Добре Дошли във Форума
Narva например или Осрам или просто някоя друга марка - има ги във всяка бензиностанция! Успех!
..запасил съм се, но не бива така да става така да отказва да свети, а пък да не е изгоряла и да се оправя така с наместване от тук от там.
Браво!!! Това е чест проблем при сеед и е съвсем различно от изгоряла крушка. Свали капачката, изкарай буксата на крушката и ще видиш от двата края две /или беше една - не пмня в момента/ медни пастини, които контактуват с цокъла на крушката. Вземи клещи и свий пластините една към друга, така, че плътно да опират до крушката - това е масата. Повтори операцията и на другия фар, за да нямаш проблеми за вбъдеще. Успех и много безаварйни километри!
пластинките бре.Няма как да не и видиш,но недей да ги доближаваш много и недей да го правиш близо до фара,че рискуваш да плеснеш някой бушон
Стига сте плашили човека, да не е луд да работи на вклучени фарове, че да изгори бушона? Да не говорим, че на сиида няма как да стане защото фара е пластмасов и по него няма нито плюс, нито минус!
Успех и спокойно, няма да се плашиш - ако имаш проблем пиши!!!
Oil_Blue_Cee'd, виш си копчето за фаровете дали е на 0-ла
Цитат на: Slumk в Септември 28, 2009, 10:15:44 amOil_Blue_Cee'd, виш си копчето за фаровете дали е на 0-ла Видял съм на нула е! Това го знам. Значи стандартно крушките така си светят. А как става тогава тази смяна със ксеноновите светлини и те за къси и дълги ли са?