КИА Клуб България- фен форум на КИА

KIA Форум България => КИА Моторс => Темата е започната от: Митето в Юли 18, 2008, 03:24:51 pm

Титла: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Юли 18, 2008, 03:24:51 pm
Ей тук пишете от какво не сте доволни

И дано да не сте много разочаровани ипо-малко пробелеми с колите,макар че с наще надупчени пътища е неизбежно :D
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Lord Anubis в Февруари 11, 2009, 12:00:04 pm
МП3-то ми глътна диск. От КИЯ им отне цели 3 месеца да ми го оправят - направо смениха системата. 3 месеца карах само на радио - много тъпо.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Иван в Февруари 11, 2009, 12:28:32 pm
МП3-то ми глътна диск. От КИЯ им отне цели 3 месеца да ми го оправят - направо смениха системата. 3 месеца карах само на радио - много тъпо.

Аз карах така  една година защото с диск аудиото блокираше и след 3-я блокаж който си става когато му кефне :)  го смениха най-накрая.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: batkata1 в Февруари 13, 2009, 05:52:47 pm
Днес е средата на 4-тия месец но от моята кола ни вест ни кост.
Вече май ми мина мерака да карам кола :)
Обещаха ми за края на Януари - не дойде, Сега обещанието е за края на Февруари :)
Обаждах се преди малко - Представете си още не е произведена  :o

Поръчал съм я преди колегата Mihailov - неговата е тук от ~ месец ;)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: acho_77 в Февруари 13, 2009, 10:20:59 pm
Много лошо !Ела в Шумен и ще стане бързо rofl
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: batkata1 в Февруари 18, 2009, 12:22:15 pm
NExT Time  8-)

Много лошо !Ела в Шумен и ще стане бързо rofl
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: batkata1 в Март 06, 2009, 11:25:16 am
От Вчера съм с оборотна кола...

Искам да благодаря на г-н Иванчев за разбирането.
Суперлативите и адмирациите са изцяло за г-н Иванчев.

С такъв шеф KMБ ще просперира на българския пазар  ;D

Моята кола пътува към българя вчера е произведена :)

Поздрави
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: tosco в Март 06, 2009, 04:09:47 pm
От Вчера съм с оборотна кола...

Искам да благодаря на г-н Иванчев за разбирането.
Суперлативите и адмирациите са изцяло за г-н Иванчев.

С такъв шеф KMБ ще просперира на българския пазар  ;D

Моята кола пътува към българя вчера е произведена :)

Поздрави
Значи да те чакаме в Русе......... bye
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: ndg в Март 06, 2009, 10:00:20 pm
От Вчера съм с оборотна кола...

Искам да благодаря на г-н Иванчев за разбирането.
Суперлативите и адмирациите са изцяло за г-н Иванчев.

С такъв шеф KMБ ще просперира на българския пазар  ;D

...
То добре, че след намесата на г-н Иванчев се решават доста проблеми, но май ще е по-добре той така да се намеси, че да не се случват. Особено със сервиза. Имам предвид да си обучи хората, да опита да въведе някаква система за обратна връзка, "таен клиент"... Методи много.
Иначе ако за всеки проблем трябва да се обръщаме към него за да се реши, май няма да му остане време да управлява фирмата :)   
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: proc в Март 11, 2009, 02:39:12 pm
Абе аз чакам от г-н Иванчев отговор на едно запитвани дали може да се монтира предпазна кора за двигател от дизел на бензинка, май няма да получа. Така е човек иска да им даде пари и да си пази колата ама не става.  devil
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Иван в Март 11, 2009, 02:56:47 pm
Абе аз чакам от г-н Иванчев отговор на едно запитвани дали може да се монтира предпазна кора за двигател от дизел на бензинка, май няма да получа. Така е човек иска да им даде пари и да си пази колата ама не става.  devil

Пиши на сервизния инженер Илия Петров ilia.petrov@kia.bg . Сигурен съм че той ще е запознат какво може да се направи за предпазната кора.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: D-train в Март 11, 2009, 03:12:08 pm
proc: Не съм адвокат или прокурор на никой, ама защо баш ИД на КМБГ питаш за кората? Няма ли достатъчно технически лица в сервиза или дилъри в офиса та да питаме тях за подобни неща?

Само питам.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: proc в Март 11, 2009, 03:44:57 pm
Ами аз питах в сервиза и те ми казаха че не можело. А аз знам от форума че може и понеже Хари беше в момента във форума му пратих съобщение на лични и после (от Лило) разбрах, че щял да се консултира с главния в сервиза и така. Спокойно аз никой не обвинявам просто както казах не ми искат парите и не искат да се пазят колите, които те ще обслужват още доста години - живот и здраве. 
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: ato_boldon в Март 11, 2009, 04:00:17 pm
Ама кора има acho_77 ! В Русе ми я показа!
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: proc в Март 11, 2009, 04:15:37 pm
И аз знам че Ачо има и даже Орхан ми писа, че има само едно разминаване в отвора на картера.   
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: acho_77 в Март 11, 2009, 07:32:51 pm
Има разминаване в отвара за пробката но картера! Ако не се лъжа имаше пуснати снимки от моята кора!
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: kerpi134 в Март 28, 2010, 05:48:43 pm
kia-пловдив
не стават за нищо.не съм доволен от обслужването.в сервиза се държат много грубо.и ако не са гаранционните автомобили сервиза ще умре.кракът ми повече няма да стъпи там.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: vanselot в Ноември 22, 2010, 05:11:33 pm
На последното ТО ми забелязаха теч на мало от скоростната кутия. След около 2 седмици отидох в сервиза за да бъде отстранен проблема. Оказа се, че вътре някакъв вал е наранен (дефектен?) има някаква язвичка и от там семерингът не уплътнява добре и от там идва течът. Като допълнение към това и феродовият диск на съединителя се е омаслил.
Оставям колата, като ми казват, че такъв вал наличен нямат, нито пък в София го имат наличен и трябва да се поръча от централния склад за Европа, който е в Германия. ОК. Колко е срока за доставка? 20 работни дни ми казват. Преглъщам го някак си.. 1 месец ще съм без кола.. със сестра ми ще споделяме нейната за известно време. Минава месец, питам какво става? Казват - ми нещо се закучи работата - не може да се намери този вал, ще се обадим до Германия да питаме. Казвам ОК де, какво се случваше през този 1 месец? - Ми действахме, ама го няма.  Порочен кръг. И ми дават съответно нов срок от 2 месеца които трябва да чакам.
А оборотна кола не ми ли се полага? Как така 3 месеца ще ме оставят без кола?  Отговорът от София е: при КИА няма такава практика.
Предлагам друг вариант - сглобете ми колата със старите части(тъй като от 1 месец стои пред сервиза със свалена скоростна кутия) , поне да имам с какво да се движа, все  пак течът беше нищожен и не е нещо фатално. А като дойде шибания вал- да го монтират тогава.  Отговорът беше естествено НЕ, щото кой ще плаща на работниците в сервиза за двойната работа, пък и ако ми сглобели колата със старите части - поръчката за новия вал се отменяла.
Добре - как да постъпя аз сега в тази ситуация? С тази кола си върша работа, почти всеки ден съм на път, пък си  мах и планове, пътуваня и така нататъка.. празници се задават..
Как е възможно на един мой познат с едно старо Рено да му дадат оборотна кола само заради това, че му задържаха колата 5 дни в сервиза, а КИА с великата си 7 годишна гаранция ми заявява че нямали такава практика?!?!  Аз като съм я платил тази кола съм имал предвид тази гаранция и съм разчитал на нея и на коректно отношение от страна на КИА, а то какво излиза? Ми те по тази логика могат да ми кажат че трябва една година да чакам за някоя част и аз няма да имам никакво право да го оспоря това и да настоявам за обезщетение.
Как могат да дават такава гаранция, при положение че не разполагат със всички части? Ако ще и директно от Корея да го бяха поръчали този вал - за един месец все щеше да дойде.  Ако трябваше да ме спечелят сега като клиент - сугурен съм щяха да направят всичко възможно за да са ОК нещата, ама вече като са ми прибрали парите - ЧАКАЙ! Ако трябва и 6 месеца ще чакаш - права нямаш никакви. Иначе ме задължават всяка година да правя ТО и да си плащам нали? Ами от тази една година колата ще стои 3 месеца в сервиза.. опа.. грешка - пред сервиза, подпряна с едно пънче отдолу..  Нещо не е както трява май? Ако аз греша някъде - поправете ме!
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mb в Ноември 22, 2010, 06:23:00 pm
като ме пуснат мен по подобна пързалка обикновено ми е достатъчно тактично да отбележа че колата е закупена на физическо лице от физическо лице, следователно при всякакви подобни бълнувания с чакания за доставки на чсти важи не само описаното в гаранционната книжка, а и закона за защита на потребителя, а там пише:
Цитат

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
виж чл. 113 (1).
а и без тва в комисията за защита на потребителите скучаят. що не им създадеш малко работа? ще се изненадаш колко бързо от КМБ ще влезнат във връзка с теб.
а ако ти е фирмена - не мжоеш да разчиташ на безплатно адвокатстване от комисията, но пък можеш да си наемеш собствен адвокат и съответно да им заведеш едно кротко дело за пропуснати ползи. да, скъпичко и продължително удоволствие е, но пък е и за двете страни по спора, а накрая плаща само тази която е сбъркала и то с лихвите;)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: smirn0ff в Ноември 22, 2010, 06:47:19 pm
като ме пуснат мен по подобна пързалка обикновено ми е достатъчно тактично да отбележа че колата е закупена на физическо лице от физическо лице, следователно при всякакви подобни бълнувания с чакания за доставки на чсти важи не само описаното в гаранционната книжка, а и закона за защита на потребителя, а там пише:
Цитат

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
виж чл. 113 (1).
а и без тва в комисията за защита на потребителите скучаят. що не им създадеш малко работа? ще се изненадаш колко бързо от КМБ ще влезнат във връзка с теб.
а ако ти е фирмена - не мжоеш да разчиташ на безплатно адвокатстване от комисията, но пък можеш да си наемеш собствен адвокат и съответно да им заведеш едно кротко дело за пропуснати ползи. да, скъпичко и продължително удоволствие е, но пък е и за двете страни по спора, а накрая плаща само тази която е сбъркала и то с лихвите;)
колега, а какво става ако колата е закупена на лизинг?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: vanselot в Ноември 22, 2010, 06:56:30 pm
На лизинг беше за 1 година, още преди една година я изплатих. Играе ли роля това?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Pro style в Ноември 22, 2010, 07:52:04 pm
Потърси директен контак с шефа на КМБГ, ако не стане пробвай с писмо до централата на Кия със копие до КМБГ.
Ако и това не помогне разкажи историята си на медиите, те със сигерност ще помогнат.
Практиката досега показва, че ако има проблем, който не се решава по естествен път, то едиственият начин е да му се даде гласност чрез медиите.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mb в Ноември 22, 2010, 09:24:46 pm
след като лизинга ти е приключил би трябвало собствеността да е прехвърлена на твое име. ако е на физическо лице => комисията за защита на потребителите. ако на юридическо лице => адвокат, който да обясни как точно да се заведе дело за пропуснати ползи поради увреда на материални активи на компанията. защото според мен разглобяването и държането в непригодно за употреба състояние за неопределено дълъг период от време си е чиста увреда. може некоя експертиза да се наложи да го потвърди.
ако още е в лизинг, то всичко зависи от конкретния договор.

не, не съм адвокат - прост инженер, но пък си гледам интереса.

пиши им мейли. изискай от сервиза протокол на хартия, в който да ти се разпишат с някакво обяснение за мотането. не го подписвай докато не написаното не се доближи максимално до реалността. с копие от него пиши на софиянци и ако и те те фърлят в тъча да чакаш - в съда.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: blue в Ноември 23, 2010, 11:36:59 am
Колега,
Ако бях на твое място, щях първо да си събера всички документи, с които разполагам по този случай – документ за закупуване на автомобила и разписката, която са ти дали от сервиза, когато си оставил колата. С тях ще удостовериш, че колата е в гаранция и че те я задържат повече от 1 месец. След това щях да им изпратя нотариална покана с искане да ми върнат пълната или част от сумата, която съм дал при закупуване на автомобила. Ако избереш да искаш част от сумата, ще е добре да се посъветваш с адвокат, относно нейния размер. Копие от всички тези документи прати и на Комисията за защита на потребителите.
Аз също съм инженер, който обича да си търси правата :)

Ето и един линк с решение на Съда, който мисля, че ще ти бъде полезен, най-вече като морална подкрепа. Случаят е почти същия, само дето се касае за мобилен телефон. Въпреки, че фирмата е сменила телефона с нов, Комисията за защита на потребителите я осъжда да заплати допълнително 1000 лв глоба, за това, че не е спазила законовия срок.
http://87.126.64.46:8888/LegalActs/2010/N/10.01-15/03704510_479a0610.htm
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Април 23, 2011, 03:37:56 pm
хайде аз да се оплача от сервиза

Днес хубаво време,реших да подготвя колата за лятото yahoo
Мажа,оправям и опалянка krivogled ,след последното ми влизане в бокса за боядисване на задния капак+броня се оцъклих като видях колко боклучета има под боята!
На предишното ми влизане,споделих на Илия,че имат зацапване на филтирите при бояджиите.
Сега пак така става,и за мое огромно разочарование,май няма да ходя повече в софииският за такива манипулации 8-)

Другото което забелязах,черната подложка на багажника,толкова грубо са я оправили,че ми разкъса новата гъба при миенето 8-)

С Галинчо,ще видим дали ще можем да махнем и "портокала" от боята silen
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Pro style в Април 23, 2011, 07:55:18 pm
Сф сервиз е безнадежден случай.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Април 23, 2011, 10:18:23 pm
е незнам,но предният път при боядисването,имаше масло в боята.Пак изпуснал филтър.Обяснявах,отговориха ми,че е невъзможно това,защото филтрите били адски скъпи и нямало как да се получи.Сега тея боклучета,може и от майстора да са 8-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Lyubo в Юни 18, 2011, 02:59:48 am

    Здравейте,
 Притежавам КИА Про Сеед 1.4/110кс. от 03/01/2008г. Като цяло съм доволен от колата харесва ми на външен и вътрешен вид, и като возия също.
 До момента гаранционно съм сменял: лява биалетка 20 000км; десен амортисьор 30 000км; и някаква пласмаса на кормилната уредба,която тропаша ужасно 60 000км.
 
   В момента на 60 000км. изникна друг проблем, който за мен е необясним КРИВИ ДИСКОВЕ това ми е някак си съмнително как е възможно.  Има стаж като шофьор 10г и съм имал няколко коли преди това, но на нова кола да ми кажат криви дискове и че аз съм винове да си приготвя 1000лв. заедно с наклатките малко ми стана кофти. Докато опсъждах проблема с приемчика в сервиза се появи клиен които се включи веднага в раговора като каза че той вече ги бил сменил на 45 000км на джипа и са му взели над 1500лв за услугата.

Помогнете ми КОЛЕГИ не, че съм за парите ще ги дам, но поне малко да се чуствах виновен за случилото се. Не искам обаче да им плащам за ДЕФЕКТНИТЕ им части както и вие сами сте се убедили за амортисьорите. Ако има някой с подобен проблем или мнение пишете....
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Юни 19, 2011, 12:29:03 am
Ако си мислиш да пишеш по всички теми за този "проблем",не си познал!
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: smirn0ff в Юни 19, 2011, 11:35:21 am

    Здравейте,
 Притежавам КИА Про Сеед 1.4/110кс. от 03/01/2008г. Като цяло съм доволен от колата харесва ми на външен и вътрешен вид, и като возия също.
 До момента гаранционно съм сменял: лява биалетка 20 000км; десен амортисьор 30 000км; и някаква пласмаса на кормилната уредба,която тропаша ужасно 60 000км.
 
   В момента на 60 000км. изникна друг проблем, който за мен е необясним КРИВИ ДИСКОВЕ това ми е някак си съмнително как е възможно.  Има стаж като шофьор 10г и съм имал няколко коли преди това, но на нова кола да ми кажат криви дискове и че аз съм винове да си приготвя 1000лв. заедно с наклатките малко ми стана кофти. Докато опсъждах проблема с приемчика в сервиза се появи клиен които се включи веднага в раговора като каза че той вече ги бил сменил на 45 000км на джипа и са му взели над 1500лв за услугата.

Помогнете ми КОЛЕГИ не, че съм за парите ще ги дам, но поне малко да се чуствах виновен за случилото се. Не искам обаче да им плащам за ДЕФЕКТНИТЕ им части както и вие сами сте се убедили за амортисьорите. Ако има някой с подобен проблем или мнение пишете....
пич, аз съм на над 80000км и дисковете ми са идеално прави, накладките ми на 75000км бяха с още 1/2 ресурс.
Мисля, че това е повече до начин на управление на автомобила и шофьора отколкото до калпави части :)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Юни 21, 2011, 11:54:36 am
е незнам,но предният път при боядисването,имаше масло в боята.Пак изпуснал филтър.Обяснявах,отговориха ми,че е невъзможно това,защото филтрите били адски скъпи и нямало как да се получи.Сега тея боклучета,може и от майстора да са 8-)
вчера я оставих да си я оправят! В очакване съм 8-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Юни 24, 2011, 11:56:16 pm
е оправиха я 8-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Stefan в Октомври 18, 2012, 12:42:14 pm
Виждам, че в няколко теми се споменава лошото отношение на КМБ към потенциални-бъдещите собственици. Затова ще споделя моите впечетления.

2007 септемрви месец си закупих Ceed-решение взето за една седмица, тъй като визията ме беше грабнала а и тест драйва приятно ме впечетли( тогава имах Peugeot 306 TD ).
Бих казал, че каране на кола 30мин - 1 час за мен не е никакъв тест, колата ще се кара в града и извън него..така че трябва да бъде опитана при тези условия а за времето което те дават...е малко трудно.

За 5-те години проблеми съм нямал..освен смяна на биалеткии, консумативи и като изключим завишените цени на ТО...всичко е наред.

Юли месец 2012 - 2 Месеца преди да ми изтече гаранцията на колата..реших да започна да оглеждам за нов автомобил..отново исках КИА. Бях си харесал Optima( средно или високо ниво на обурудване). Надявах се че тъй като колата е в по-висок клас и предполагам не се продава чак толкова масово а и ще ми бъде втори КИА автомобил ...ще бъда, да го наречем "ухажван" от дилър-КМБ.

1-во разочарование: Първоначалната оферта от дилъра не включваше никаква отстъпка.
Попитах хора от форума каква отстъпка са получвали ..и отговорът беше че реалистично би било 7%...помислих си не е кой знае колко, но все пак е нещо. След около месец обсъждания накрая стигнахме до оферта 7% надолу.

В този месец на преговори..реших че не е лошо да погледна и други марки автомобили.
Отидох в Toyota и разгледах Avensis. Видях се с дилър, поговорихме 15 минути и при положение че не съм им клиент ми дадоха колата от петък вечер до понеделник сутринта за тест драйв. Тук идва и второто разочарование от КМБ..

2-ро разочарование: При желанието да тествам Optimata ми беше казано че ще разполагам с 40 минути....след няколко разговора достигнахме до компромисния вариант-2часа.

Ще споделя че разглеждах и Mazda и реших,че след като съм карал KIA..защо да не погледна Hyundai и по конкретно алтернативата на Optima - i40.

Накратко без да звучи като реклама...
Отидох срещнах се с дилър. Попита ме какво съм гледал-харесал при КИА...и ми каза че ще ми направят предложение. 2 часа по-късно имах доста изкушаваща оферта(15% отстъпка) Отидох отново да говорим за евентуален тест драйв..и ми дадоха тестов i40( отново за събота и неделя).
Взимайки тестовата кола и карайки петък вечер и събота до обяд реших да отида в Киа за да направя веднага сравнение една до друга..визуално..и ако може да покарам Optimata за да усетя веднага разликите.

3-то разочарование(продължение на 2-ро) : Дилърът ми каза че нямат тестова кола..защото била дадена за тест драйв събота и неделя. Което означава че за някой може за други не. Странно отношение към бъдеш - настоящ клиент и то за втомобил за 50-60 хиляди лв.

Следствие на всичко това....от 1 месец се радвам на Hyundai i40. Ceed-а ми беше изкупен от тях и тъй като докато течеше сделката-оформяне на покупката и регистрацията на новата колата..изминаха 10 дена..през това време ми бяха осигурили оборотен автомобил(последен модел на i30).
При първата смяна на Маслото на 1000 километра ми беше оставен остатъка от едната тубичка в колата..това за 5 години не ми се е случвало в сервиз на КИА.
Отношението че съм клиент в Hyundai е доста по-различно.

Съвет към Дилърите на КМБ( всъшност не знам дали проблема е в дилърите или в политиката на КМБ):
Променете начина на работа-отношението си към клиентите.
Купувачът иска да му бъде обръщано внимание и да се почувства радостен че ги дава тези пари...а не да се ядосва.

Малко дълъг пост се получи, но е още една гледна точка на собственик...вече бивш на КИА и причината за промяната на този статус не е в качествата на автомобилът :-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Октомври 18, 2012, 12:51:25 pm
Забравил си да дадеш снимки на и40-та 8-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: tosco в Октомври 18, 2012, 04:11:22 pm

 Ceed-а ми беше изкупен от тях и тъй като докато течеше сделката-оформяне на покупката и регистрацията на новата колата..изминаха 10 дена..през това време ми бяха осигурили оборотен автомобил(последен модел на i30).



МАлко off  и от мен ;) На колко Ти оцениха старичкия CEED?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Stefan в Октомври 18, 2012, 06:37:52 pm
МАлко off  и от мен ;) На колко Ти оцениха старичкия CEED?
Като купувах Ceed-a имаше само 3 нива на оборудване-моята е средното ниво с поръчан допълнително темпомат. 1,6 Диезл 115 коня.
От КИА беше ми оценена за 11 хиляди..без преглед..казаха че не им е нужен, тъй като е обслужвана при тях.
В Хюндай беше оценена за 10 след пълен преглед и тест драйв от тях..казаха че само за съединителя имали забележки, но не било необходимо да се оправя....все пак за кола на 5 години и 90к километра, съм доволен.

В началото имах планове да си продавам сам колата, но като видях че обявите са за 13-14 хиляди..реално сигурно се продават за 11-13..се отказах. Пресметнах че ще има прехвърляне за моя сметка..плащане на каско, данък ..технически прегледи многооо разправии със загубено време и нерви, та разликата в парите не би била голяма. Но всеки си преценява как би постъпил.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: dani в Октомври 18, 2012, 07:10:44 pm
Ще се сетите кой е най-добрия сервиз в БГ ;)

Поздрави за придобивката. Надявам се все пак да продължиш да висиш в този форум като мен ;)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: CoolMaN® в Октомври 18, 2012, 07:16:09 pm
Добре, след като го хвалите сервиза на Hyundai, може ли ние прецаканите с Киите да ходим при тях за обслужване?  :)
Предполагам, че сервиза за който говорите е този на Околовръсното с/у Бизнес парка или другия в Люлин?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: ndg в Октомври 18, 2012, 07:42:35 pm
...
Съвет към Дилърите на КМБ( всъшност не знам дали проблема е в дилърите или в политиката на КМБ):
Променете начина на работа-отношението си към клиентите.
Купувачът иска да му бъде обръщано внимание и да се почувства радостен че ги дава тези пари...а не да се ядосва.
...
Много точно казано!
Дано да четат и да се позамислят.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Pro style в Октомври 18, 2012, 08:07:08 pm
М`да и аз скоро мисля да се кача на братовчеда Хюндай или Тойота:)

Иначе, евала за поста пич, много добре си дал насоки на всеки, който иска да си смени колата с нова.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Stefan в Октомври 18, 2012, 08:54:37 pm
Ще се сетите кой е най-добрия сервиз в БГ ;)


Добре, след като го хвалите сервиза на Hyundai, може ли ние прецаканите с Киите да ходим при тях за обслужване?  :)
Предполагам, че сервиза за който говорите е този на Околовръсното с/у Бизнес парка или другия в Люлин?

Dani, CoolMaN®...ще продължа с абсурдите..
Преди Хюндай да ми кажат че не е нужно да правим смяната на съединителя с всичките му нещица(Диск-притискателен,Диск-феродов, Маховик и лагер) ми бяха написали колко пари би струвало при тях(явно за да ми стане още по хубаво като ми кажат, че няма нужда).
Отидох в сервиза на КИА и ги помолих..да ми напишат точно на бланката от Хюндай..за всяко нещо което са ми отбелязали..колко би струвало.
Изненадата ми беше че разликата беше 100-тина лева по-евтино....в Хюндай.
Още нещо което не споменах в предишния форум.
Миналата седмица при една от студените сутрини ми светна TPMS сигнала за двете предни гуми. Помислих си че заради студът въздухът се е свил и затова. Напомпах ги на бензиностанция но не изчезна. Обадих се на Дилърът и той ми каза ела при нас. Отидох...в сервиза ми казаха че не знаят колко време им трябва..при което дилърът ми каза, че ако реша да им оставя колата и не мога да изчакам ще ми дадат оборотната(тестова) i40.

Всеки сам може да си направи изводите.
И моля ви не го приемайте като реклама.
Обожавах Ceed-a,не ме е оставял никъде и имам толкова хубави спомени.
Поздрави на всички и Мите тези дни ще споделя снимки :-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Embezzler в Октомври 18, 2012, 09:06:28 pm
Аз много исках да сменя KIA с друга марка, също толкова исках и да си купя дизел, ама за повечето хора покупката на кола е втората най-скъпа покупка след жилището и трябва обективно да се прeтеглят плюсовете и минусите.

След около година проучване и тестове пак сe спрях на KIA, заради качествата на колата. Не мога да сложа сервиза като фактор с определяща тежест за решението, но ако сте чели темата ми за Yeti, ще видите, че удължените сервизни интервали на Skoda бяха параметър в уравнението.


Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: dani в Октомври 18, 2012, 09:17:22 pm
Стефане,
аз само да ти кажа карам Хюндай (не си обърнал внимание) и знам за какво говориш.
А имам и наблюдение върху Сийдове (на брат ми и приятели). А все пак Сийд и И30 са 1:1 без купето.
Разликата в цените на частите понякога е в пъти ;)
Между другото - комби или седан взе?

П.С. Не искам да кажа нищо лошо за КИАта, но просто по стечение на обстоятелствата и по-добра оферта взех Хюндай.

Поздрави

Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: tosco в Октомври 18, 2012, 09:29:16 pm
Аз пък ще почакам i30 купе ;D
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Октомври 18, 2012, 09:29:24 pm


П.С. Не искам да кажа нищо лошо за КИАта, но просто по стечение на обстоятелствата и по-добра оферта взех Хюндай.




Факт е това и аз преди година като взех i30-ката определено офертата на хюндай не можеше да се сравнява с тази на КИА  ;D ;D но пък за сметка на тази година като взех RIO-то  ;D ;D
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: CoolMaN® в Октомври 18, 2012, 09:53:10 pm
Аз както и да погледна в момента нещата KIA имат по-добри цени за мен. Оборудването също е по-богато, интериора повече ми харесва при KIA, за екстериора е малко на кантар.

За отношението на дилърите (поне с този който аз комуникирам) нямам абсолютно никакви забележки. Даже бих искал да го похваля г-н Кадреев за търпението и помоща която ми отделя. Повече няма какво да желая от този човек.
За сервизното обслужване нямам никаква представа, но най-вероятно няма да го ползвам, предпочитам сам да си пипам по колата.
Цените на частите и аксесоарите са страшно високи сравнени с други държави, това може би е единственото нещо което не ми харесва към момента, но съм си намерил алтернативен начин.

Това е моето директно наблюдение към КМБ, другото е което чета във форума, но то за мен не е меродавно, защото хората са различни и това което на един не му е харесало по начина по който той очаква да го получи, на друг може да не му направи впечатление.

Иначе за чакането си мрънкам, защото ми писна, но никой не ми е виновен за това.


Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Октомври 18, 2012, 10:03:29 pm
Ако искате реално сравнение на цените за ТО утре ще постна фактурата за първото на i30-та от преди 1 ден и определено разликата не бих казал че е много голяма  :) :)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Stefan в Октомври 19, 2012, 10:43:24 am
Между другото - комби или седан взе?
Комби..в предвид переспективите за увеличване на семейството :-)
Това беше много голям минус за Optimata..нямат комби а отворът на багажникът е много нисък(дълбоко е но с малък отвор). Същото важи и за нормалната версия на i40.

Забравил си да дадеш снимки на и40-та 8-)

Веднага се поправям с една снимка :-)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: CoolMaN® в Октомври 19, 2012, 03:18:03 pm
Аз понеже си зададох въпроса, но не ми отговорихте тук, попитах и в Hyundai дали може да си сервизирам колата там.

Цитат
Здравейте г-н .....,
 
По този въпрос трябва да си разгледате, подписаният от Вас договор за покупка на автомобила. Там има условия при които е валидна гаранцията му.
 
Поздрави,
 
Ludmila Manoleva
Head of Parts & Warranty Department

Е аз нямам договор за да проверя какво пише там, но KIA/Hyundai ми се струва, че са едно цяло.
Някой може ли да каже какво пише за гаранционните условия?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: dani в Октомври 19, 2012, 03:41:11 pm
Гаранцията няма да ти важи, освен ако не се договориш със Хюндай.
По принцип всеки ремонт в Хюндай има гаранция 6месеца.

Но ако се сервизираш дори в Хюндай, КИА няма да ти признаят гаранцията
Но ако решиш да пропуснеш сервизирането в КИА и го замениш с друг сервиз, КИА България пак няма да ти признаят гаранцията.
Даже си мисля, че дори да я сервизираш в КИА Италия, наште после ще ти създават проблеми. (Това мога да ти дам пример със кола сервизирана в Шумен, и после отказано гаранционно от Варна с упрека ама защо не сте си сменяли маслото при нас)
Поздрави
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: CoolMaN® в Октомври 19, 2012, 03:43:24 pm
Разбрах, работата е дебела  ;D
Иначе от КМБ ми казаха, че няма проблем да ползвам гаранцията в Италия, но знае ли човек. :-[
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: aris в Ноември 12, 2012, 08:40:28 pm
господа, понеже гледам темата е стара вече има някой кординатите на сегашния генерален менаджер на КИА БГ? Знае ли някой дали управителя на Софийския сервиз е същият човек?

Благодаря
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Ноември 12, 2012, 09:19:48 pm
господа, понеже гледам темата е стара вече има някой кординатите на сегашния генерален менаджер на КИА БГ? Знае ли някой дали управителя на Софийския сервиз е същият човек?

Благодаря
Искаш да кажеш,че Матев се е махнал?Или Илия krivogled
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: aris в Ноември 13, 2012, 09:30:59 am
Незнам това точно питам, дали има някоя промяна или са същите
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mmtrance в Февруари 03, 2013, 06:47:51 pm
Тез дни ще ходя и ще разбера кой управлява.
За втори път от както карам кия-та чакам части по 8 месеца.... това е повече от безобразие....
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Февруари 07, 2013, 05:16:58 pm
Първи сблъсък със сервиза - 1-во разочарование  >:( >:(
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: rmk в Февруари 07, 2013, 06:14:37 pm
Е пиши де, не ни спестявай нищо.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Февруари 07, 2013, 06:29:38 pm
А нямям нямерение да спестявам нищо просто колата беше оставена да се боядисва на няколко места за което нямам никакви претенции.Заедно с боядисването им обърнах внимание че мокета в краката на шофьора е разлепен а съко така и задните прозорци се свличат.
Обяснението за мокета беше че "всички даже и новите коли така си идвали"  :o :o
А за стъклата се опитаха да ме убедят че аз едвали не немога да ги вдигна догоре  >:( И за капак днес цял ден вали но явно са преценили че не е нужно да се вдигне стъклото и може да остане отворено.Беше отворено малко но достатъчно че да може да си капе вътре >:( >:(
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Thor в Февруари 07, 2013, 07:22:05 pm
Ескалирай проблема нагоре по веригата, ако е възможно. По друг начин нещата явно няма да станат за съжаление.>:(

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Февруари 07, 2013, 07:49:49 pm
Определено няма да оставя нещата така >:( >:(
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: rmk в Февруари 07, 2013, 07:55:31 pm
Ако на всичките така е разлепен мокета дано излезне някой сервизен бюлетин.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mitko_ml в Февруари 07, 2013, 08:06:26 pm
Дано вече сме двама с това оплакване :(
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mmtrance в Март 09, 2013, 06:13:11 pm
хайде пак да се разпиша в темата.
Преди няколко месеца отидох в сервиза с оплакване "педала на съединителя омеква и започва да отделя ниско когато карам колата продължително време в градска среда"
След дълго умуване не оказа, че има един клапан намиращ се между горна и долна помпа (важно уточнение - клапана се свързва към тръбичката с гайка, а към горната помпа посредством нещо като щуцер с два О-пръстена и на корпуса на помпата има скоба която го защипва и не позволява изпадането) на съединителя и на друг модел киа проблема идвал от там. Казаха ми, че ще го премахнат, защото на другия модел като го премахнали и проблема изчезвал.
Уж свършиха работата, взех си колата, след време, когато пак се заврях по задръстванията усетих, че пак го имам същия проблем, но понеже вече не съм гаранционен и не съм ходил в сервиза.
Сега следва изненадата. Преди 3 дни както си седя на светофара на бул. България, светва зелено, аз натискам съединителя при което усетих как нещо омекна. Дръпнах си крака от съединителя, натиснах пак и вече усетих как няма никакво съпротивление. Реших че е заминала помпа. Загасих двигателя, включих първа, запалих на скорост за да се махна поне от кръстовището, спрях на спирката и звъннах на приятел, докато чаках помощ под колата се появи петно спирачна течност. От там пътна помощ - 40лв и в сервиз на мой близък. Почваме да разглобяваме стигаме до горната помпа и ИЗНЕНАДА клапана който уж беше отстранен си седи гордо на тръбичката.
Точно за тук направих и горното важно уточнение, защото клапана беше изпаднал от помпата, като го свалихме и огледахме, се оказа, че единия О-пръстен е бил прещипан при предишния монтаж, от което хем се е скъсал, хем не е позволил на щуцера да влезе до край и да "щракне" в скобичката. Било е въпрос на време да изпадне, добре че се случи тук а не когато пътувах в Гърция.....
Та така със сервиза на КИА :)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Март 09, 2013, 06:51:17 pm
Протокол имаш ли приемане/издаване на колата?
Фактурка?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mmtrance в Март 13, 2013, 11:23:57 pm
фактура за какво и от къде?
Това със съединителя го правиха декември още гаранционно (в киа моторс в историята на моя автомобил си го има отразено "премахване на клапан съединител не знам си какво")
В сервиза на киа ми казаха, че ако съм закарал колата с пътната помощ при тях и ако те са установили, че грешката е допусната от техен механик - евентуално са щели да ми покрият разходите за транспорта. Да де, ама там колата могат да я приемат след 1 седмица и да я задържат за поне 2 дена (за работа която трае 3 часа) което на мен ще ми струва в пъти повече от тези 50 лв които в случая платих.
Да не говориме, че колегите винаги ще се покрият и веднага ще намерят друг проблем който е довел до загубата на съединител, та сигурно и пари щяха да ми искат. Абе с 2 думи (както се изрази един от техните служители след като чу какво се е случило) Педерастка работа....
И междувременно поредното недоглеждане - влизам в магазина и казвам "искам тампони за задна стабилизираща щанга" давам си талона, следва 1 мин търсене и ми казват "ОК цена 50лв" (цифрата е по спомен и може и да я бъркам), дават ми едно пакетче с два тампона, аз ги поглеждам и казвам "тези тампони са с прекалено голям вътрешен диаметър, сигурни ли сте, че са те?"
Отговор "да разбира се, това излиза по програма и по вин"
Тръгвам си, отивам до мой познат в близост до сервиза, взимам шублера, лягам под колата и се оказва, че са ми дали за предна а не за задна стаб. щанга.
Връщам се, влизам и ме посрещат с "проблем ли има"
Ами естествено, че има, писна ми за всяко нещо да се връщам по 100 пъти и все да получаван на среша "ами извинявай, нещо съм се убъркал"
От 10 влизания в този сервиз 9 са с връщане и рекламация....
При въпрос към един техен служител "аз ли съм най големия карък, или има и други" отговора беше "ами не, не си само ти така"
Което а мен достатъчно красноречиво обяснява "професионализма" на работещите там.
Получих информация, че директора на КМБ чете в този форум, искрено се надявам това да е така, и да попадне и на моето мнение (всичко което съм изписал като оплаквания е доказуемо с историята на автомобила при тях)
А най лошото е, че докато беше гаранционен автомобила се установи проблем с рейката и бяха поръчани части (ремонтен комплект) това стана преди 4-5 месеца сигурно. Вчера получих инфо, че частите ще пристигнат някъде към края на месец Юни което прави близо година за доставка.... Още по лошото е, че трябва те да извършат ремонта, а аз вече хич не съм сигурен дали после няма и нещо от рейката да изпадне, както изпадна клапана на съединителя....
Защото в случая със съединителя съм на зад с 50 лв заради тях, но майната им, но ако нещо от рейката изпадне докато карам в планината какво ще стане...? Ще се пребия някъде заради "професионалисти", А успокоението което получих е, че киа щели да ми изплатят щетите ако нещо стане по тяхна вина... Е мерси, аз да скоча някъде из дефилето и да се утрепя, пък после интересно какво на кого и как ще изплащат....
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Март 14, 2013, 11:36:38 am
Разбирам те и наистина е гадничко.
Аз съм се връщал за пребоядисване.Знаеше се кой е правил колата,и си я пребоядиса за негова сметка!
Трябвало е да я закараш наистина с пътна помощ.
Сега за рейката е супер гадно да чакаш 1 година доставка.
Ходи да ти я сменят,и ако нещо се случи,пътна помощ и за сметка на сервиза :)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: mmtrance в Март 14, 2013, 06:46:43 pm
...Сега за рейката е супер гадно да чакаш 1 година доставка.
Ходи да ти я сменят,и ако нещо се случи,пътна помощ и за сметка на сервиза :)

Само да не стане нещо докато спускам по някой планински път и да се изтъркалям в някое дере, че тогава смазаната кола ще е най - малкия проблем :)
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Март 14, 2013, 09:22:56 pm
ще трябва да ти я поемат.Нищо,че е минала гаранцията.
Кажи им го това
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: justalittlesign в Януари 20, 2017, 10:56:26 pm
В Киа- София ми правиха задната броня . Не я монтирали както трябва и сега зее наполовина .Отделно, че на единия калобран не са му завили хубаво винтовете и сега хлопа. Никой ли в Киа не следи за качествена работа на служителите ? Сега трябва да взимам почивен ден , за да я закарам и после ,почивен ден за да си я взема
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: justalittlesign в Януари 24, 2017, 12:34:48 pm
Оправиха я бронята !Надявам се , следващ път да доглеждат нещата
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Митето в Януари 24, 2017, 09:22:20 pm
Хубаво е когато има хепи енд music
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Симеон в Март 25, 2019, 02:05:38 am
За КИА България - Единствената причина да не си купя повече кола от тях е, че ме задължават при тях да бъде обслужването, за да важи гаранцията. Защо мразя обслужване в КИА - защото не обичам да ме клатят с цени 3 пъти по-високи от други сервизи за същите части и по-високо качество на обслужването, за времето да не говорим. КИА благодарение на много доброто съотношение цена-качество на колите направиха бум в България и в момента нямат ресурс да ги обслужват. Преди година за първи път влязох в новата им база в София - същите стари и компроментирани мутри, които помня от сервиза им на Сребърна, после в Горубляне и сега на последното място. А Храбринчо беше брокерче на фондовата борса, а сега вече не може да се говори с него. КИА бих си купил на 3 до 5 г. и знам откъде да взема евтини оригинални части, както и читави сервизи - не от КИА България. 
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: zazduvka в Март 25, 2019, 06:38:04 am
Би ли споделил за частите....от къде?
Предварително благодаря.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: 360North в Март 25, 2019, 10:02:32 am
За КИА България - Единствената причина да не си купя повече кола от тях е, че ме задължават при тях да бъде обслужването, за да важи гаранцията. Защо мразя обслужване в КИА - защото не обичам да ме клатят с цени 3 пъти по-високи от други сервизи за същите части и по-високо качество на обслужването, за времето да не говорим. КИА благодарение на много доброто съотношение цена-качество на колите направиха бум в България и в момента нямат ресурс да ги обслужват. Преди година за първи път влязох в новата им база в София - същите стари и компроментирани мутри, които помня от сервиза им на Сребърна, после в Горубляне и сега на последното място. А Храбринчо беше брокерче на фондовата борса, а сега вече не може да се говори с него. КИА бих си купил на 3 до 5 г. и знам откъде да взема евтини оригинални части, както и читави сервизи - не от КИА България.

Да, за съжаление и аз споделям същите наблюдения - цените са високи, а нивото на обслужване е доста под средното - в крайна сметка да си изберат или едното, или другото. Не коментирам високомерното отношение на някои хора от персонала, включително и на дилърите, чиято цел уж е да ти продадат нов автомобил. Може би центровете в останалите градове да се по-добре?
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Ronin в Март 29, 2019, 08:10:24 am
Сервиза на Кия съм го отсвирил още след третата смяна на маслото.Ебати и нещастната организация.
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: tosco в Май 13, 2019, 07:10:20 pm
Хайде и от мен яко негативно впечатление от КИА моторс, по-точно софийския сервиз.
Бесен съм на безумната им нагла и безкруполно лакома система!
Та, накратко:
Писах им запитване за цена на прочутата "пепрудка" на ел.усилвателя на волана и цена за самия ремонт.
И за кога и как да ми запипат ден и час, да им оставя таратайката да я сменят. Колата ми е закупена от тях нова и с
изтекла гаранция. Обажда ми се днес някакъв Охо-бохо, дори и не се представи кой е и ми заявява, че тази част не могат да ми я продадат. Аз му казвам, че не искам да я купувам, а да им докарам колата и да я подменят и да си заплатя и часта и
труда. Не, не можело!!! Колата ми не била гаранционна и тази част била само за гаранционни коли.
А, защо я има у онлайн магазина за продаване, бре? Да ми свържел с авточасти, те да ми обяснели. Ама аз не искам да ме свръват с части. Можело да ми оправят тропането, като ми сменят целия кормилен прът за не знам си коли хиийй левове.
Лакомията им минава всякакви граници. Хубави коли, с невроятно калпаво и недъгаво-лайняно управление на КМБ!!!
Титла: Re: Да се оплачем от Киа-Моторс
Публикувано от: Ronin в Май 13, 2019, 07:23:53 pm
В Пловдив за 80 лв.ще ти я сменят.Извън Киа разбира се.