КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sportage => Темата е започната от: Shadow в Март 16, 2019, 10:34:45 pm
-
Здравейте колеги, Имам проблем след направен реглаж на колата от профила ми. По-информацията от стенда, след реглажа, всичко е перфектно стойностите са в нормите. Стенда на пръв поглед е добър американски, 3д реглаж. Проблема идва след като подкарам колата, постоянно ми тръгва на дясно при при пуснат волан (за малко разбира се). При прав волан по-време на движение, сам се завива на дясно, като го пусна. Питането ми е да не би да е нужна някаква калибровка на волана след реглажа?
-
Може да не са напомпани.Ще проверя, иначе са нови.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
При широките гуми май се получава така- на магистралата, където наклонът е надясно, винаги ми бие надясно. Но ако съм на някой обикновен път и карам по средата, където няма наклон, колата си върви направо.
-
Проблема го наблюдавам в градски условия до 50 км/ч, тогова е най-осезаем. Сякаш при по-висока скорост не се наблюдава проблема.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
Falken eurowinter hs01 - 225/60/17
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
След смяна на зимни с летни гуми, проблема остана. И така след като се порових в нета установих, че нашите колички освен , че искат реглаж е необходим и периодично калибриране на сензора за ъгъла на завиване. Иначе се получва, моят проблем: https://www.youtube.com/watch?v=IHodBS6wlQA (https://www.youtube.com/watch?v=IHodBS6wlQA). В издиравне съм на система HUNTER с CODE LINK OBD. Представители са https://emveco.bg/news/item/121-%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%8A%D0%B3%D1%8A%D0%BB%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-CODELINK (https://emveco.bg/news/item/121-%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%8A%D0%B3%D1%8A%D0%BB%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-CODELINK). Някой да е има наблюдения, къде в София мога да намеря тази система, изключвам КМБ след последния разговор с тях даже незнаеха, че такова нещо се прави.
-
"Разбира се, възможно е да се използват различни диагностични уреди за тази цел....."
Това е извадка от цитирания по-горе сайт за HUNTER-а.
А сега познайте дали не може и с друга "апаратура" да стане номера.
С "дилърската" програма и интерфеис за Киа, с нея може да свърши тази работа.
Launch-а също има тази възможност.
Делфи-аутоком не съм проверявал, но евентуално също може да се провери. Това поне се намира под път и над път.
Поздрави.
-
Правил ли си калибровка до сега на спортидж?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
Не, но на други автомобили - да.
Операцията е проста и самите програми подсказват какви действия да се извършат.
-
Привет колеги!
Реших проблема и ще дам отговор за посочения проблем. След реглаж веднага още на стенда се вързах с delphi autocom и си калибрирах волана. Процедурата наистина е лесна, като преди калибрацията на волана ми беше избягал с 10°, според показанията. Наистина колата на прав участък сама тръгваше да завива на дясно. След калибрацията всичко е 6, като нова е. Като заключение бих казал, че е добре да се проверят стойностите на steering angle сензора след всеки реглаж!
-
ok, bravo
-
А в кой сервиз направихте това калибриране?
-
Вьв всеки един може, просто диагностиката си е моя и я закачих докато сьм на реглажа. Иначе на 6+ на практикер между люлин и обеля имат и калибрацията е 25лв.
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
X431 я прави без проблем.
-
X431 я прави без проблем.
Не е ли доста скъпа x431?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
-
X431 я прави без проблем.
Не е ли доста скъпа x431?
Изпратено от моят SM-J530F с помощта на Tapatalk
Да Х431 е доста скъп, туй като е Многомарков ,и е предназначен за професионална работа и сервизи, Също така и CarmanScan прави всичко което е заложено фабрично в контролерите на Автомобилите Хюндай-Киа Митсубиши иМазда, тъй като за тях той е на Дилърско ниво, както и за някой други Азиатци! Но и Този скенер е много скъп и е предназначен за сервизна дейност на проф.ниво!