КИА Клуб България- фен форум на КИА
KIA Форум България => КИА Моторс => Темата е започната от: Митето в Юли 18, 2008, 03:23:34 pm
-
Айде тук пишете като сте доволни ,ама не от шоурума защото там са винаги любезни :D
Аз да се разпиша,че днес бях много доволен от намесата на г-н РАДОСЛАВ КОЛЕВ
Дано наистина скоро да направим среща и да се запознаем лично ;D
-
Еми аз да похваля Представителя на КИА в гр.Шумен.
Благодарности за посещението миналия месец.
Много отзивчив.
Като тръгнем за морето, ако имаме време ще му звъннем да пием по 1 Кафе на път.
Поздрави!!!!
-
С удовоствие,,,,,,,,, ;D
-
дам,и аз може да се включа около 9-и сутринта :-*
-
Аз искам да похлваля дилъра във Варна, пратиха ми картичка за рожденния ден ;D, как да не ги почерпи човек. Утреще мина с една кутия бонбони :D
-
ех,поздравявам хората от сервиза в София за оказаната бърза реакция по смяната на прозореца на колегата днес.
Все така бързо да приемате хората с такива гадни проблеми.
Мерси от негово име ;D
-
Благодаря лично и от мое име за оказаната помощ (http://photo-forum.net/forum/smileys/smiley20.gif)
-
Айде тук пишете като сте доволни ,ама не от шоурума защото там са винаги любезни :D
Аз да се разпиша,че днес бях много доволен от намесата на г-н РАДОСЛАВ КОЛЕВ
Дано наистина скоро да направим среща и да се запознаем лично ;D
"Айде тук пишете като сте доволни ,ама не от шоурума защото там са винаги любезни"
XA xA XA xA Xa Xa xa Xa XA xA XA bravo bravo devil devil bravo bravo
-
и кое е толко смешното, че не разбрах (http://photo-forum.net/forum/smileys/smiley21.gif)
-
отново похвали за сервиза в София.беше ми се откачила в единия край кората под волана.обадих се вчера и без зписване ме приеха.всичко продължи не по-вече от 10 мин. а бях излезнал от работа.така си представям перфектното обслужване.браво! ;D
-
аз за съжаление не мога много да похваля сервиза, с две думи чаках едно арматурно табло 8 месеца и на края при монтажа освен щипки бяха използвани рапидки за дърво....... нямам думи.... но пък искам да изкажа специални благодарности към дилъра на киа Ивайло Буров, освен че беше супер любезен докато ме убеди че това е колата за мен след покупката ми помага адски много и до ден днешен особено когато имах проблем със сервиза и доставката на частите, страхотнА помощ и съдействие. Благодарности.
-
аз за съжаление не мога много да похваля сервиза, с две думи чаках едно арматурно табло 8 месеца и на края при монтажа освен щипки бяха използвани рапидки за дърво....... нямам думи.... но пък искам да изкажа специални благодарности към дилъра на киа Ивайло Буров, освен че беше супер любезен докато ме убеди че това е колата за мен след покупката ми помага адски много и до ден днешен особено когато имах проблем със сервиза и доставката на частите, страхотнА помощ и съдействие. Благодарности.
Дам,Иво и на мен ми помага много.
Даже сега мисля още 1 киа за градска кола да взимам music да видим как ще се справи с отстъпката 8-)
-
Възхитен съм от приемчика в сервиза на КИА Габрово.Много беше любезен!
-
и Мариян(шефа)е готин и много отзивчив.абе всички са много любезни със всякакви съвети
-
Още една похвала за дилъра в София. За отпратка - http://kia-bg.com/smf/index.php?topic=314.0
-
Искам да изкажа огромното си задоволство от сервиза в днешния ден. Отидох за ТО и завеждане на щета. ТО-то приключи за около час, като в същото време заведох щетата, направиха оглед и оставих колата за ремонт по щетата. Изобщо не очаквах, че ще успея да комбинирам двете неща. Дори приемчика ме предупреди, че може и да се наложи да чакам. Или имах късмет или не знам какво, но съм приятно изненадан от развоя на събитията. Дано все така да бъде и да продължават в същия дух.
-
интересувам се как са ти приели колата за оправяне по щета?нали до скоро приемаха за след 2-3 месеца?сигурно имаш познат?
-
зависи от щетата :-*
-
Може пък да има стикер на клуба 8-)
-
а каква е зависимостта между размера на щетата и срока за които се приема колата за отремонтиране в КИА.има ли значение дали имаш стикер за да ти приемат колата за ремонт без да чакаш като всички останали?
-
Ами не е добре да се предреждат останалите.Лично съм го дискутирал с Илия.
Обаче,все пак от форума се борим,за членовете да има някъкво предимство пред останалите :)
-
знам че всеки се урежда както може.така е и в живота 8-).хубаво е че се уреждат привилегии за членовете на клуба(форума) но когато се обадиш да си запишеш час за щетата, едва ли ще имат по различно отношение ако им кажеш че си от форума и имаш даже закупен стикер.дано не съм прав.успех на всички чакащи за ремонт по щета за след месец два!
-
Ами нямам познат, нито стикер. Момчето ме попита кога искам да я правя и аз му казах, когато има ден и час. Той ми предложи да я оставя днес и така и направих. Щетата е боя заден калник
-
ами похвално за бързото боядисване.Само да не ти се наложи отново да ходиш,защото бързо боядисване,дори и с камера не е добре да излиза бързо колата
-
Похвали за Любо и всички в сервиза, които много бързо боядисаха колата и бяха много отзивчиви и отговориха на всичките ми въпроси и привички при приемането и предаването на колата.
Похвали ;D ;D ;D
-
Еми какво да ви кажа. Пиша им отличен. Вчера оставих колата за щета и преди 10 мин я пибрах. Нямам думи направо и както винаги направена перфектно. Някой ще каже, че пак връзки, туй онуй. Нямам връзки. Или съм късметлия или не знам какво.
-
С пожелание все така да го дават ;D ;D ;D ;D
-
В четвъртък минах ТО 30хил.км. Оправиха ми скърцането отпред на таблото, смениха биалетка отпред, сега чакаме и амортисьори за отзад, че свършили. Разхода падна от смяната на въздушния филтър.
Доволен съм!
-
Мнооого съм доволен yahoo. Вчера оставих колата в сервиза с щета счупен десен стоп и малко за боядисване и току-що ми звъннаха утре да си я прибирам ;D
-
Като я вземеш драсни два реда да споделиш как са я направили. Иначе отново добри думи за експедитивността в Киа.
-
Браво за бързо свършената работа, ако ще я карат така и си коригират разумни и
адекватни с пазара цени за ТО-обещавам да си купя и Мохаве ;D ;D ;D ;D write
-
може смело да го поръчваш rofl
-
Прибрах си я yahoo. Просто чудесно са я "барнали", както се казва - без забележки. Даже беше измита отвън и почистена отвътре rofl. И сега ще чакам застрахователя да осребри щетата, понеже не работи директно със сервиза на КМБ - до 14 дни devil. Ако не успея да пиша, весели празници и безаварийно каране на всички bye.
-
Радвам се, че дойде време да похваля сервиза.
Влезнах за потропване отпред.Приеха колата без никакви усложнения, ремонтираха я и ми я върнаха измита.
Браво.
Дано да продължават така!
-
Похвално наистина ;D
Дано така безупречно да продължават да обслужват всички свои клиенти bravo
-
Много съм доволен от сервиза. Обаждам им се в понеделник и казвам, че има потропване отпред, записват ми час за вторник в 13.30, аз им я закарвам и в 17.00 ми е готова и не тропааа bravo
-
А, стига бе....Колеги, като чета написаното от вас - това за софийския сервиз ли става дума??? Аз се чудя какви са тези аномалии с времето.... Е, дано ,дано наистина да има положителна промяна....Направо съм причтно иненадан !!!Дано това да не е само лятна "промоция".Поздрави (заслужени) и от мен тогава!
-
Сериозно бе, просто нито са ме мотали, нито нещо да се дърпат да я оправят - направо я приеха, един момък засла седалката с найлон ;D , вкара я в сервиза и така. И най-важното свършиха си работата, при това както вече написах доста бързо.
-
Благодарност на шуменския дилар Орхан ,много точен.
-
Поредни добри отзиви за сервиза в Пазарджик ! В момента Маринка си прави ТО-то на нейната КИА и ме помоли да напиша няколко реда за благодарност....Все още не е платила - та да видим тогава... :) :) :)
-
Чак не ми се вярва, че пиша в тази тема. Но сервиза в София днес определено заслужи похвала, сутринта ме приеха и то без предварително записан час, откриха проблема, казаха ми, че гаранцията ми не е 3 а е 5 години, а не се възползваха от моето незнание и не ми прибраха парите, а докато си почиват са качили и новата версия на софтуера. Сега остава и датчика да дойде в приличен срок и всичко ще е супер :)
-
Да се включа и аз: оставих моят вагон миналата седмица за ремонта на пета врата - леко хлътнал от удар и одраскан. Оправиха го наистина предсрочно и качествено при това, като дори сменили допълнително някакъв датчик според сервизните бюлетини, за което се обадиха да ме уведомят. Върнаха ми колата измита отвън и отвътре. Впечатлен съм!
-
Отново мога да похваля момчетата от сервиза в София. Днес на обяд отидох там, без да записвма час за да ги информирам, че климатроника нещо не работи както трябва. Приеха колата и отстраниха проблема за много кратко време. Може би ще трябва да се възползвам от сайта или телефона и първо да информирам за такива дефекти, вместо направо да връхлитам там, но реакцията им беше повече от адекватна и професионална. Още веднъж им благодаря.
А аз си карам, тя КИА се грижи за всичко останало. ;D
-
Искам да похваля софийския сервиз и да благодаря за доброто обслужване днес.
След посещение на сервиза ми се отстраниха повече проблеми с тропанета на разни пластмаси.
ok ok
-
Искам да похваля софийския сервиз и да благодаря за доброто обслужване днес.
След посещение на сервиза ми се отстраниха повече проблеми с тропанета на разни пластмаси.
ok ok
стига бе ... какво ти е тропало?
-
Огледалото в купето,пластмасата на дясната врата, багазника корите, плафона, жабката ... Стегнаха там правиха е има малко вибраций ама с тези пътища как да няма.Важното че се постараха поне :-*
-
Колеги искам да похваля и КИА- Пазарджик. Винаги отзивчиви, компетентни и коректни, обръщат внимание и за най малките дреболии. Горещи препоръки. А++++
-
Колега , сервиза в Пазарджик отдавна вече са "класика в жанра".... ok
Радвам се , че не съм учуден ;D ;D ;D
-
;D Те са страшни да но дано един ден да може да не са зависими и от КИА София за гаранциони неща :-*
-
Аз онзи ден ходих до сервиза в София за съвсем рутинен въпрос и хората бяха много отзивчиви...по-специално контактувах с ...Манов, който доколкото разбрах, е мениджър по ликвидация и щети...поздравление за търпението, което имаше bravo
-
Забравих и за сервиза в Казанлък...няколко пъти съм се обаждал по телефона да ги питам за различни "глупости" и винаги са ми обръщали нужното внимание. Дори са търсили информация и са ми връщали обаждания, а досега не съм ходил лично при тях:)
-
И така - преди 20-на дни бях загубил надежда, че някога ще пиша в тази тема, но КМБ все пак откликна на искането ми (е не без косвената помощ на интернет, форума и активните участници в него ;D). Значи сервиза в София пребоядиса ГАРАНЦИОННО двете задни врати, праговете и задните калници от прекомерно изнсоване на боята - резултата е че в тези области колата е почти като нова, с изключение че портокаловата коричка е малко по-силно изразена от оригиналната. Момчетата културно ме изтърпяха да си огледам колата като я приемах, дори ми смениха и батерията на дистанционното, че точно когато си тръгвах същото отказа. Общо взето при посещенията ми там културното отношение се усещаше.
-
Браво! Оправят се нещата значи
-
Може да е и според симпатии :-*
-
Може да е и според симпатии :-*
Възможно е да е и по симпатии - все пак проблема ми е от декември 2009, като последния път преди да се задействат им предоставих документ засягащ именно този проблем на този модел.
-
Може да е и според симпатии :-*
е какви симпатии,като човека се бори с тях повече от година.Па и то с факти и техни сервизни бюлетини :)
-
Накратко историята каква е. Оказва се че за по-сложните ремонти няма мърдане и трябва да се ходи до София за диагностика. Срока за доставка на частите е 20 дена, като доставката и ремонта бяха извършени в този срок. Благодаря на И. Петров за добре свършената работа както и за вниманието което ми обърна както по телефона така и на място !
п.с. drink
-
поне да беше описал проблема
Иначе останало за частите и сложните ремонти го знаем
-
Бих искал да благодаря на сервиза в София и по специално на г-н Петров,който подходи с разбиране към възникналият проблем и реагира професионално. bravoБез забележки към отношението към клиента. ;DСмятам при нужда отново да се консултирам с тях %)
-
Да похваля сервиза в София
Оставена колата за оправяне на застрахователни дребни щети по предният капак+ други глезотии от мен .Бързи и точни. ;D
-
И аз да се наредя на опашката ;D Закупих buyback автомобил от КМБ. Провериха го, обслужиха го и дори му направиха технически преглед. Колата лети и пее :) И всичко в обещаните срокове. Всички по веригата от Ивайло Буров до БЛ лизинг се справиха перфектно. Дано да е все така занапред! Поздрави на всички!
-
Днес достойно и подобаващо представяне ;D
Благодаря на сервиза в София music
-
Сега да похваля и сервиза в София. Благодарности!
-
И аз да похваля киа Стара Загора, тази седмица минах ТО на 15000 км. Бързо и професионално представяне. ;D ;D
-
Новата къщичка вече е с работещо кафе и панорама към халето с ремонтни дейности. Хубава и модерна. Нека похваля централния сервиз , смяна на стоп машинка и топка на скоростния лост. Скоростния лост дори ми пристигна с пратка през DHL понеже ми предстои пътуване в чужбина и нямаше време да се чака резрвната част. Похвално за КИА сервиз- София !!!
-
Днес и аз посетих новия офис на КМБ - много ми хареса. Широко, просторно, лъскаво, удобно паркингче отзад.
Много добре е уредено. Браво!
-
Днес и аз посетих новия офис на КМБ - много ми хареса. Широко, просторно, лъскаво, удобно паркингче отзад.
Много добре е уредено. Браво!
Време беше!
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
Вземай една Оптима или Каренс и няма да съжеляваш crazy
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
Вземай една Оптима или Каренс и няма да съжеляваш crazy
По-скоро си мисля за Cee'd SW или Carnival ;-)
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
Вземай една Оптима или Каренс и няма да съжеляваш crazy
По-скоро си мисля за Cee'd SW или Carnival ;-)
мисля, че карнивал не се произвежда отдавна :) замести го каренс
ceed комбито пак ще ти е малко ако си с две деца :-* а и голямата колесна база си казва думата crazy
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
По-добрия избор е Avensis Wagon :П
-
Отдавна не съм влизал във форума, поради много ангажименти, но винаги, когато отида до сервиза оставям своите впечатления.
Преди месец и половина някой 'добър' човечец ми надраска цялата кола. Като имам пред вид цялата, това означава цялата, без тавана. Може би авто-бокса, който имам на покрива е попречил да бъде надран и тавана, но както и да е. Щетите: преден капак, два предни калника, четири броя врати два задни калника, заден капак, дръжка на вратата и преден ляв фар, са нещо, което ме подразни. След дългия път на завеждане подаване на оплакване на 112, писмена жалба в съответното РПУ, Писмено становище на районния инспектор, завеждането на щетата в УНИКА, светлината в тунела започна да се вижда. Преди 2 седмици оставих колата в сервиза (поздравления за новия дом на КИА), в петък ми се обадиха да я взема. Колата е като нова. Изглежда по същия лъскав начин, както преди 5 години, когато я купих, но със 71 000км. повече.
Много съм доволен от работата. Браво на КИА Моторс България. Мисля, че е време да я върна догодина и да си взема нещо по-голямо. Все пак Сийд хечбек е малко тесничка за 4 членно семейство. ;D ;D ;D
По-добрия избор е Avensis Wagon :П
Има време да мисля.
-
Да се наредя и аз от към доволните от КМБ-София ;D На 18 Август след оглед на таратайката ми за разлепено табло от към духалките на предния "джам, ми дадоха срок от 20 работни дни за доставка на ново и подмяна. Е, не си спазиха срока !!!
Обадиха ми се още на 3 Септември, че е пристигнало таблото и ми записаха час за днес. И днес за има-няма 3 часа ми се обадиха да си я откарвам от където съм я закарал. Таблото джам-ново, а също и пластмасата с диода на алармата и датчика за светлините-която се беше надървила от слънцето като.... Определено много добра работа!!! bravo bravo bravo
Не им ги знам кои момци са работили, но ако четат-поздрвления bravo А, и вече не поскърцва когато се качвам по бурдюрите ;) КМБ, карайте я все така и май ще отнеса GT скоро време, ако не пуснат до тогава НИРО write write write
-
Аз съм много доволен от КИА София. Имах проблем с регистрацията в КАТ защото по документи беше 6+1 но аз нямах седалките отзад. Обадих се в КИА и питах дали могат да ми дадат назаем. Хората ми отговориха че може. Отидох монтираха ми седалките, оставих 500 лв. залог и след като ги върнах ми върнаха парите без да ми искат и стотинка за услугата. Евала спестиха ми куп главоболия.
-
+1 и от мен и аз останах много доволен :)
-
И аз днес минах набързо за проблем с антената на имобилайзер.
Сменено с новичко.
Доволен
-
Изчетох цялата тема - нищо за сервиза в Пловдив? Н е се ли карат Кии в Пловдив?
-
Караме. някои даже го и посещаваме тоя сервиз особено откакто взеха лиценза на пазарджишкия.
сменяли са ми биалетки, смениха ми и пистовия ремък (скърцането при смяна на скорости обаче си остана).
сега им се чудя да им давам ли нови 250 лв за смяна на масло или да си сложа каквото масло аз искам в по-удобен за мен сервиз.
-
Браво ;)
-
Хайде отново да похваля сервиза
-
Искам да похваля КМБ за добре свършената работа на 28 декември 2015. Приеха ми колата без да бях записал час предварително. Разследваха проблема (проблем с вилката на съединителя) в рамките на деня и отремонтираха гаранционно проблема в срока, който първоначално казаха. През цялото време ме държаха в течение какво се случва с колата ми. Работата си беше доста (по мое мнение, защото включва сваляне на скорости), но спазиха срока. Освен това ми върнаха колата измита. Много съм доволен от отношението на персонала, както и за момента ми се струва, че колата се държи много добре. В този случай съм изключително доволен от КМБ, надявам се да продължават все така!
-
След три сервиза до вчера, в които казаха, че колата е перфекта, а в единия дори стоя от понеделник до четвъртък (включително), ми писна от глупости и отидох в Киа - София (оплаквания за тропане в окачването и луфт в рейката). В 9:00ч. оставих колата, в 10:30 ми се обадиха с диагнозата и в 17:30 беше готова.
Цялата процедура беше свързана със сваляне на рейката, подмяна на две втулки, бутало и пружина, натягане и връщане в колата - има го на видео в YouTube и на опитен механик едва ли би отнело повече от два-три часа, ако разполага с канал и частите. А частите бяха в колата през четирите дни, които беше в един от кварталните сервизи...
Не успях вчера и я взех тази сутрин - последните два-три часа обикалям и се кефя на стегнатата возия, липсата на тропане и добрата оценка за колата във фирмения сервиз.
ПП Ум не ми побира как, трима уж разбиращи от окачване майстори, не са видяли скъсаните тампони на носачите. Никога повече експерименти, само официален сервиз!