КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Optima => Темата е започната от: М. Гочев в Март 26, 2017, 10:06:24 am
-
Здравейте колеги, някаква идея защо пали трудно
-
малко повече инфо трябва
какъв е мотора
газ/бензин
километри
и т.н.
-
К5 2013 само на газ първото палене само е трудно после няма проблем и ако стои повече от 2h според мен но не съм сигурен си губи горивото защото след запалване на - 20 градуса и загасяне веднага пали веднага
-
Здравейте. Не пускам нова тема за да не спамя. Взех такава кола само на газ първо засичане 20 смесено каране. Разхода ми се вижда доста висок. Глегах филтри гуми и т.н закачиха я на комп уж няма проблеми. Да попитам по знаещите от какво може да е този разпод? Мислих за свещи.
-
Здравейте. Не пускам нова тема за да не спамя. Взех такава кола само на газ първо засичане 20 смесено каране. Разхода ми се вижда доста висок. Глегах филтри гуми и т.н закачиха я на комп уж няма проблеми. Да попитам по знаещите от какво може да е този разпод? Мислих за свещи.
Здравей
откъде я купи тази кола ако не е тайна?
-
Привет колега,
Този разход от 20/100 е доста. Кажи малко повече как си я засичал. От пълно до пълно или си гледал стрелката на самата бутилка?
Ускорява ли нормално или леко забива муцуната при смяната на скоростите?
Може би не е от свещите, понеже на моята ги смених когато лично аз им направих 50 000км. и след смяната не усетих никаква разлика дори и в разхода.
Преди около 2 месеца си смених и двата филтъра и този, който беше преди бутилката се оказа доста по зацапан от този, който е след. Промяна в разхода може и да има, но не мога да го хвана.
Сподели малко повече информация.
-
Ако не е тайна, колко е твоя разход, колега?
-
Малко разводнихме темата на колегата!
Иначе моя разход е около 12/100, но аз го засичам по следния начин. Тръгвам от Пловдив като на магистралата не падам под 150км/ч (освен ако някой камион не реши да ми направи сянка фронтално). В София обикалям като минимум имам 3 срещи на различни места и след това обратно с 150 към Пловдив. Ако Ходя до Варна или Бургас го засичам по същия начин.
Демек в този разход има и малко градско шофиране.
Градско не мога да кажа с точност, но около 14-15/100. Преди да сложа изолацията, понеже тя тежи около 80кг. - беше с около 1 литър по-малко.
-
Малко разводнихме темата на колегата!
Иначе моя разход е около 12/100, но аз го засичам по следния начин. Тръгвам от Пловдив като на магистралата не падам под 150км/ч (освен ако някой камион не реши да ми направи сянка фронтално). В София обикалям като минимум имам 3 срещи на различни места и след това обратно с 150 към Пловдив. Ако Ходя до Варна или Бургас го засичам по същия начин.
Демек в този разход има и малко градско шофиране.
Градско не мога да кажа с точност, но около 14-15/100. Преди да сложа изолацията, понеже тя тежи около 80кг. - беше с около 1 литър по-малко.
Така ориентировъчно значи, предвид моя тертип на каране, извънградско ще ми гори 10-11 макс, а градско го виждам 20-22. Преди да се учидуш на градския разход, ще ти кажа, че често със Сорентото правя 16-17/100 дизел. Но моето градско е ужасяващо, само ще ти кажа, че снощи прибирането от работа до вкъщи (към 5 км), ми отне половин час >:(
-
Колега как реши проблема с трудното палене?
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
-
К5 2013 само на газ първото палене само е трудно после няма проблем и ако стои повече от 2h според мен но не съм сигурен си губи горивото защото след запалване на - 20 градуса и загасяне веднага пали веднага
колега аз имам същия проблем с моята киа какъв беше проблема на твоята?0878818284, Станислав ще съм благодарен за малко помощ
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
-
Моя Спортидж имаше подобен проблем. Оказа се пикаеща дюза за на ГУ. Смених я и сега е "чакмак".
-
Здравейте,моля ако някой се е сблъсквал с проблем-дълго въртене на стартера и трудно запалване при студен двигател да сподели опит за ремонта.Сонатата(2008 г) е само на газ (течна фаза),не пали лесно и когато е оставена 30 мин(топъл двигател).Наблюдавам(може да е заблуда)че с натисна педал на газта пали по-лесно.В руските форуми дават два проблема-смяна на датчик на колянов вал или смяна на катализатор-задръстен.Сменени са газови дюзи, филтър газ,въздушен филтър,няма грешки,лабда сондите дават чудесни показания според диагностиката.
-
Провери,изчисти дроселовата клапа. След това иди да ти я настроят/адаптират. После може за всеки случай да си провериш свещите. Дросела се чисти на 30-40 хиляди.
Успех и поздрави.