КИА Клуб България- фен форум на КИА

Модели автомобили => Sportage => Темата е започната от: bmwinio в Март 20, 2012, 07:14:05 pm

Титла: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: bmwinio в Март 20, 2012, 07:14:05 pm
Здравейте колеги, имам проблем с Kia Sportade. Колата е с електронно управление на помпата. Проблема е, че като загрее и след това не пали. Предполагам, че има износен помпен елемент и при загряване не може да направи необходимото налягане. Ако някой се е сблъсвал с такъв проблем ще съм му много благодарен да сподели как го е отстранил. Интересува ме има ли някакъв вариант за ремонт или трябва да се сменя помпата. Благодаря предварително на отзовалите се :)
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: Митето в Март 20, 2012, 08:49:19 pm
Ай,това е така проблемният топъл старт. Явно,болежка при повечето нови дизели
Това е от температурният датчик,съпроводен от ,износен алтернатор,кабелни връзки!
Лекува се с така нареченото реле време.  8-)
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: bmwinio в Март 20, 2012, 09:01:54 pm
Колега благодаря, че се отзоваваш, но ще те помоля за повече разяснение ако може. За какво реле става въпрос?
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: Митето в Март 20, 2012, 09:48:13 pm
нормално реле за време,което се слага преди температурният датчик.
Другото което си мисля,е самият алтернатор,който или е за ремонт вече,или акумулатора ти,си заминава вече crazy
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: bmwinio в Март 20, 2012, 09:59:13 pm
Колега няма проблем със зареждането, нито с акумулатора. Стартера си върти. Има логика за датчика на температурата. Ще видим на диагностика температурния датчик какво показва  :o
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: ivan kozev в Март 20, 2012, 10:00:13 pm
Моята кола със същия двигател като студена палеше на второто или третото завъртване на двигателя а като загрееше палеше на петото или шестото завъртване.В големия студ си купих нов акумулатор 100 амперчаса и студена и топла вече пали от първото завъртване на двигателя. Така че първо пробвай с един добър акумулатор как ще пали като загрее.

ПП. писали сме по едно  и също време .
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: bmwinio в Март 20, 2012, 10:14:59 pm
Като е студена колата пали без грешка  :o
Титла: Re: 2000 ТДИ не пали топла
Публикувано от: bmwinio в Април 19, 2012, 10:00:11 pm
Колеги някой опитвал ли се е да слага съпротивление с реле на такъв двигател? Ако някой го е правил нека сподели резистор с какво съпротивление се слага, че аз нещо не мога да го налучкам. Благодаря предварително :)