Автор Тема: Проблем с "ламбда-сонда"  (Прочетена 9438 пъти)

pool

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 97
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #15 -: Септември 16, 2009, 09:53:53 pm »
Двата проблема не са свързани един с друг. Това идуктивния датчик на разпределителния вал ли е - горе в дясно върху капака на клапаните? А какво стана със сондата? devil

white

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #16 -: Септември 17, 2009, 10:32:19 am »
    Вчера следобед ми се обадиха,че сондата е в София и днеска/17.09.2009г./към 13.00-14.00h ще е във Варна.С повече късмет довечера може и да съм с кола. yahoo
    За датчика пращам снимка/дано да се разбере нещо,защото снимката е лоша/,става въпрос за разпределителния вал.
    Но не толкова датчика ме притеснява а това,че на всеки 4-5 завъртания на стартера за палене на колата не сака?!? :o И по скоро там търся връзката с "ламда сондата".

pool

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 97
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #17 -: Септември 21, 2009, 12:51:29 am »
Пожелавам ти да си с кола, ама не го вярвам!

white

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #18 -: Септември 21, 2009, 09:36:43 am »
Взех я,на 17.09.2009г.Подменена е горната"ламда сонда"/с по-късия кабел/,преди катализатора.След около 20км ми светна чека за проблем или грешка?За тези 20км на два пъти ми се случи отново да не пали т.е.стартера върти,но двигателя не пали?!?/предположиха,че е имобилайзера/.Като я закачиха на компа излезе,че този път проблема е в другата "ламда сонда".Искаха да я покараме извън града/да се издуха?!?/.Аз карам,момчето с компа на дясната седалка следи състоянието на колата!След определено шофиране при около130км/час каза,че според компа всичко е в норми.И за сега карам,чини ми се е добре но времето ще покаже?!? music

shantavdundi

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 112
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #19 -: Септември 21, 2009, 08:27:34 pm »
Дано да е добре но на мен това много ми прилича на вакумен маркуч.
На авелата се беше скъсал един е явно си поема въздух от некъдето трябва и цялата горивна смес се скапва. Проблема с ниските обороти стана точно на средата на кръговото на 4ти километър в София  rofl
Ако имаш възможност моят съвет е да огледаш всички маркучи, който излизат от инжекциона и ако има някой скъсан или сцепен просто да го смениш.
Впрочем ако такъв маркуч се е допрял някъде където не трябва и се е разтопил може и от това да е миришело на изгоряло
« Последна редакция: Септември 21, 2009, 08:29:54 pm от shantavdundi »

pool

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 97
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #20 -: Септември 22, 2009, 12:45:58 am »
Сиида няма вакуми като Авелата! И преди проблема ти е бил в БАНК2, но за съжаление тази сонда има само контролни функции по отношение на екологията! Правилно е предположението, че по първата комп. прави корекциите на инжекторните времена, но не това е проблема. write devil За пореден и последен път ти казвам бубина! Вземи от някой от Варна сиида и си сменете бубините на 1.4 и1.6 са еднакви и го прати после с твоите бубини и на него една сонда да му сменят!

white

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #21 -: Септември 22, 2009, 09:06:22 am »
   Това е идея /далаверка/, имам колега с 1.4-бензин. Ще му предложа?!?
 ok
   За бобината го казах както на приемчика така и на майстора, с който така да се каже продухвахме колата с подкачен комп. Постарах се да им обясня, че всичките симптоми които съм забелязъл се вързват с бобината. Даже предложих, че ако развият свещите по състоянието им ще могат да локализират коя бобина е. Приемчика каза, че ще го каже на майсторите а майстора твърди, че ако е бобина т.е. и най-малката промяна в показателите и компа веднага ще го излови като грешка, но от грешките които е отчел компа нямало такава?!?
Не си мисли, че съм отхвърлил бобината като вариянт напротив, в момента следя колата много внимателно и за най-малката промяна в работата и. Но не се сещам за момента какво друго да направя освен да я следя?!? Намекнах им защо не държат някои части които минават за почти консумативи /като вкарах в асортимента и бобината и ламбда сондата/ на склад, а не да се чака по един месец, но нищо не ми отговориха. По-скоро, че други решават.  
« Последна редакция: Септември 23, 2009, 11:23:09 am от white »

pool

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 97
Re: Проблем с "ламбда-сонда"
« Отговор #22 -: Септември 23, 2009, 01:03:29 am »
Компютъра на автомобила ще отчете аномалия в работата на бубината, само ако транзистора и е изгорял! Но не така стоят нещата, когато самата бубина работи, но е термо зависима или искрата избива по корпуса, при рязко подаване на газ или при загрял двигател, когато оборотите са 650 и горивната е смес много бедна! Лошото е, че има случаи, когато бубина работи перфектно, след един час работа започва да тресе цилиндъраи пак подава искра, след това спира изцяло, а на сутринта, на студено всичко е ОК! Въобще гаден проблем, още повече при Гама мотора на СИИД! Пробвайте с приятеля си, като смените четирите и после връщате една по една, докато не се прояви проблема безспорно. За съжаление няма друг начин! А и друго смени си свещите за всеки случай преди това, ама с бош не с НГК, може и шампион, каквито са на колата ти! Около 20лв. са, Нищо от това няма да ти повлияе на гаранцията! Успех!