КИА Клуб България- фен форум на КИА

KIA Форум България => КИА Моторс => Темата е започната от: Митето в Февруари 07, 2012, 08:41:51 pm

Титла: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: Митето в Февруари 07, 2012, 08:41:51 pm
И така приятели
КМБ започнаха леко да се окопитват към клиентите си,но явно още неща не им достигат,да се получи желаното за нас.
Искам в тази тема да споделяте какво искате да се подобри,какво куца и какво може да предложи КМБ освен в София,Пловдив и останалите големи градове.
Поводът на темата е съпроводен от следното случило се -> http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,1071.0.html (http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,1071.0.html) където ясно се разбира,че регионалните сервизи  явно са пренебрегвани 8-)

Моля за наистина смислени постове,които да препращам на когото трябва в КМБ.Било то г-н Иванчев ,г-н Матев и т.н. в ерархията на КМБ
Титла: Re: Препоръки и предложения към Миа Моторс България
Публикувано от: ivannlbc в Февруари 07, 2012, 08:53:55 pm
Мите, тези хора ако се интересуваха какво се случва в дълбоката провинция, щяха да четат тук за проблемите и да вземат отношение без да ги подканя никой. Бизнеса има железни правила и този, който пренебрегва клиента, в крайна сметка го отнася...конкуренцията. Рано или късно аз ще си купя нова кола. Може би на лизинг. Айде сега ти ми кажи, познавайки сервизната база в района на Пазарджик, към какво да се ориентирам? Имай предвид, че все още не знаем какво ще извадят китайците от Ловеч. Така чееее, КМБ ли са, кви са, имат мноооого да работят и преди всичко да се учат, как се прави бизнес. Защото капитала на една фирма не е стоката. Капиталът са клиентите, хората. Когато тях ги няма - GAME OVER.
Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: tosco в Февруари 07, 2012, 10:15:28 pm
Таман бех написал егат гневния пост, ама обърках копчетата и го затрих и сега ме мързи да го пиша наново.
Та ще се огранича само с препоръките:
-Да вземат да си инвестират КМБ в първостепенно необходима техника по сервизите, а не да си препредават по комшийски чаша олио за кило захар.
-Да вземат да си очовечат малко цените на допълнителните аксесоари, всеки иска да си понакипри таратайката по негов вкус, ама мултимедия за 10 000 -БЛАГОДАРЯ!!! %)
-Наистина да вземат да си обърнат малко повечко внимание на регионалните сервизи. Защото хора като бай Стоян от Пазарджик преди всичко работи за имиджа и рейтинга на марката КИА и който не го познава първия път отива в сервиза на КИА Пазарджик, а си тръгва от сервиза на бай Стоян!!! Фащате ли ми мисълта???
Ай много ви здраве за сега :)))
Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: smirn0ff в Февруари 07, 2012, 11:07:15 pm
едно време имаше една култова персона Любо като приемчик в КМБ- Сервиз София  write
Всички за него бяха с неоснователни проблеми :) или поне такъв вид придаваше.
С разстояние на времето обаче започвам да си мисля, че въпросния Любо (нищо лично към човека), е защитавал на 100% фирмения интерес на КМБ - т.е. колкото се може по-малко гаранционни ремонти.
Ако кажа, че в момента няма разлика - ще излъжа, има разлика и най-вече тя е в отношението на персонала на КМБ към клиента - т.е. нас собствениците на автомобили марка КИА, иначе пак гледат да има по-малко гаранционни ремонти. Даже до колкото знам в сервизите от провинцията положението е още по-трагично - не им дават нищо да сменят гаранционно...

Ходих в сервиз преди началото на зимата, за да ми направят смазване на някои детайли, след края на зимата смятам пак да посетя сервиза.


Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: D.Vladimirov в Януари 28, 2015, 11:09:50 pm
Можеш ли да кажеш, какви детайли са ти смазвали?
Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: [Georgi] в Август 23, 2015, 04:45:14 pm
- Цените на резервните част са доста завишени - нещо което излиза по каталозите $100 те го дават 260лв ...
- Вестниците във фоайето (Телеграф, Монитор и останалите парцали на Пеевски) са обида към интелигентността на клиентите
- Когато приемчика "не е сигурен" за нещо, логично е да викне за второ мнение човек, който е малко по-сигурен...

Това са ми впечатленията до момента.
Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: diulgerov78 в Октомври 16, 2017, 11:20:18 pm
В сервиза на КИА в Пловдив хората май нищо не разбират .2013година си купих Киа Соренто ,вече регистрирано го закарах в сервиза да огледат колата и да кажат как е има ли нещо ,което да трябва да се сменя и ако е така да се смени .След огледа ,който беше по обстоен  механиците заключиха че колата е перфектна и нищо и няма.Пребрах се в Карлово и един мой приятел пред блока ми вика „я дигни капака ,че да видя къв е мотора „ огледа двигателя и при маркучлетата който трябва ож да влизат във вакум клапана на турбината ми вика я ела да видиш кво имаш тук .Маркучлетата изкарани от клапана и затапени с съчми .Вакум клапана който изменя гиометрията на турбината спукан и явно и за това маркучлетата бяха запушени ,но това в сервиза никой не видя.Както да е срещу 400лева ми я направиха в един сервиз .Закарах колата да се види от къде капи масло ,пак във сервиза на Киа в Пловдив стоя колата близо 2месеца в сервиза откачвали главата на двигателя понеже гарнитурата била незнам си кво ,шлайфали главата понеже била крива ,а и ми казаха тогава че буталата били на трети ремонт ,което аз вобще и несъм ги питал ама както да е събраха ми колата и платих и си я взех .След около 4 месеца на път за Пловдив нещо удари в предния капак на колата и мотора изгасна ,отварям капака и кво да видя една дюза изкокнала ,айде пак в сервиза превъртян болт на дюзата ,съответно вината не била тяхна аз веднага започнах да се чудя кой ли пък преди 4 месеца сваля главата ,както да е накараха ме и маслото да сменя да не било случайно влезнало навта в маслото  Разбирачи големи .После колата спря да пали,  пак в сервиза оказа се датчик колянов вал ,смених го  .2015 година си купих нов турбокомпресор и пак утидох в сервиза на КИА Пловдив да ми го сменят ,смениха го но се оказа че трябва да се смени и вакум клапана и него сменихме .След 6 месеца клапана почна да издава странни звуци ,пак в сервиза трябвало пак да се смени ,този път им отказах . Тази година пак закарах колата в сервиза понеже пак започна да неможе да пали колата направиха ми диагностика и ми казаха че пак датчика на коляновия вал е за смяна е този път не го смених при тях помолих да ми поогледат колата отдоло и ако има нещо смутаващо да ми кажат че да знам да го смена всичко било перфецтно нищо нямало за смяна .На другия ден отидах да мина преглед  оказа се че имам да сменям спирачни дискове на задните колелета ,преден десен лагер ,когато го извади механика в един сервиз лагера направо се разкапа иначе нищо нямало за смяна .Аз немога да разбера за какво вобще работи този сервиз в Пловдив .В момента колата мие в Сервиза на КИА в София ,датчика на коляновия вал се оказа че въобще не е за този модел ,оказа се че колата има куп други проблеми ,който вече са отстранени благодарение на момчетата в сервиза в София .
Титла: Re: Препоръки и предложения към Киа Моторс България
Публикувано от: bat_zdravko в Януари 14, 2018, 06:17:43 pm
Здравейте,
новорегистриран съм, защото не съвсем очаквано за мен, взех решение и си купих Киа.
Сега, по темата, иска ми се да наплюя едно хубаво служителите в София офис (на Киа), но ще се огранича само до препоръки - когато дойде клиент, който си носи куфарчето с парите и иска да си тръгне с кола, е хубаво да има кой да му каже:
- "Добър ден, заповядайте, какво можем да направим за Вас?"
...а не вместо това, да си чатят по телефоните всички по гишетата и да мислят - "Тоя не е мой проблем, щом не е на моето гише!"
Вярно, събота беше, ама 10 минути обикалям между колите в шоурума и нищо...
Всъщност не е нищо, пак си купих Киа, ама на половин цена от случайна авто-къща в Перник. Та или ще съм много щастлив с колата, или ще плача много горчиво, но в офиса няма да стъпя повече.

EDIT: След като гнева ми премина, а и понатрупах горчив опит с кварталните сервизи, мога да кажа, че поне в сервиза работят читави хора - от приемането на автомобил, до обслужването и комуникацията по време на процедурата. Ако КМБ задържат това ниво, много е вероятно следващата ми кола да е от върнатите лизингови от тях, или дори нова от шоурума (не съм много фен на последното, но може да се пречупя).