КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: radeff в Юли 19, 2010, 04:13:35 pm
-
Здравейте колеги,
Сорентото го имам от февруари 2010, модел-2005 2,5-дизел. сложих му нов съединител, но сега ми прави кофти номер. При по дълго шофиране в града, педала пада надолу, свободния ход става 70% а полезния30%. след като колата си почине час-два се оправя. нямя теч от помпата, нито по хидравликата. Някой има ли идея???
-
в кой сервиз са ти го сменили?
-
Здравейте колеги,
Сорентото го имам от февруари 2010, модел-2005 2,5-дизел. сложих му нов съединител, но сега ми прави кофти номер. При по дълго шофиране в града, педала пада надолу, свободния ход става 70% а полезния30%. след като колата си почине час-два се оправя. нямя теч от помпата, нито по хидравликата. Някой има ли идея???
това е мн интересно
-
Съединителя ми го сменяха б Текс- сервиз оторизиран за Киа б Бургас. Съмняват се че е помпата.?, но не са сигурни
-
Здравейте!
Съшия проблем имах и аз - след смяна на съединителя в оторизиран сервиз (все още беше гаранционна колата) се получи гореописаното положение - карах така около 1000 км. Влошаваше се прогресивно, след което съединителя спря да отделя. Ходих на майстор - смениха помата с чисто нова-горната(купена от оторизиран сервиз), оправи се за 1 месец. След което почна обратния проблем - съединителя отделяше много високо - докато накрая остана постоянно отделен. Включваш на скорост - колата форсира , но не мърда от място. и започнаха мъките - един майстор, втори, от сервиза (вече без гаранция) накрая ми продадоха отново нова горна помпа и там ми я монтираха. Засега карам, - около 1000-2000 км и като че ли започва първоначалния проблем - веднъж отделя нормално, след известно време прещраква нещо и педала запова да зацепва по-ниско до пода.
Соренто 2004 2,5 мануални скорости, 77 000 км
Според мен или са им дефектни помпите или ги развалят в момента на поставянето.
-
Имах подобни проблеми с една от предишните коли и проблемът наистина беше в горната помпа. Подмених само гумичките и се оправи. Ако ти е разглобяема помпата можеш да пробваш този вариант, но не трябва да имаш язвички по вътрешната повърхност на цилиндъра на помпата, иначе гумичките ще ги яде за норматив, а демонтажа и монтажа си е неудобна работа.