни 19, 2009, 10:21:20 am »
A otnosno na drugi gradove na Kia servizite razliki nqma a i da ima e okolo 50 lv , no neka spodelqt xorata ot drugi gradove

Арис около 25 % (260 вместо 340 лв) е по-евтино ТО на 15к в Бургас - по сведения от Митко-питко.
Карам си леко колицата и ми е гот на душицата!

bobi746

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: гаранция на киа
« Отговор #24 -: Юни 16, 2011, 05:21:13 pm »
Аз съшто карам киа,но не в бг,колата е в Финландия,тука не е задължително да ходя в сервиз на киа, примерно за смяна на масло,мога и сам да си го сменя,или в друг сервиз гаранциата си важи.

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: гаранция на киа
« Отговор #25 -: Юни 16, 2011, 07:04:23 pm »
И аз съм си задавал многократно въпроса за отпадане на гаранцията, но винаги здравия разум взема превес и смятам, че гаранцията трябва да се запази. Може би мнозина от нас са били изнервяни от различни хора от КМБГ със забележки относно дребни аксесоари или консумативи подменени от нас(крушки, филтри и т.н.), но това не фактор, който да определи дали автомобила ще продължи да има гаранция или не.

Аз като цяло до момента съм доволен от колата, дори си мисля в края на годината да си поръчам фейслифта.

Lance

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
Re: гаранция на киа
« Отговор #26 -: Юни 17, 2011, 04:26:23 pm »
И според мен е добре човек да си запази гаранцията, въпреки малко по-високите цени на обслужването между официалния сервиз и кварталните "специалисти". Казвам "малко по-високи", защото замислете се колко много консумативи се сменят при ТО и направете сметката колко би ви струвало да ги смените при бай Иван от съседната уличка. При цена от 500 лева средно в Киа най-много да спестите 150-200 при бай Иван. А тези 150-200 (че и повече) ще ги дадете още при следващата смяна на амортисьори, което не е изключено да ви се наложи при тези условия на пътищата.

Друг е въпросът, че при бай Иван най-вероятно няма да си смените антифриза и спирачната течност на 2 години (защото "няма смисъл"), няма да си смените горивния филтър (защото "не се сменя толкова често"), няма да си смените маслото на скоростната кутия и други консумативи, които в дългосрочен план има голяма вероятност да ви скапят колата.

Сравнението е малко нелепо, но на "полицейската" си Астра съм дал пари за ремонти за 2 години, колкото за ТО на една Киа за 7...така че може да се каже, че за себе си съм взел решение...единственото, което може да ми го промени, е евентуално пренебрежително отношение от страна на сервизите (което поне засега не стои на дневен ред bravo)
« Последна редакция: Юни 17, 2011, 04:29:53 pm от Lance »
Once a Kia - always a Kia.

vankatatr

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 55
Re: гаранция на киа
« Отговор #27 -: Август 12, 2011, 11:20:18 am »
тряба си гаранция поне тези 5 год тя и без това след 5 год тази кола на нищо няма да прилича :))

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1730
  • Шеф диригент
    • Inspire Communications LTD
Re: гаранция на киа
« Отговор #28 -: Август 13, 2011, 06:36:05 pm »
тряба си гаранция поне тези 5 год тя и без това след 5 год тази кола на нищо няма да прилича :))
а коя кола в класа ще прилича на нещо след 5г по българските пътища???
Hyundai Genesis 2015 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
[ex]KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

vomisovi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Re: гаранция на киа
« Отговор #29 -: Август 13, 2011, 10:20:06 pm »
 :o ??? :( ok
взето от един друг форум:

Цитат на: ЬЬЬ
2 броя KIA Sportage II  2.0 CRDi 4WD 16 месеца без проблеми  и двете са фирмени коли карат се само с ръчка  и са на по над 70 000 км
Пежо - баничка 1.9D на 2 години - поне 3 месеца е седяло в сервиза
Ауди А6 3.0 ТДИ на 25 000 км ново турбо ( както се кара с 200 км се спира на бензиностанция :D )
Cros Polo  1.9tdi за ~ 10 000 км няма ядове
MITSUBISHI Lancer 1.5 i бензинка на 700 км  и на 9 дена - засега няма ядове ( супер колица за парите си )
Ааааа щях да забравя TOYOTA Avensis D4D треперят и стъклата  а е нова  :shock

ML 320 CDI 2009 г. два пъти влиза за гаранционно отремонтиране на проблем - не се отваря багажника от копчето при шофьора. На третия път направо смениха някакъв модул в багажника, който освен това командва какво ли още не. Ако не беше гаранционна колата, това удоволствие щеше да струва 3500+ лв.
Това е проблема на новите коли - прекалено многото екстри, с които искаме да бъдем заобиколени.

:shock Opel Combo 1,3 CDTI набор 2006
1.Още като ново припушва черен дим при ускоряване.
2.На 50 000 км задни амортисьори изтекаха  / на 61 000 км сложих газови Кайяба -по 90 лв / в Каргоекспрес -маслени -125 лв, в Булаврия -122, 50 лв пак маслени.Изчаках да свърши гаранцията от 2 г за да не ги сменям в с-зите на Опел.
3. Яде предни накладки за 30 000 км
4.Предните гуми ги изяде на 32 000 км / проверявана е преницата в 2 сервиза /
5. Радиатора е закрепен на 2 тенекийки отдолу тънки като станиол. 1 куче се навря пред преднта гума в складова база /карах с 5 км/ч след мотокар/ ,едната ламаринка се огъна и резервоара протече от скобата на пластмасовият леген. Нов радиатор - е чакане 1 седмица за доставка чак от Унгария за почти 300 лв. Съшия радиатор в "Гарван" - а пак унгарски е 98 лв  :shock
6. На 61 240 км в града при ляв завой след 10 м умря мотора - няма палене . Излезе турбо - скъсана ос на турбината на студената част, изпилени перки . Умрял EGR клапан . Кое е първичното - яйцето или кокошката не се знае и никой не казва. Дали е имало пукнатина на остта или клапана е останал отворен и се е повишила температурата загадка.Малсото, филтри се сменят редовно на 15000 км.
Нямаше грешки в компа, няма и индикация за неизправност на мотора. Ей така насред пътя умря.
Удоволствието за нова турбина и клапан - 1875 лв

Вчера при съседа ми по офис идва негов клиент с Рекстън  на около 20 000 км - стружки от турбото , клапан, ремонт на глава . Ремонта над 3000 лв / добре, че е гаранционна. Уж двигател на Мерцедес - да ама не бил разработка на Мерц , но дръпнат .Части от мерц не ставали .


Колеги всичко е много относително.Като пример мога да дам 2 мерцедеса S-класа на по 20000 км.смяна на мотор.Като единия за около година сменя за втори път предна полуоска.4-матик е.Аз в момента карам кола за много пари,но два пъти ми гори крушка а вътре не отчита.Свършва ли са ми накладките до желязо и вътре на компа пак нищо.На 60000 км.смяна тампон на мотора.А са дадени мнооого пари за тези железа.И се потдържат само в оторизирания сервиз.

Изводите оставям за вас

 :) :) :)