Страници: 1 [2] 3 4 ... 10
11
« Последна публикация от mcraebg - Април 21, 2024, 01:35:36 pm »
Нямам сажди нямам грамове, свалих 15 програми и никъде нямаше колко сажди имам или друго освен температурата на дпфа по която се ориентирам за регенерациите. Единствено на car scanner а сега ми дава км на последна регенерация и диференциално налягане, което не ми е ясно особено как да го чета. Единствения датчик със soot ми дава 0. Сега чакам по модерен ELM да видим дали с него нещо ще се промени. Ти си със същия автомобил а при мен ги няма тези датчици в програмата.. странна работа. Ето това ми дава общо взето свързано с дпфа, другото са температури, егр и пр.
12
« Последна публикация от Бат Герги - Април 21, 2024, 09:05:19 am »
Ми следи и грамовете сажди soot как се променят. https://youtu.be/Dsz6M0CaZ4M?si=J6xZWj4oF9zHs5YQ
13
« Последна публикация от mcraebg - Април 21, 2024, 12:31:32 am »
Май май това ми е идеята, да стои постоянно включена. Поне докато усетя нещата. На Torque хващам само кога загрява дпфа, логично е тогава да регенерира. Притеснява ме факта обаче, че го прави всеки ден дори и по 2 пъти. Карах по 100на км на ден и ми направи впечатление. Та искам да имам и други данни за да се ориентирам по категорично че регенерира и дали всичко е както трябва. Иначе нямам никакви индикации за проблем или усещане че регенерира. Ще видя по обстойно car scanner а и вероятно ще ползвам него. С Torgue иначе е много удобно и прегледно.
14
« Последна публикация от Бат Герги - Април 20, 2024, 10:49:12 pm »
Не знам какво искаш да видиш друго за регенерацията но имам диагностика за 900лв и показва същите неща километри, кога за последно е правила регенерация, колко пъти е имало прекъсната регенерация, колко грама сажди има,колко градуса е dpf колко волта отчита сензорът за диференциално налягане от което зависи колко е запушен и какво е впръсканото гориво. Няма как да хванеш точно кога я прави освен постоянно да седиш с включена диагностика и да я наблюдаваш . По ремонтните ръководства когато е нов dpf трябва да я прави на около 1000 и няма значение от оборотите на двигателя минимума е 1000 .оборота .вече колкото по често я прави толкова по зле е dpf в него се отлагат и не горими частици които пак го запушват с регенерацията може да намалиш саждите демек тия които могат да изгорят .
15
« Последна публикация от mcraebg - Април 20, 2024, 05:15:42 pm »
Не мога да си коригирам коментара та пускам нов. Колата е Сийд 2017 1,6 136 коня. Все пак се надявам и да се оправя с Torque, ако колегата от темата се включи, че там по човешки изглежда всичко
16
« Последна публикация от mcraebg - Април 20, 2024, 05:05:17 pm »
Е платих я вече 😀 ама не ми е останало време да я чопля. Четох в английския няква тема че на i40 ако избереш да е колата дава повече данни. Ще пробвам всякак.
17
« Последна публикация от Бат Герги - Април 20, 2024, 08:51:02 am »
Каква ти е колата да погледна в моята пълна версия какво има .да не си даваш парите на вятъра не че са много но все пак
18
« Последна публикация от mcraebg - Април 19, 2024, 05:38:35 pm »
Да така е, аз затова я проверих преди да я взема. Освен да платя за пълната версия ама да не се окаже напразно.
19
« Последна публикация от Бат Герги - Април 19, 2024, 04:15:41 pm »
Колега километража е различен все пак има процент на грешката в отчитането. Това са ти реалните километри на колата щом е почти същото е добре че има други като видят регенерация и километраж и се оказва че колата им е на 300 Хил не на 150😄,на за саждите би трябвало да показва даже и графика как се променят
20
Най-добрият ти шанс е да ползваш Android Auto / Carplay, ако колата го поддържа. Можеш да сложиш и афтърмаркет китайска навигация за модела, която ще дойде заредена със софтуер и навигация за европа. Така ще имаш и радио станции на четни честоти (друг проблем с колите от Канада).
Може и да успее на базов модел да сложи медия, ама на по-висок клас как ще стане?
Страници: 1 [2] 3 4 ... 10
|