КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sportage => Темата е започната от: bmwinio в Март 20, 2012, 07:14:05 pm
-
Здравейте колеги, имам проблем с Kia Sportade. Колата е с електронно управление на помпата. Проблема е, че като загрее и след това не пали. Предполагам, че има износен помпен елемент и при загряване не може да направи необходимото налягане. Ако някой се е сблъсвал с такъв проблем ще съм му много благодарен да сподели как го е отстранил. Интересува ме има ли някакъв вариант за ремонт или трябва да се сменя помпата. Благодаря предварително на отзовалите се :)
-
Ай,това е така проблемният топъл старт. Явно,болежка при повечето нови дизели
Това е от температурният датчик,съпроводен от ,износен алтернатор,кабелни връзки!
Лекува се с така нареченото реле време. 8-)
-
Колега благодаря, че се отзоваваш, но ще те помоля за повече разяснение ако може. За какво реле става въпрос?
-
нормално реле за време,което се слага преди температурният датчик.
Другото което си мисля,е самият алтернатор,който или е за ремонт вече,или акумулатора ти,си заминава вече crazy
-
Колега няма проблем със зареждането, нито с акумулатора. Стартера си върти. Има логика за датчика на температурата. Ще видим на диагностика температурния датчик какво показва :o
-
Моята кола със същия двигател като студена палеше на второто или третото завъртване на двигателя а като загрееше палеше на петото или шестото завъртване.В големия студ си купих нов акумулатор 100 амперчаса и студена и топла вече пали от първото завъртване на двигателя. Така че първо пробвай с един добър акумулатор как ще пали като загрее.
ПП. писали сме по едно и също време .
-
Като е студена колата пали без грешка :o
-
Колеги някой опитвал ли се е да слага съпротивление с реле на такъв двигател? Ако някой го е правил нека сподели резистор с какво съпротивление се слага, че аз нещо не мога да го налучкам. Благодаря предварително :)