КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Други модели. => Темата е започната от: shantavdundi в Август 20, 2008, 03:38:43 pm
-
Здр на собствениците на Опирус. Не знам защо е изпусната, сигурно защото модела е американски и европейския си е същия само дето не се казва аманти, а Опирус. За тая кола специално не знам много само съм я виждал по улиците но с радост мог да кажа че с дизайна си прави конкуренция на ес класите ;D
(http://www.postimage.org/aV2yTPAS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV2yTPAS)
-
тва хюндай елантра ли е krivogled в изкривен вид write
-
тва хюндай елантра ли е krivogled в изкривен вид write
бъркаш Лило write
-
Фарове на Бентли, решетка на Майбах, качество на Роус Ройс или иначе казано Киа Опирус ;D
-
Много хубава лимузина.Жалко че е толкова слабо разпространена у нас.
-
(http://www.postimage.org/gxHd4x0.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxHd4x0)
(http://www.postimage.org/Pq1xexGS.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1xexGS)
(http://www.postimage.org/aV1kLtr9.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=aV1kLtr9)
(http://www.postimage.org/gxHdevA.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gxHdevA)
много красива и добра машина, но и много непопулярна в България за жалост! ???
-
Много готина колица, но наистина е слабо разпространена в БГ. Аз лично в софия съм виждал 1 пред хотел Радисън и още само 1 или 2 по улиците
-
ами те си си и толкова в цяла България! ;D
-
Мисля, че вече собствениците (определено) са повече в Бг. Не зная защо никой не се похвалил ( най-малкото) или споделил мнение относно колата.
Впечатление например или поведение на пътя, обслужване и т.н. За мен лично колата е разкошна във всяко едно отношение !!! Истински висок клас автомобил. Единствен недостатък е според мен високия разход на гориво,който е с 2 до 3 литра по висок от останалите марки автомобили предлагащи този клас.
-
И от мене нещо devil
-
Едно Опирусче devil
-
Брейййй странна работа ! Толкова ли не можа някой собственик на Опирус да се престраши и да се регистрира. За седем години коментарите са 5 на кръст. Хем с нещо можем да сме си полезни ,хем инфо ще се обменя кой,къде ,как, какво сменя и подменя. write write write Малко да живне тая тема ,че почти паяжина бе хванала! :-\ :-\ :-\
А пък и не ми се вярва собствениците на Опирус да са чак толкоз малко.
-
Здрасти Петьо, прав си че никой не пише в този форум за (може би най класния модел) от Киа, макар и стар.
Казвам се Ясен, карам Опирус от 6 месеца, много съм доволен по отношение на цена качество няма по добро. Засега няма проблеми, само газ и бензин и всичко е ОК. Ако има нещо с което да съм ти полезен пиши.
УСПЕХ !!! ;D
-
Здравей ! Абсолютно си прав и аз се присъединявам към твоето мнение! Няма такава кола спрямо цена -качество, също така за момента поне съм доволен по отношение на поддръжката, авточастите има ги и са на поносими цени. Ясен къде и правиш обслужването , как си намираш части ? Предполагам не е тайна , аз съм писал във форума къде я поддържам , частите също от същия сервиз те са си Киа и т.н. Ако искаш можеш и на лични да ми пишеш, аз съм в момента на вълна джанти и се опитвам да намеря нещо сносно в интернета. :o :o :o
-
Zdrasti Petyo,
Izvinyavay che na latinica pisha. May veche foruma savsem dade fira, dobre che ima problemi ot vreme na vreme ta da pishem- kakto sega.
Imam problem: 1. svetva "cheka" hodih do serviza vav Varna- palni laici, izchistiha greshkata, ne mi napraviha razpechatka kakto poiskah,smeniha mi sveshtite poneje yavno samo tova mogat da pravyat i to bez da me pitat. Nakraya edna shapka pari za nishto isled sedmica cheka otnovo svetna. Obyasniha mi che izliza ( miss of fire) kato greshka, daje mi go prevedoha na balgarski kakvo oznachava, vapreki che garantiram che sam po na ti s Angliiskiya ot tyah.
2. Sutrin palya, sled 30 sekundi sama se forsira ryazko do 4000 oborota vednaj ili dva pati i sled tova vsichko e OK. Ama na men ne mi e. Jena mi shteshe da vleze v garaja edna sutrin.
Ami tova e s problemite mi. Ti kak si, nared li e vsichko s tvoya avtomobil. Ako znaesh chitav maystor ,molya te pishi.
Jiv i zdrav i uspeh. E maila mi e : lazarov.yasen@gmail.com ( ne znam dali e razresheno da se pishe)
Yasen.
-
Ще помоля горният пост да бъде коригиран според правилата!
-
Ясене това за мен е някакъв майтап. Визирам сервиза в който си я обслужвал. Свещите ок смениха ги ама ти имаш ли газово или си само на бензин, а проверка на запалителните кабели направиха ли? Какво показа диагностиката , каква грешка , дебитомер ли е след ,като така мени оборотите. Относно АИР принципно означава слаб акумулатор. Когато се сменят свещи се поглеждат и запалителните кабели, пиши ми на лични къде си в кой район за да ти препоръчам нещо,за мен лично ти имаш проблем с електрониката някой датчик си е заминал, не е нищо страшно. Наистина без да се засягаш този сервиз който си ползвал явно нямат истинската програма , или са мн.. зле за диагностиката говоря. Аир излиза редовно на брат ми ,защото акумулатора му е слаб и той отдавна не го е сменял . Просто го изчаква да свърши курса за да купи нов качествен който да си заслужава. Пиши ми на лични ще ти посоча точните хора и няма да ти излезе дебело ,лично ще говоря.
-
Аз също смених свещите , както и запалителните кабели, пълно обслужване направих на колата и не съм давал една шапка пари . Смених още масло филтри въздушен, купе,горивен ( в резервоара се намира) накладки комплект предни ,задни, ксенон 2 броя, кормилни накрайници 2 броя , стенд пълна подготовка за зимата пастиране и отдолу защото зимата се ползват мн. химикали . Скъпи са единствено запалителните свещи ,нямат аналог и заместител ,купих си ги от Германия с доставката 140 евро . Това е към момента сега съм на тема зимни гуми след , което идва време на масло и филтри в скоростите ,след 20 000км обаче. За момента съм мн. доволен от колата минал съм 40 000км за няколко години , като обслужване и цени на части съм доволен. Смятам ,че за този клас кола цените са нормални , важен е и сервиза който ти я поддържа.
-
Честита Нова Година 2016 на всички Киа маниаци. Пожелавам Ви много здраве, здраве и безавариини приключения през новата година.
Обичайте се,не бийте децата си и бъдете по толерантни на пътя. Най хубавите дни от старата година да са ви най лосхите през тази.
Успех на всички,
Ясен
-
Здравейте, нека и аз да споделя, че карам Опирус от година и малко, страхотен автомобил, някой сервизирал ли скоростната кутия и какъв е филтъра на скоростната кутия?
-
Аз се запознах с много добър диагностик във Варна, ако имаш нужда мога да ти пратя номера му. Иначе съм горд собственик на Опирус вече от 2 дни и се оказа че не и е сменено маслото или е сменено с грешно масло и повдигачите са се прецакали. Сега се надявам да се размина само с тях. Също днес установих че вентилатора за въздуха в купето не работи. Извън града е добре, че от скоростта вкарва въздух, но в града е ужас. Някой може ли да ми каже как да покарам тая навигация или само ще си свети?
-
Моята е без навигацията, а за вентилатора тествай го на място, като му сменяш степените ръчно, на маджентиса ми има едно управление, което е в корпуса на парното, то отговаря за степените. Маслото съм го сменял вече два пъти, за скоростната кутия става въпрос, там искам да го сменя. Чакайте, че не се похвалих със снимка на двете ми корейчета...
-
Честито на новите собственици на Опирус много и безаварийни км им желая.
Гледам ,че темата е хванала паяжина и реших да я раздвижа малко ,но явно и хората, които ползват тази машина в Бг не са много и това е основната причина да са толкова редки коментарите. Предполагам ,че и модела не е популярен в Европа и поради това е толкова слабо разпространен в Европа и Бг. Аз лично не виждам по добър избор в класа си премиум сегмента където са Е класа , 5та серия ,607 ца от Пежо за мен и трите бледнеят пред корееца Опирус.
-
В общи линии, диагностйка се оказ не толкова добър и се наложи да правя козметичен ремонт на двигателя. Смяна на някой друг клапан, повдигач, после шлайф и затваряне. Звучи бързо и лесно, ама не. Реших да се доверя на едни познати, които имат сервиз, да я направят те, за да си вземат парите а и да съм сигурен че каквото са направили е точно. Обаче греда. От целия ремонт, който си платих напълно, научих че на V-образен двигател никога не се шлайфа/ремонтира само едната глава. От цялата работа, новият ремонт на вече двете глави излезна с един радиатор и един оотяжен механизъм за ролк по-скъпо (защото почна да надува системата и пръсна радиатора, а механизма може и да не е по тяхна вина, но се съмнявам). Новият ремонт стартира с +450лв само за радиатора, ролката и антифриза. Другото беше нормално, за което благодаря на Виликар сервиз (изключвам това че я правиха 2 месеца и 4 дни, защото не намериха гарнитури, които накрая се ядосах и намерих за 3 дни с доставката). Вторият ремонт възлезе на стойност 1250лв. Ако пренебрегнем мъките по този ремонт, колата е уникална и на много приятна цена за поддръжка. Ако не се плашите от разход 20-25/100 няма причина да не си купите такава. Вече тествана в тежки зимни условия и резултата е - много проходима и устойчива. Вентилатора беше с изгорял бушон а навигацията все още не я ползвам.
-
Здравей колега ! Радвам се , че машината ти е поправена , но аз лично не разбрах къде е проблема и каква точно е била повредата ти. Защо е шлайфана глава и какво е установил диагностика . Ако беше споделил за гарнитурите щях да ти помогна в ибей има всичко инямаше да чакаш толкова дълго . Просто аз специално не разбрах каква е повредата и какво е правено на първия и на втория ремот, както така според мен разбира се разхода 20---25 на газ или на бензин е . Това не е нормално според мен разход на газ най-много 20 на 100, а на бензин повече от 18-19л не ми е давала никога говоря зимата градско с цялата фамилия, иначе разхода е 16-18л на бензин при мен с бензин супер плюс възможно най-силния .
-
На всмукателния колектор има едни вихрояви турбини ( пластмасови въздуховоди, които завихрят въздуха по определен начин, преди да влезне в цилиндъра). Една от тях се е счупила и някак си парче от нея е влезнали при клапана и той се е изкривил. В следствие, единият цилиндър не работеше както трябва и тресеше цялата кола. След ремонта всичко е супер. Разхода е на газ. До сега най-нисък разход ми е дала 18, иначе 20/100. А гарнитурите ги чаках толкова, защото щяха да пристигнат оригинални от Корея, за първоначално вграждане, но оня дето трябваше да ги донесе, ги забравил. Единственото което ме притеснява към момента е че между 40-60 км/ч , колата тресе. Първо си мислех че го прави на трета, после забелязах че няма значение от предавката. Мисля си че е полуоска и в частност вътрешно каре.
-
Провери си ходовата част ,ако усещаш там проблема тресеното може да идва и от др.места и от тампона на мотора няколко са при това. Друго важно е да не са амортисиори защото са адаптиви и там цената е ........ и се сменят задължително 2 по 2 сиреч, ако единия е счупен се подменят двата комплект , което си е цифра.
-
Окачването определено трябва да се подмени, но чакам на пролет, че сега малко неподходящо ( и като време и финансово). Аз също тайно се надявам като оправя окачването, да спре тресенето :)
-
Сега в градски условия при загрял автомобил, ми загасна и на диагностиката показа грешка Р0123 или иначе казано TPS -датчика за позицията на дроселовата клапа. Да ама като изстине ди пали и вече няма никакви грешки. Предположението на сервиза в който я карам е датчик колянов вал. И сега се чудя какво да правя. ТПС е 250лв а датчик колянов вал е 160лв. Освен да започна да ги сменям един по един? Някой сблъсквал ли се е с това?
-
Никой нищо не пише. Диагнозата е твърдо датчик колянов вал. 200лв е датчика а смяната му е обвързана със сваляне на ангренажа, т.е. и ремъци е хубаво да се сменят ако не са сменени или предстоят или иначе казано още 170 за труд. Ремъците вече зависи какви от къде и т.н. цените много варират.
Някой може ли да каже какъв разход на газ му дава опируса? Аз мисля, че 20 в града е добре, ама 14-15 извънградско със 140-150 дали е добре?
-
Продължавам да развивам темата. Сам. Имах свободно време и реших да си направя дневни светлини на Опируса. Ще ви дам линк да ви се похваля :)
https://youtu.be/Ft-2dkzqshI
-
Здравейте колеги радвам се че открих сайта понеже карам Киа Опирус от 5 месеца и ще ми бъде,така доста интересно да чуя повече за този автомобил
-
Добре дошъл във форума и честита придобивка от 5 месеца. Няма много опируси, или и да има те не пишат особено много. Днес метнах един в младост 3 СВ25..... нещо си :) ама не бях с моя опирус да му светна за здрасти. Ако имаш въпроси по колата или за ремонти или части, Аз съм ветеран. Доста ремонти направих по колата за съжаление :) . Разбира се то зависи от предишния собственик и поддръжката при него :)
-
Датчик аз също сменях запалителен датчик при мен на таблото спря да показва оборотите как варират . След диагностика се оказа запалителен датчик цента беше скъпа защото беше внос с експресна поръчка (въздушен транспорт) около 300лв ми излезе всичко.
-
Здравейте всички,
От скоро съм горд собственик на Киа Опирус. Има ли някой който е от Варна или наоколо и би искал да сподели опит / обмени мнение?
Имам естествено 20 малки проблема и поне толкова въпроса...
А иначе колата я познавам макар и бегло от повече от 10 години от Корея..... С една дума - more for your money
-
Здравейте всички,
От скоро съм горд собственик на Киа Опирус. Има ли някой който е от Варна или наоколо и би искал да сподели опит / обмени мнение?
Имам естествено 20 малки проблема и поне толкова въпроса...
А иначе колата я познавам макар и бегло от повече от 10 години от Корея..... С една дума - more for your money
Здравей колега, обмислям покупка на този модел и съм от Варна, пиши ми моляте да ми кажеш как е, какво да гледам, къде я ремонтираш евентуално, как са цените на частите, има ли ги и т.н може и на вайбър 0884156555
-
Здравейте,
Отскоро съм собственик на КИА Опирус 3.5 (2005 г.). Ще се радвам, ако споделите контакти на сервизи в гр. София, за да я обслужа.
Също така имам проблем със скоростната кутия и ако можете да ме насочите към някой специалист, ще съм благодарен.