КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: Dolcho в Януари 26, 2016, 01:04:45 pm
-
Здравейте колеги,нов съм във форума и затова пиша нова тема,че не мога да открия сходна... Собственик съм на джипа от 2005,чисто нов,до сега е имал два пъти проблеми с дюзи,но след отстраняването всичко е точно и си върви без проблем. От скоро при изкачване на баир най-вече при по-висока предавка,когато е на ниски обороти и се даде рязко газ, за да ускори,колата забива и гасне,при което връщаш контакта,изчакваш малко, палиш и тръгва докато го направи отново. Също като се изфорсира много пак гасне,но само и единствено в движение,на място никога. Не върви както трябва. Отварях помпата в резервоара,имаше малко боклуци,почистих ги,но пак е същото. Горивния филтър е нов,няма течове на дизел. Ще съм благодарен,ако някой помогне,че амам от майстори,които искат да ти одерат кожата
..
-
Щом ти светва чека значи ти набива и грешка в компютъра. От там тръгни ако имаш скенер четеш грешката ако нямаш отиди на диагностика да я прочетат. Ще си спестиш много време и чесане по главата като имаш някаква насока от къде да тръгнеш.
-
Не излиза грешка,забравих да добавя,чека като светне,на второто палене изчезва
-
Дюзи или регулатор за налагането на дюзите 100 процента! Имаш някой заминал клапан за обратна нафта и пада налягането като настъпиш затова гасне! ok Направи този тест https://www.youtube.com/watch?v=owONRFuc3xU (https://www.youtube.com/watch?v=owONRFuc3xU) Трябва количеството обратна нафта да е еднакво ако някоя пълни повече в нея е проблема !Успех
-
Колега само да те попитам диагностика направви ли ? Ако да какво излиза като грешка ,каква грешка дава.
-
Ще направя този тест,както писах вече на диагностика но не излиза като грешка,само забелязах,че при отчитане на живи данни мап сензор стои забит на 19 и не мърда,там излизаше p1188, което е егр,изчистих го, ама пак си забива. Другото, което е климатроника е забил на последната степен на духане и не мпже да се намали,даже още като дадеш на контакт започва да духа и трябва да го изключваш всеки път.Благодаря за отзивите
-
Направихме ли теста колега :o
-
Все още не,че все не остава време,направя ли го ще пиша веднага
-
Направих теста,първите две напълниха много бързо,но по равно и за еднакво време ,третата по-бавно и по-мялко и четвъртата едва едва
-
Значи първите две ;D Мисля че трябва да е не повече от 50 милиграма за минута на топъл двигател! При мен имаше същия проблем месец след ремонта на дюзите и си купих втора ръка естествено след теста със спринцовките още в моргата! И проблема се реши ok
-
Значи и аз ще ги сменя да видим тогава как ще е,благодаря колега,имаш една бира
-
Колега, не пипай веднага дюзите. Проблема ти е в рейката на common rail. Най-отпред има един клапан за високо налягане, който никаква диагностика няма да ти го покаже защото е механичен. Смени го и проблема ще бъде решен. Ако направиш диагностика би трябвало да ти показва , че има загуба на налягане.
-
На снимка 1 е това дето е боядисано с жълто. На снимка 2 е разглобен.
-
От това няма да му пълнят повече дюзите колега write
-
А някакъв номер на този клапан,защото ако не е скъп нищо не пречи да се замени
-
От дюзите не би трябвало да умира така от раз.Все пак направи компютърна диагностика и ако показва ниско налягане в системата значи е този клапан.
Най- вероятно диагностиката ще ти покаже електронния клапан на помпата и датчика за налягане на рейката. Този клапан не го показва защото е механичен,но в голяма част от случаите той е виновника.Нямам представа колко струва,най-много да е стотина лв.
-
Моята умираше от раз и не само моята а и много други работя в сервиз все пак music
-
На друг автомобил съм имал подобен проблем и се оказа запушена цедка в резервоара.
-
Проверих я цедката
-
Здравей колега. Имах същия проблем. Смених горивния филтър с BOSCH. След това колата спря да гасне. След това рециклирах дюзи , защото корекциите на дюзите бяха съответно 0,1,2,3 естествено със шлайфане на леглата и нови дифтунги. Сега колата не гасне и не присецва на 4-та по баира. Имам обаче същия проблем с твоя. intake manifold absolute presure ми е постоянно 19 kPa. Според мен това не е нормално. Въпроса ми е към всички - тая кола има ли MAP sensor или няма? И ако да къде точно се намира (ако може снимки) Аз не можах да го открия. Правя диагностика с Универсален интерфейс ELM327 с бутон http://shop.cloud-bg.com/?product=%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9%D1%81-elm327-%D1%81-%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%BD. (http://shop.cloud-bg.com/?product=%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%84%D0%B5%D0%B9%D1%81-elm327-%D1%81-%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%BD.) Или то не работи коректно или MAP сензора не ми работи според мен. Колата върви добре и ускорява добре, но пали след 4-5 оборота на стартер, което пак според мен е много. При -17 пали, но тресе 5-10 сек. Колега извинявай, че вкарах тема в твойта, но мисля, че проблема е общ. Аз свесен майстор не можах да намеря да ми отговори на тези въпроси. Ако някой помогне ще съм благодарен. По между другото по въпроса с дюзите- много често за да излезне по -евтино, хората само шлайфат легла и сменят дифтунгите. :) и има резултата не е лош. Успех!
-
Смени си свещите и май няма мап защото турбото е механично
-
Здравейте колеги!
Имам сходен проблем: Соренто 2007 светва чека и загасва...изтрихме грешката от компа и така карах няколко месеца напълно нормално без никакъв проблем на работа и ускорение..Сега обаче отново светна и загасна. На лаптопа изписва пак следните грешки:
1. Р062Е
-неизправност на инжектора или контролната верига на цилиндър 2
-прекъсва
2.Р0611
-инжекционна верига неправилно функциониране
-прекъсва
Въпроса е: Възможно ли е да не е дюзата, а тази верига която изписва и на двете грешки и това една и съща верига ли е - контролна и инжекционна?
Как се оправя проблема и неговото финансово измерение горе-долу.Искам да имам представа преди сервиза.Помагайте.
Благодаря Ви!
-
При мен когато гаснеше колата при мръсна газ (или поне придърпваше на 4-та по баир) не светваше чека и не записваше никакви грешки. Ако е дюза, то можеш да намериш на старо добре работеща за около 100 до 200лв. Нова виж в e-bay- около 500 лв. В България понеже сме много богати, цената е 1100лв за нова парчето. При смяна обаче ти трябва майстор за леглото да дюзата и нова дифтунга. И правилото е, че по принцип не се прави само една дюза а 4-те заедно, защото след ремонта на 1-а обикновенно следва ремонт на съседната до 3-4 месеца. На твое място , обаче бих потърсил 2-ра употреба за около 100-120 лв. и бих я сменил само едната за да видя ефекта. Дюзата е от 1-во поколение и не се обучава, така че ти трябва само замяна. Ако попаднеш на читав майстор си смени и дифтунгите на останалите 3. Не съм автомонтьор и съвета ми се базира само на личния ми опит. Риска разбира се остава само за теб :) Успех и пиши как са се развили нещата.
-
Благодаря колега! Още се ориентирам,но когато реша проблема ще пиша тук. Моля колегите за още информация който може да даде!
-
Докладвам за решаването на проблема. Оказа се оголен кабел към компа който замасява- оттам компа записва грешки когато си иска,дори губи захранване и съответно гаси машината.Разминах се леко този път-само притесненията ми останаха.Имам за решаване и друг проблем но не е по тази тема!
-
https://www.youtube.com/watch?v=bzlCDkkeD0U (https://www.youtube.com/watch?v=bzlCDkkeD0U) Виж и това ok
-
Здравейте колеги,
аз имам същия проблем със същата модификация 2004г. Преди 7-8 месеца се появи за първи път. Тогава сипах добавка,покарах така известно време за да набие всичко е горивния филтър и го смених. Проблема изчезна ,но явно временно защото преди няколко дни ми загасна два пъти. Dolcho може ли да споделиш резултата при теб и ако може да ми препоръчате майстор в София,който е способен да диагностицира и открие проблема?
-
Здравейте,
Нов съм както можете да видите, закупих соренто преди седмица. 2005 година , 2.5 ръчка
колата е на реални 145 000км със сервизна документация от Австрия. Има тук там ръжда но като за немски автомобил е нормално, не е драма .
Получих същия проблем след първоначалното обслужване на колата - водна помпа, ролки, пистов ремък, 4 филтара, масло на двигател и дифовете.
Не мога да кача байр на повече от 2-ра скорост , не мога да изпреварвам, колата просто изключва педала на газта и изгасва!!! :o
Сега са почивни дни и не мога да направя диагностика, но чета тук за много сериозни проблеми евентуално .
Дали не съм сбъркал с покупката на киата или не е толкова голям и непоправим проблем?!
Карам и едно Ауди А6 2007 година но не ми е правило такива мизерии в движение никога
Поздрави
-
Здравей колега ако е след първото обслужване а преди това го е нямало виж си горивния филтър! Може да е всичко ниско налягане заради дюзи или запушена цедка в резервоара!
-
Нямаше никакви грижи преди да я обслужа. Дюзи?? Нали уж колата е на реални километри и е доста запазена, как е възможно: ( тая цедка дано да е тя. Щях да се пребия със семейството си зарафи този проблем.
Определено не бих закупил отново тази марка. :((
-
Търси проблема във обслужването! А колкото до марката не е до нея всеки комън реъл гасне при загуба на налягане или гнусна нафта успех!
-
Диагностиката каза теч на гориво :o Понеделник иска пак да му я карам да проверявал горивния филтър и цедката.
Притесняват ме дюзите, за какви пари говорим ако трябва ремонт ?
-
Казва теч щото от някъде се губи налягане а колкото до ремонта взимаш втора ръка за 100 160 лева и газ yahoo
-
Резултата до сега. ???
-
Добра причина да няма налягане но все пак не може да се обясни защо е започнала да гасне след смяната на филтрите :o
-
Колега,
аз моя проблем го реших с почистване на резеровара и тръбния път за 50лв :) Дори горивния не смених !
Сорентото има лошо покритие на резервоар и след 10г. започва да пада и задръства цедката. Ако след като си обслужил колата си я "тествал" оф роуд може да си раздвижил утайките. За да нямаш тези проблеми занапред зареждай само на добрите бензиностанции и почиствай резервоара веднъж годишно.
Въпреки лошото първо впечатление за Сорентото мога да кажа,че колата е много корава,евтина за поддръжка и двигателя е сравнително сполучлив.
-
:o Веднъж годишно да свалям резервоар и почистване на система и твърдите че колата е сполучлива :-[
Зареждам от бензиностанции на известни марки,никога от селски и селскостопански. Обслужвам колата с хубави материали и части но не възнамерявам да свалям резервоар повторно, случи ли се просто продавам колата :) Карам Ауди А6 , за което един не е казал че са хубава и сполучлива марка ама ..... за 70 000 км навъртяни от мен за 3 години съм сменил само компресор на климатика. Явно е въпрос на конкретен екземпляр , кой знае...
Поздрави
-
:o Веднъж годишно да свалям резервоар и почистване на система и твърдите че колата е сполучлива :-[
Зареждам от бензиностанции на известни марки,никога от селски и селскостопански. Обслужвам колата с хубави материали и части но не възнамерявам да свалям резервоар повторно, случи ли се просто продавам колата :) Карам Ауди А6 , за което един не е казал че са хубава и сполучлива марка ама ..... за 70 000 км навъртяни от мен за 3 години съм сменил само компресор на климатика. Явно е въпрос на конкретен екземпляр , кой знае...
Поздрави
Колега карам си Сорентото вече 170 хиляди километра и нямам проблеми с резервоара май зареждаш баш селскостопанска нафта!
-
Здравейте, нов съм във форума. Искам да попитам за един проблем. Като напълних резервоара на КИА Соренто 2.5 ЦРДИ взе да капе от долу под резервоара нафта. Беше изкапало около 0,5- 1л.
-
Здравейте, нов съм във форума. Искам да попитам за един проблем. Като напълних резервоара на КИА Соренто 2.5 ЦРДИ взе да капе от долу под резервоара нафта. Беше изкапало около 0,5- 1л.
Може и да имаш пробив в маркуча за отдушника на резервоара!
-
Мерси за отговора. А този маркуч като сваля предпазната ламарина вижда ли се.
-
Мерси за отговора. А този маркуч като сваля предпазната ламарина вижда ли се.
Отгоре е!
-
Мерси
-
Здравейте, колеги. Новак съм в групата. Карам Киа соренто 2003 вече седем години. Но имам проблем от един месец и повече. Не знам дали съм по темата но и на мен колата ми гасне на голяма предавка с малка скорост и то градско каране. Иначе с голяма скорост си върви и то добре. Някой ако има идея от какво се получава това, нека сподели. Предварително благодаря.