КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Ceed, ProCeed, Ceed SW => Темата е започната от: A80 в Ноември 19, 2013, 10:43:45 pm
-
Здравейте
Най вероятно съм бъдещ колега :)
Харесал съм ето този Сийд, какво ви е мнението ?
http://www.cars.bg/c421225 (http://www.cars.bg/c421225)
-
колата е хубава, но трябва да я прегледаш технически дали е изправна.
гледам, че пише - цена като нова 34К, не струва толкова като нова :)
-
Колата гледам е във Варна, някакви съвети къде е добре да я заведа там, фирменият сервиз добра идея ли е ?
Това че още е в гаранция явно не е показател да е читава така ли. Има ли някакви уловки с тия гаранционни уж автомобили ?
Няма някакви екстри, двигателчето предполага е добро, карал съм такъв но автомат, доста пъргаво си беше натоварено с 4 човека и багаж.Тия джанти не са оригинални нали ?
-
ако е в гаранция,то явно е само двигателя.
В Шумен е най-добре да отидеш да я гледат,че за Варна,няма добри отзиви от сервиза.Поне тук във форума
-
Хм, това не го знаех. Колко години/км е по принцип гаранцията на цялата кола ? След това ? Хич не съм наясно с тези гаранции :(
Поне трябва да е на тези километри като е уж в гаранция, или ... ?
Цената нормална ли е за такъв автомобил ако няма скрит проблем ?
-
Цената всеки си я определя сам.
В документацията е упоменато 150 000 км. 7 години,като 5 са общо за цялата кола ,2 само за двигателя.
Все пак,това е с ниското оборудване 8-)
Аз лично,преди година и нещо,отказах предложение на съсед за сумата от 20 000 лв. crazy но това,щото си познавам колата
http://www.cars.bg/c457593 (http://www.cars.bg/c457593)
http://www.cars.bg/c126946 (http://www.cars.bg/c126946)
http://www.cars.bg/c355218 (http://www.cars.bg/c355218)
-
Мерси
Ясно значи само двигателя е в гаранция. А скоростната кутия дали се включва ?
Забелязах че е ниското ниво на оборудване, ясно е че цената ще претърпи корекция на долу
Най ми важно километрите да не са връщани, а реални , остатъчната гаранция би трябвало да го гарантира предполагам ?
-
Един съвет от мен.
Дизелов двигател,без гарантиран произход и доказване на км . в оторизиран сервиз,не си взимай !
Мисля,че малкият мотор е с ремък,а не с веригата,както е на 115 . Не ми се рови сега за точност.Лично за мен,ЕХ си е по-добре
-
Да, и аз споделям същото мнение за дизеловите мотори. Затова загледах тази обява, че уж трябва да е на доказуеми сравнително малко км. Пише че е 115к.с би трябвало да е с верига.
Тази Благоеградската много ми допада наистина, но малко не искам да вземам вносен дизел, предполагам километрите там са много и няма как да съм сигурен. Иначе определено искам по-големия двигател па макар и с ремък. Другите обяви за ми извън бюджета за съжаление
-
И според мен е по-добре да е закупувана и обслужвана в БГ.
В този случай има и остатъчна гаранция, което ме кара да мисля, че е сервизирана в представителство на КМБ. Това ти дава възможност да провериш километрите дали са реални и какво е правено по гаранция.
Двигателя е 115 кс и според мен си е с верига, просто модификацията на колата е LX, т.е. е по-ниско ниво на оборудване. Поради това, човека си е купил лети джанти (LX идва със стоманени), т.е. да не са оригиналните на КИА, но като ги гледам не са лоши. Оригиналните вероятно са му на зимните гуми :)
Относно гаранцията: В началото (2007 г) действително я даваха с гаранция 5пълна +2 разширена (двигател + СК). По-късно започнаха със 7 пълна , но не знам от кога беше. Това би следвало да го пише в книжката на собственика, но ще е по-лесно да го установиш в КМБ
Моя съвет е да отидеш в представителство на КМБ (както Митето е казал - за Шумен имаше много добри отзиви във Форума) и там да я прегледат. След това ако всичко е ОК -> Успех с покупката!
-
Много благодаря за мненията
Не знам момчето дали ще се навие за Шумен ако е от Варна
Някаква идея какви пари приблизително може да е преглед в официалният сервиз, че имам неприятно впечатление от Варна Карс, но там емблемата е друга, скъпа
-
Много благодаря за мненията
Не знам момчето дали ще се навие за Шумен ако е от Варна
Някаква идея какви пари приблизително може да е преглед в официалният сервиз, че имам неприятно впечатление от Варна Карс, но там емблемата е друга, скъпа
Зареждаш му нафта и караш до Шумен, тъкмо ще добиеш повече впечатления за автомобила.
-
Е, то за нафтата е ясно че аз ще я платя, не е проблем. Ще видим какво ще се договорим
Ей ще ме навиете за дизелов вагон на предно, макар винаги да съм искал точно противоположното ;D
-
искал си бензинов вагон със задно?!?!?
не се излагай :)
Сийда м/у другото зимата е много стабилен, с едни по-нови и хубави гуми, няма къде да не минеш
-
Колега, колкото повече се чудиш, толкова повече няма да си купиш кола. Отиваш, гледаш, караш и ако ти харесва, купуваш. И не се захласвай по гаранцията. Мойта по принцип е в гаранция, но на практика не е, от 3 години. Ама ако тръгна да я продавам и аз ще пиша че е гаранционна, пък ти ходи си я търси после.
-
вагон не - бензин да, задно да, двигател с верига да, 50/50 разпределение на тежеста между мостовете да, мощност да
хахах е39 530i ми на сърце честно казано, но да не се откланям прекалено от темата
-
стига с тия БМВ-та на по 20г и на 500хил км rofl rofl rofl
-
Е именно ;D
но немога да си крива душата че е по кола и много ми е на сърце, просто вече съм стар да обикалям постоянно по морги, майстори и т.н
-
Колега, колкото повече се чудиш, толкова повече няма да си купиш кола. Отиваш, гледаш, караш и ако ти харесва, купуваш. И не се захласвай по гаранцията. Мойта по принцип е в гаранция, но на практика не е, от 3 години. Ама ако тръгна да я продавам и аз ще пиша че е гаранционна, пък ти ходи си я търси после.
Няма как да се получи с гаранцията - в КМБ поне това следва да могат със сигурност да кажат ;D
А за покупката - абсолютно съгласен. Няма как да стане само с чудене :)
-
Съгласен съм че от много мислене файда няма, но малко предварителна информация е нужна все пак. Колата ще ида да я видя то е ясно
Колегата предполагам има предвид че дефакто ако има остаъчна гранция но собственика си е моднал нещо в последствие за което само той знае, реално после новият собственик няма гаранция :)
На мен ми е по скоро важното че щом към момента е гаранционна, би трябвало да е на реални километри. Невярвам следващите 30 месеца са събори двигател и скоростна, предполагам няма да и направя много километри за това време
Малкото (би трябвало доказуеми) километри са единствената причина да гледам такъв тип кола :)
-
На новите автомобили,общият километраж се модифицира точно с 5 клика на лаптоп music
-
На новите автомобили,общият километраж се модифицира точно с 5 клика на лаптоп music
Мдаммм новите технологи изместиха добрите стари бормашини :)
А като добавим, че първо ги кликват в Германия, а после и тукашните джамбазчета свалят едни скромни 40-50к от километража и направо можеш се уплашиш:)
Все пак на киа с гаранция и книжка ми се струва малко вероятно да има манипулации.
-
По-скоро
в оторизиран сервиз на киа,с книжката,и се правят някви примерни засечки :)
-
Километрите може и да са толкова - ако не е ходила по чужбината. Но, на тия километри какви са тия ремъци и ролки? Освен това не е ЕВРО 5, а 4. Цената, както казаха по-горе не е 34 за нова, още повече че не е високо ниво на оборудване. Продажната цена според мен е малко височка, така че искай поне едни 1500 надолу. И ако наистина няма интервенции, не би трябвало да има проблем да я закараш в сервиза, не че там ще кажат нещо, но това е друга бира. Ако наистина ти харесва, покарай, ослушай се и я купувай, но не се замисляй прекалено много, че няма да я вземеш.
И още нещо - Добричка регистрация е ТХ, а снимките са на Варненка
-
Не мога да разбера някои неща....
За какво ти е да взимаш "големия двигател" (140 к.с.) , като и самите корейци си казаха , че от дизеловите (от това поколение) от 1,6/115 - "по-големо/убаво немааа " ?
От друга страна (е , наистина не мога да те разбера )- искаш да си купиш , ама точно това което не искаш да си купиш - дизел , комби , с предно , пък и да не е БМВ ? %) %) %) %) %) %) %) %)
Ще дадеш една торба с пари за кола , която не ти е по сърце - честно , аз не мога да те разбера....
По-добре си вземи едно БМВ - е , ще ходиш по майстори (то , кой ли с БМВ не ходи) , ще хвърляш една маса пари за поддръжка , да не говорим какъв страхотен секс е да си направиш Каско на БМВ...
Ееее , ама пък "кеф - цена няма" , нали ??? И на светофарите ще сваляш по 5000 км от задните гуми при тръгване , нали ? А и си е наша , родна , европейска кола , нали ? А тези корейци.......
Колега , вече по-сериозно - наистина марката , модела и това , че е комби е супер , дизеловия им двигател е страхотен (116 к.с. , а не "големия" от 140 к.с.) , но от коментарите ти - все си мисля , че колкото и да си доволен от колата и тя наистина да е страхотна , никога няма да ти е комфортно в нея - има други три букви , които ще търсиш на капака....
Помисли пак и успех в покупката !!!
-
Километрите може и да са толкова - ако не е ходила по чужбината. Но, на тия километри какви са тия ремъци и ролки? Освен това не е ЕВРО 5, а 4. Цената, както казаха по-горе не е 34 за нова, още повече че не е високо ниво на оборудване. Продажната цена според мен е малко височка, така че искай поне едни 1500 надолу. И ако наистина няма интервенции, не би трябвало да има проблем да я закараш в сервиза, не че там ще кажат нещо, но това е друга бира. Ако наистина ти харесва, покарай, ослушай се и я купувай, но не се замисляй прекалено много, че няма да я вземеш.
И още нещо - Добричка регистрация е ТХ, а снимките са на Варненка
В сервизните планове не се ли предвижда смяна на ремъци на такива километри ?
Продажната цена ще бъде свалена минимум с толкова ;)
Човека каза че доскоро е била лизингова и отскоро е наплатил всичко и е сменил регистрацията
За сервиза и аз ми с еструва че едва ли ще кажат нещо :(
За еврото и цената не знам защо е излъгал, то и разхода не е толкова :)
-
Не мога да разбера някои неща....
За какво ти е да взимаш "големия двигател" (140 к.с.) , като и самите корейци си казаха , че от дизеловите (от това поколение) от 1,6/115 - "по-големо/убаво немааа " ?
От друга страна (е , наистина не мога да те разбера )- искаш да си купиш , ама точно това което не искаш да си купиш - дизел , комби , с предно , пък и да не е БМВ ? %) %) %) %) %) %) %) %)
Ще дадеш една торба с пари за кола , която не ти е по сърце - честно , аз не мога да те разбера....
По-добре си вземи едно БМВ - е , ще ходиш по майстори (то , кой ли с БМВ не ходи) , ще хвърляш една маса пари за поддръжка , да не говорим какъв страхотен секс е да си направиш Каско на БМВ...
Ееее , ама пък "кеф - цена няма" , нали ??? И на светофарите ще сваляш по 5000 км от задните гуми при тръгване , нали ? А и си е наша , родна , европейска кола , нали ? А тези корейци.......
Колега , вече по-сериозно - наистина марката , модела и това , че е комби е супер , дизеловия им двигател е страхотен (116 к.с. , а не "големия" от 140 к.с.) , но от коментарите ти - все си мисля , че колкото и да си доволен от колата и тя наистина да е страхотна , никога няма да ти е комфортно в нея - има други три букви , които ще търсиш на капака....
Помисли пак и успех в покупката !!!
Щом малкия двигател е по-добър, това може само да ме радва :)
Битките за всяко нещо май са между сърце и разум. Според мен Киа/Хюндай са единствените които залагат на качество към днешна дата. Другите марки отдавна спряха. Конкретно за е39 харесва ми, но не смятам че е много качествен автомобил, а честно казано вече не ми се занимава да ходя през 2 седмици по майстори и не е кола с която бих излязъл в чужбина, макар и рядко ми се налага.
Не че ми трябва комби, още по-малко пък дизел но в момента това виждам единствено като кола на която може да с еразчита. Карал съм такава автомат с 4 човека и багаж към 400км, допадна ми :)
Абе не ми е лесен избора, хахаха....
В понеделник ще ида да я покарам, отворен съм към всякакви съвети и критики кой каквото се сети
-
По-скоро
в оторизиран сервиз на киа,с книжката,и се правят някви примерни засечки :)
Тук нищо не схванах :(
-
Шумен пак са с нови хора,така че,не ги познавам,и оттеглям предложението си да ходиш до там
-
Ясно
-
Вчера видях на живо колата с варненска регострация (0076).
Смрачаваше се и успях да я огледам само външно - не успях да намеря забележки - гледах я отвсякъде , третия стоп също е здрав...
Дано това да помогне..
-
Странно, на мен ми каза че е с добричка регистрация :o
Да не е била друга някоя
-
като ходиш да гледаш задължително обръщаш внимание на следните неща:
- кормилната уредба, провери за по-големи луфтове ("пеперудка", кормилна колона, рейка), най-лесно е - палиш двигателя хващаш волана с една ръка и го разтрисаш наляво-надясно. друг вариант е на загасен двигател и изправен волан, пак го хващаш и опитваш да го разтресеш.
- задължително проверяваш амортисьори, ако купуваш стара
- на задния мост има едни "рамена", държащи гумите, проверяваш ги тях за луфтове - струват около 100лв на бр.
- ремъците ги проверяваш и ако не са видимо нови - сменяш, защто може да се скъсат
- съединител на около 150хил. км се сменя, аз моя го смених на 125хил.км. дали е амортизиран се усеща по твърдостта на педала. ако педала е твърд - значи скоро време ще сменяш, най-малкото заради лагера
-
Вчера ходих да я видя, изглежда стегната и без забележки, само ми се стори че двигателчето е доста слабичко и тромаво :(
Нормално ли е като отвия капачката на маслото да духа доста силно ?
-
Хммм - Верно, че зависи с какво сравняваш, но 1,6 CRDI 115 кс не би следвало да ти се стори тромаво. Според мен си оправдава 115-те кончета и си се държи съвсем прилично.
В КИА не я ли води?
-
Вчера ходих да я видя, изглежда стегната и без забележки, само ми се стори че двигателчето е доста слабичко и тромаво :(
Нормално ли е като отвия капачката на маслото да духа доста силно ?
Извинявам се, ама какви са тия глупости? Един развива капачки, друг маха щеката (това в един друг форум). Каква е целта на тези безсмислени упражнения?
И какво духа от там?
-
Хммм - Верно, че зависи с какво сравняваш, но 1,6 CRDI 115 кс не би следвало да ти се стори тромаво. Според мен си оправдава 115-те кончета и си се държи съвсем прилично.
В КИА не я ли води?
Ами сравнявам я с същата такава автомат, която съм карал. Дали автомата създава впечатление че "върви" повече ?
-
Вчера ходих да я видя, изглежда стегната и без забележки, само ми се стори че двигателчето е доста слабичко и тромаво :(
Нормално ли е като отвия капачката на маслото да духа доста силно ?
Извинявам се, ама какви са тия глупости? Един развива капачки, друг маха щеката (това в един друг форум). Каква е целта на тези безсмислени упражнения?
И какво духа от там?
Значение има със сигурност, въпроса е наистина какво и колко духа. Именно там е тънкостта и иска опит с конкретният двигател
От щеката май 100% не трябва да духа нищо, в противен случай най малкото зло е недобре работеща картерна вентилация.
-
Ами премерете и компресията на двигателя. Съжалявам, че спамя темата, но явно не искаш да си купиш тази кола и за това търсите под вола теле. Само за протокола, но и на чисто нов двигател ако му се развие капачката или се махне щеката, ще духа.
Както и да е, успех в търсенето на правилния автомобил и марка, която и да бъде :)
-
Не е спам, колега - в спора се ражда истината :) Аз лично не претендирам да разбирам много от коли, но се опитвам да се интересувам
От капачката съм съгласен, че и чисто нова кола духа, все пак там има валове които се въртят, за щеката е по-спорен момента, но не смея да твърдя някакви крайни изводи
За конкретната кола/модел наистина все още не съм решил на 100%, разглеждам и други коли, но както споменах и в предишен пост според мен Киа/Хюндай са най-качествените автомобили към момента
-
Чудно,какво ли ще издържи да не духне на толкова атмосфери crazy rofl
-
Колеги сериозно - мислите ли че е възможно автомата да създава усещането че колата набира по-бързо ?
На теория е ясно че е по-бавен, макар да не знам защо. Колите автомати които съм карал сменят следващата възходяща скорост по-бързо от колкото аз мога ръчно :o
-
Всичко зависи как се борави с автомата. Може да е по-бавен, а може и да е изключително бърз. Факторите са много, като основен е задкормилното устройство.
И да, автомата набира по-бързо, но пак зависи кой и как го експлоатира.
-
И моето впечатление от всички коли автомат, които съм карал е, че създават впечатлението, че набират по-бързо точно заради бързата смяна. При ръгачките първо не си толкова бърз, второ дори и да си толкова бърз след 1 месец "бърза смяна" ще се наложи да смениш половината чаркове по лостовата (или тази с жилата) система от лоста до скоростната кутия, така че с ръгачките по-добре по внимателно сменяй, че са като от кашкавал...
-
Усещане да...реалност не.
Просто го няма момента на зависване докато сменяш скоростите с ръчка, затова така се усеща...иначе ръчките можеш да ги изшпориш до по-високи обороти близки до максималния въртящ момент, докато автомата (говорим за обикновенни коли) дори и да е на по-спортна програма ще ти ги смени по-рано...оттам се получава изоставането в 0 - 100 км/ч
Интересно ще е някой paddleshifter да сподели инфо...smirnoff ?
-
Да бе. С типтроника,чакай да не я вкараш във високи обороти 8-)
-
Да бе. С типтроника,чакай да не я вкараш във високи обороти 8-)
Ще ми обясниш ли тогава защо на стандартна кола (примерно сиид, оптима и тн) винаги на автомата дават с около секунда нагоре...?
типтроник, цвт ... не казвам че няма да я вкара във високите, ама няма да я изпържи...друго си е ти да имаш контрол...иначе за конфорт няма какво да спорим за качествата на автомата.
Затова ми е интерсно paddleshifter-ите какво ще кажат...там като че ли е събрано най-доброто от двата вида.
-
С типтроника,мога да си я държа на определена предавка докато аз желая,или,докато издържат оборотите crazy
-
Когато кара жената, автомата й сменя на около 2к оборота. Като седна аз, смяната става на около 6к оборота. Говорим за Сийда, но същото е и при Тойотата. Просто зависи как ще я сриташ.
-
относно автоматика на сийд,ако е до 2012 год. не е типтроник и митето е прав,че може да до държи до откат.Ако е след 2012г. в ръчен режим караш до едно положение и след това сама превключва(кутията се пази сама)
-
Читко, ръгачките са по-бързи от автомата само и единствено ако ги "пържиш" до края на червеното и сменяш супер бързо (това разбира се с цената на какво ли не изпотрошено след време). Автомата сменя скоростите супер бързо и прецизно всеки ден и в ежедневното каране е по-бърз от ръгачките. Твоето ежедневно каране на ръгачки обаче не е нито с "пържене", нито с бърза смяна (предполагам). И затова автомата не само че създава усещането, но и си е по-бърз.
-
С типтроника,мога да си я държа на определена предавка докато аз желая,или,докато издържат оборотите crazy
отидеш ли в червената зона сменя нагоре без да пита 8-)
-
смирноф знае,защото кутията му е нова
-
Когато кара жената, автомата й сменя на около 2к оборота. Като седна аз, смяната става на около 6к оборота. Говорим за Сийда, но същото е и при Тойотата. Просто зависи как ще я сриташ.
на оптимата автомата се самообучава. пример - карам на ECO режим, там педала на газта е изключително неотзивчив. НО, когато тръгна да натискам педала до долу, но преди кик-дауна, след 3-4 път започва да ми сменя предавките в по-високите обороти. В следващия момент изключвам ECO режима, спирам, натискам газта за да тръгна и педала вече е прекалено отзивчив и завъртам гуми :)
иначе paddleshifter-ите са много удобни за шофиране извън града, когато трябва да се изпреварва повечко, само трябва да имаш 1 на ум, че стигнеш ли червената зона автомата сам ти дига скорост, защото може да се получи така, че той да вдигне скорост и ти да вдигнеш скорост(т.е. вдигаш 2 скорости нагоре) и резултата е много много неприятен, ако изпреварваш и е напечено. На мен още в началото ми се случи това и се преебах, добре че насрещния намали за да се разминем.
Също така ръчния режим е много полезен при спускане по надолнища за да се ползва двигателя за спирачка.
-
За съжаление, личните ми впечатления от автомата са от преди няколко години и са силно избледнели
Май относно вървеж, автомата е по-добър наистина
-
за мен автоматика сменя скоростите с една идея по-бързо от ръчката оборудвани със съединители с помпи