КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: plamen85 в Март 13, 2019, 08:12:17 am
-
Здравейте имам следният проблем : Киата е 2,4 i 2003 г , когато загрее и започва да предърпва на ниските обороти , на място оборотите като поседи и започват да падат и таман да угасне и се включва може би автоматичният смукач и се вдигат . Прави го на бензин и на газ . Смених свещи , днес ще сменя и кабели , но ме съмнява , че е бубина . Някой имал ли е подобен проблем или ако знае как да разбера дали и коя бубина е :o, да не казвам , че може изобщо да не е от това , но .... ?
-
Първо смени лулите на двете бобини.Те са не са скъпи,но може да имаш проблеми с закупуването им.
-
Колега, откъде си? Ако си от София, имам свалени кабели ( заради бобини , а новите вървят комплект) и може да пробваш.
Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk
-
Ако пък си от Пловдив имам две бобини,ще ти ги дам за проба.
-
Колега, откъде си? Ако си от София, имам свалени кабели ( заради бобини , а новите вървят комплект) и може да пробваш.
Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk
Здравей от София , ще купя кабели , решил съм т.к. е хубаво да са нови , но ако и тогава не се оправи вече - ще търся от колеги - за проба . Благодаря ви за предложението , то пак може да изпием по някой бира - не се губи ;D
-
Ако пък си от Пловдив имам две бобини,ще ти ги дам за проба.
Благодаря , за предложението - ако се наложи ще пиша , радвам се , че има такива хора в форума . ok
-
Първо смени лулите на двете бобини.Те са не са скъпи,но може да имаш проблеми с закупуването им.
Не бях се замислил за това , благодаря колега - ще попитам утре дали продават ! ok
-
На Форд и Дачия съм сменял бобини и при двете коли, след като свалих бобините им се виждаха пукнатини отдолу. А променат ли се оборотите в интервал от 2-3 секунди? Стъпков мотор също прави подобни номера. При зацапан от нагар стъпков мотор или повреден оборотите не са постоянни. Стигат до заглъхване на мтора и форсиране до към 3-3.5 оборота
-
На Форд и Дачия съм сменял бобини и при двете коли, след като свалих бобините им се виждаха пукнатини отдолу. А променат ли се оборотите в интервал от 2-3 секунди? Стъпков мотор също прави подобни номера. При зацапан от нагар стъпков мотор или повреден оборотите не са постоянни. Стигат до заглъхване на мтора и форсиране до към 3-3.5 оборота
Здравей , значи смених свещи и кабели и не се оправи . Сега стоят по друг чин нещата т.к. вече ми излезе грешка P0340. Дефакто като е студена няма проблем , загрее ли както си работи на място и почват оборотите да падат .или в движение прекъсва (сякаш проработва на 3 цилиндъра ), забива муцуната и светва чека . Та тая грешка май ще се окаже , че е от датчик разпределителен вал :o
-
Здравейте , смених всичко , кабели , бубини , свещи и се оказа , че обтегача на ангренажа май е е кофти - хем съм го сменил с нов , но пак ми е хлабав ремъка и губи центровка и от там прекъсва - поне така разбрах от последните майстори :/
-
И какво стана след последните майстори?