КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Ceed, ProCeed, Ceed SW => Темата е започната от: pararararam в Октомври 24, 2008, 10:17:55 am
-
Спомням си, че имаше някъде такава тема, но уви - не можах да я намеря във форума за KIA Cee'd и затова отварям тази.
Е, прегледа го минахме успешно, но срам на срамотиите е да се плаща 5,28 лв. за смяна на крушка на регистрационния номер, която струва 0,80 лв. и още толкова за смяна на въздушния филтър. Това са операции, всяка от които отнема 2 мин. на непрофесионалист като мен. Направо ме заболя ауспуха...
Говоря за сервиза във Варна - "Доктор Колор". Да, мога и аз да си ги сменя, но никой не ме предупреди за тази безбожно скъпа педерастия, така че внимавайте с такива изявени играчи-смукачи!!!
-
Спомням си, че имаше някъде такава тема, но уви - не можах да я намеря във форума за KIA Cee'd и затова отварям тази.
Е, прегледа го минахме успешно, но срам на срамотиите е да се плаща 5,28 лв. за смяна на крушка на регистрационния номер, която струва 0,80 лв. и още толкова за смяна на въздушния филтър. Това са операции, всяка от които отнема 2 мин. на непрофесионалист като мен. Направо ме заболя ауспуха...
Говоря за сервиза във Варна - "Доктор Колор". Да, мога и аз да си ги сменя, но никой не ме предупреди за тази безбожно скъпа педерастия, така че внимавайте с такива изявени играчи-смукачи!!!
лелей,почна се с крушките :)
Човече,минавай на диоди и няма да даваш повече пари за крушки бре. 8-)
http://kia-bg.com/smf/index.php?topic=207.0 (http://kia-bg.com/smf/index.php?topic=207.0)
-
lilo, въпросът е принципен!!!
Не става въпрос за крушки и диоди!!!
...а диоди няма да си сложа, защото не ми се занимава. Днес е тя (Cee'd), утре е друга (SLR crazy)... тенекии
-
дам,верно е така.Що си взимаш и сменяш в сервиза тогава?Там всичко е дебело :-*
-
Нали ти казвам - не бях предупреден за тази дебелания! Пък и ми е първо ходене в сервиза - аз затова пиша на тези колеги, които не са ходили все още на 15000 км. преглед да имат предвид какъв дебел, голям и виснал ги очаква...
-
ех,колко ли хора очаква че ще и има нещо на новата кола?
В сервиза са длъжни да отстраняват такива неща.Това им е работата :-* лошото е че ти го казват като отидеш да си платиш,а не преди това да дойдат да ти кажат:Имаш за смяна едикво си и струва еди колко си.Ще плащаш ли 8-)
-
Спомням си, че имаше някъде такава тема, но уви - не можах да я намеря във форума за KIA Cee'd и затова отварям тази.
Е, прегледа го минахме успешно, но срам на срамотиите е да се плаща 5,28 лв. за смяна на крушка на регистрационния номер, която струва 0,80 лв. и още толкова за смяна на въздушния филтър. Това са операции, всяка от които отнема 2 мин. на непрофесионалист като мен. Направо ме заболя ауспуха...
Говоря за сервиза във Варна - "Доктор Колор". Да, мога и аз да си ги сменя, но никой не ме предупреди за тази безбожно скъпа педерастия, така че внимавайте с такива изявени играчи-смукачи!!!
Аз като бях на 15000 допълнително смених въздушен филтър и филтър на климатика като съответно си платих за смяната им освен цената и монтажа съответно, което мисля че си е нормално. Всяко нещо си има време за което трябва да се смени като се смята по цената за човеко час която мисля че беше 22 лв без ДДС. Интересното е че са ти сменили неща за които не знаеш и разбираш накрая като си плащаш. По тази логика може да се измислят доста неща за смяна особено като не си там да видиш :-[ Така за тези 5 годинки не ми се мисли какво може да стане като се има предвид недоверито което аз имам към тоя сервиз ...
Btw pararararam върнаха ли ти сменените консумативи, или поне показаха ли ти въздушния филтър?
-
Да, върнаха ми сменените консумативи!
Я да забия едно въпросче във връзка със смяната на маслото при дизелите, че досега винаги съм джиткал бензинка.
Като отидох да си я получавам от сервиза след 15000 км. маслото си беше черно. Попитах ги защо, а отговора беше, че на дизела не оставало светло като при бенза пък и не можело да се източи "напълно" и си оставало черно...
Има ли такова нещо или са глупости на търкалета?
Дори старата ми 17-годишна брица, сдала багажа отвсякъде (най-бързата Опел Вектра на света), няколко часа след като й сменях маслото, то си оставаше светличко...
-
За това че маслото става черно е вярно, но защо това става идеа си нямам, така че спокойно , при всички дизели е така.
-
при дизеловите двигатели е друго изгарянето,както и горивната с-ма