КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sportage => Темата е започната от: asclepii в Декември 21, 2018, 06:16:24 pm
-
Това е написано в упътването. Не разбирам как климатикът работи заедно с отоплението и подсушава стъклото.
Някой може ли да обясни?
РАЗМРАЗЯВАНЕ И ПОДСУШАВАНЕ НА ПРЕДНОТО СТЪКЛО
Климатик
За да подсушите предното стъкло отвътре
1. Изберете скорост на вентилатора без ИЗКЛ.
2. Изберете желаната температура
3. Изберете позиция под-размразяване или размразяване.
4. Ще се включи климатика с подаване на външен въздух.
Ако автоматично не са избрани климатик и постъпване на външен въздух, ги изберете ръчно.
За да размразите външната страна на стъклото
1. Поставете скоростта на вентилатора най-вдясно.
2. Поставете температурата на максимум.
3. Изберете позиция “размразяване”
4. Ще се включи климатика с подаване на външен въздух.
ВНИМАНИЕ
Не използвайте позицията за размразяване при много влажно време. Разликата в темпера-турите на външния въздух и на стъклото може да доведе до замъгляване на стъклото от външната страна, което да влоши видимостта. В този случай използва изберете режим “лице” и най-ниска скорост на вентилатора.
-
Научно не мога да го обясня, но е вярно. За това на много автомобили, като насочиш въздуха да обдухва предното стъкло, автоматично се включва климатика.
-
даста е просто потока на въздуха преминал през климатика е доста по сух за това служи дехидратора на климатика и така по тази логига би трябвало от разликата на температурата вън и вътре в купето да не предизвиква отделяне на водни пари върку вътрешната част на стъклото....!
-
Аз искам да попитам от каде се включва нагревателя за задното стъкло на киа рио 1.3 2004г
-
Абе хора, нямате ли упътване за експлоатация? Ако нямате си намерете, гугъл знае всичко...
-
Дехидратора на климатичната система няма нищо общо с подсушаването на въздуха,който постъпва в купето на автомобила.Служи за изсушаване на хладилния агент,който е в системата.
-
eleonora121, за Рио има друг раздел, където е по-вероятно да получиш отговор.
-
Е какво толкова има да се умува , изпотяване или конденз се получава върху най-студените детайли ( в случая предно стъкло и издишван влажен въздух към стъклото ) . При включването на компресора най- студения детайл е друг - охлаждащия радиатор и конденза се премества там , когато имаш пътници и от зад конденз се получава и на задните странични стъкла но там се премахва по трудно защото са далече от охлаждащия радиатор.
-
Здравейте, моята Кия също запотяваше отвътре, особено предното стъкло и правеше конденз в това студено време. Докато обдуха предното стъкло и го изсуши падаше голямо бърсане... Проблема на 90% се реши със закупуването на един влагоуловител /или изсушител/ за купето. Има го в Практикер /не работя в тази верига и не правя реклама/на цена от 29.99 лв. За многократна употреба е и съм доволен от постигнатият ефект. Иначе има доста други решения - силикон за котешка тоалетна, бебешки памперси /неползвани разбира се/, силикагел /ако можете да си намерите в по-голямо количество/ и т.н. А и още нещо, ако сте с гумени стелки, когато паркирате колата за през ноща, изтръскайте водата от тях за да не овлажнява допълнително и без това влажният въздух в купето.