Добре Дошли във Форума
Какво ни струва гаранцията, че да се откаже човек. При 1,6 печка преди два месеца ТО беше 500лв. Ако се направи извънгаранционно да се икономиса половината. Ми сменете през годината веднъж биалетките и амортисьорите само тях без нищо друго и пак сложете дилемата на везната. Да не говорим нещо друго, ако вземе да изскърца ))) Да скъпо е ТО, но без него още повече.
2 броя KIA Sportage II 2.0 CRDi 4WD 16 месеца без проблеми и двете са фирмени коли карат се само с ръчка и са на по над 70 000 кмПежо - баничка 1.9D на 2 години - поне 3 месеца е седяло в сервиза Ауди А6 3.0 ТДИ на 25 000 км ново турбо ( както се кара с 200 км се спира на бензиностанция ) Cros Polo 1.9tdi за ~ 10 000 км няма ядовеMITSUBISHI Lancer 1.5 i бензинка на 700 км и на 9 дена - засега няма ядове ( супер колица за парите си )Ааааа щях да забравя TOYOTA Avensis D4D треперят и стъклата а е нова :shock
A otnosno na drugi gradove na Kia servizite razliki nqma a i da ima e okolo 50 lv , neka spodelqt xorata ot drugi gradove
тряба си гаранция поне тези 5 год тя и без това след 5 год тази кола на нищо няма да прилича )
взето от един друг форум:Цитат на: ЬЬЬ2 броя KIA Sportage II 2.0 CRDi 4WD 16 месеца без проблеми и двете са фирмени коли карат се само с ръчка и са на по над 70 000 кмПежо - баничка 1.9D на 2 години - поне 3 месеца е седяло в сервиза Ауди А6 3.0 ТДИ на 25 000 км ново турбо ( както се кара с 200 км се спира на бензиностанция ) Cros Polo 1.9tdi за ~ 10 000 км няма ядовеMITSUBISHI Lancer 1.5 i бензинка на 700 км и на 9 дена - засега няма ядове ( супер колица за парите си )Ааааа щях да забравя TOYOTA Avensis D4D треперят и стъклата а е нова :shockML 320 CDI 2009 г. два пъти влиза за гаранционно отремонтиране на проблем - не се отваря багажника от копчето при шофьора. На третия път направо смениха някакъв модул в багажника, който освен това командва какво ли още не. Ако не беше гаранционна колата, това удоволствие щеше да струва 3500+ лв.Това е проблема на новите коли - прекалено многото екстри, с които искаме да бъдем заобиколени.:shock Opel Combo 1,3 CDTI набор 2006 1.Още като ново припушва черен дим при ускоряване.2.На 50 000 км задни амортисьори изтекаха / на 61 000 км сложих газови Кайяба -по 90 лв / в Каргоекспрес -маслени -125 лв, в Булаврия -122, 50 лв пак маслени.Изчаках да свърши гаранцията от 2 г за да не ги сменям в с-зите на Опел.3. Яде предни накладки за 30 000 км4.Предните гуми ги изяде на 32 000 км / проверявана е преницата в 2 сервиза /5. Радиатора е закрепен на 2 тенекийки отдолу тънки като станиол. 1 куче се навря пред преднта гума в складова база /карах с 5 км/ч след мотокар/ ,едната ламаринка се огъна и резервоара протече от скобата на пластмасовият леген. Нов радиатор - е чакане 1 седмица за доставка чак от Унгария за почти 300 лв. Съшия радиатор в "Гарван" - а пак унгарски е 98 лв :shock 6. На 61 240 км в града при ляв завой след 10 м умря мотора - няма палене . Излезе турбо - скъсана ос на турбината на студената част, изпилени перки . Умрял EGR клапан . Кое е първичното - яйцето или кокошката не се знае и никой не казва. Дали е имало пукнатина на остта или клапана е останал отворен и се е повишила температурата загадка.Малсото, филтри се сменят редовно на 15000 км.Нямаше грешки в компа, няма и индикация за неизправност на мотора. Ей така насред пътя умря.Удоволствието за нова турбина и клапан - 1875 лв Вчера при съседа ми по офис идва негов клиент с Рекстън на около 20 000 км - стружки от турбото , клапан, ремонт на глава . Ремонта над 3000 лв / добре, че е гаранционна. Уж двигател на Мерцедес - да ама не бил разработка на Мерц , но дръпнат .Части от мерц не ставали .Колеги всичко е много относително.Като пример мога да дам 2 мерцедеса S-класа на по 20000 км.смяна на мотор.Като единия за около година сменя за втори път предна полуоска.4-матик е.Аз в момента карам кола за много пари,но два пъти ми гори крушка а вътре не отчита.Свършва ли са ми накладките до желязо и вътре на компа пак нищо.На 60000 км.смяна тампон на мотора.А са дадени мнооого пари за тези железа.И се потдържат само в оторизирания сервиз.Изводите оставям за вас