КИА Клуб България- фен форум на КИА

Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: levskaraPK в Октомври 29, 2014, 02:23:25 pm

Титла: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Октомври 29, 2014, 02:23:25 pm
Здравейте колеги.От скоро имам киа соренто 2004г. 2.5CRDI.От няколко дена на сам спря да пали,сутрин запали покарам 2-3 км,изгася я и после няма палене щом я дръпна веднага запалва.Тази кола има ли гориво-подкачваща помпа?Мерих налягането след г. филтър 0,никакво налягане.Закачах я на диагностика и при шъртене на стартер ми дава 10бара налягане в рейла.Не ли малко това 10бара ?
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: Kamenov в Октомври 29, 2014, 06:06:23 pm
Като начало, ми се вижда страховито да палите с дърпане 2,5 литрова дизелова машина - доколкото съм наясно има съществен риск от скъсване на ремък и засрещане на бутала с клапани.

Много ми прилича на проблем с тока към помпата, защото съм имал такъв проблем с протрит кабел. В твоя случай, тъй като явно не изгаря никакъв бушон (щом все пак пали след това)  - може да е някакво реле или разкачен датчик.
Сори, отскоро съм в КИА семейството и толкова мога да помогна.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: Жоро в Октомври 29, 2014, 07:34:24 pm
Като начало, ми се вижда страховито да палите с дърпане 2,5 литрова дизелова машина - доколкото съм наясно има съществен риск от скъсване на ремък и засрещане на бутала с клапани.

.......................
Дизеловата Киа Соренто е с верига.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Октомври 30, 2014, 09:44:16 pm
здр.моят проблем беше същият.провери си дюзите.ако не знаеш как питай в сервиз чрез излишната нафта.ако искаш ми звънни но много зависи и от нафтата.киа е много капризна.иска хубава нафта.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Октомври 30, 2014, 09:49:59 pm
да наистина дизела е с верига.и ако чуваш аванса прекалено много когато подадеш газ на 2ра 3та и колата се бави.нафтата е проблема.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Октомври 30, 2014, 09:54:01 pm
нали виждаш пич.в тая България всичко е менте.на нищо да нямаш вяра.зареждам на една и съща бензиностанция и всеки път различно.не стига че скъпо ами и боклуци.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Ноември 01, 2014, 03:10:48 pm
До тук сменен горивен филтър,датчик на рейла и регулатора.....На диагностиката пише ниско налягане на рейла,на стартер стига 100бара.Сега ще пробваме нафтата да източиме(че резервоара е пълен) И ще сипем друга да видим.Само дюзи останаха май....
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Ноември 01, 2014, 04:05:34 pm
Сега направихме теста с излишната нафта и колбичките....резултат-на 1ва дюза 1л на другите по 100мл. Май открихме проблема а ?
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Ноември 01, 2014, 07:49:05 pm
прави ги и 4те. 100мл е много.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Ноември 01, 2014, 10:18:22 pm
Ок мерси :) ще кажа какво е станало след поправката на дюзите
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Ноември 02, 2014, 05:46:20 pm
Искаха ни 370 лв. за ремонт на дюзата,взехме 2ра рака и колата се оправи. bravo bravo
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Ноември 02, 2014, 07:41:10 pm
не леж на това ухо.минах по този път след няколко км.може 1000 2000 пак ще почне да не пали.намери някой твой човек и ги направи.и аз купих 1 дюза 2ра употреба колата измина 1000км и пак проблем.вътре елементите са за смяна.ако е рециклирана да.но работила ли е не става.дюзите са бошови нали.те не искат стент.сменят се само елементите но трябва да имаш инструмент и да си разглобявал. ремонтният комплекта за 1 дюза е 100лв.мойте един мой човек ги направи за 450лв и 4те.успех
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: levskaraPK в Ноември 03, 2014, 07:57:40 am
Търсих тема как да си ги рециклирам тези дюзи,но нищо не намерих.Инструментите мисля,че няма да са ми проблем.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: Митето в Ноември 03, 2014, 09:13:41 am
http://decbg.com/remont-na-common-rail-injectors-za-leki-i-tovarni-avtomobili-bosch-delphi-siemens-denso-etc.html (http://decbg.com/remont-na-common-rail-injectors-za-leki-i-tovarni-avtomobili-bosch-delphi-siemens-denso-etc.html)

Трябва да си знаеш модела на дюзите!
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: kolev703 в Април 27, 2015, 10:39:13 am
Здравейте колеги, и аз имам проблем с моите дюзи. На скоро сменях разпръсквачи на моите дюзи но се оказа че проблемът е в бобината на едната дюза. Въпросът ми е мога ли да намеря от някъде въпросната бобина на. Колата е киа соренто 140коня 2003г.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: iliev_1971 в Май 06, 2015, 06:56:44 am
ЗДР.можеш няма проблем.нашите дюзи са бош и не искат синхронизация с гл.комп. ;D сменяш и готово.
Титла: Re: 2.5CRDI не пали
Публикувано от: hh1 в Септември 05, 2017, 07:28:44 pm
не леж на това ухо.минах по този път след няколко км.може 1000 2000 пак ще почне да не пали.намери някой твой човек и ги направи.и аз купих 1 дюза 2ра употреба колата измина 1000км и пак проблем.вътре елементите са за смяна.ако е рециклирана да.но работила ли е не става.дюзите са бошови нали.те не искат стент.сменят се само елементите но трябва да имаш инструмент и да си разглобявал. ремонтният комплекта за 1 дюза е 100лв.мойте един мой човек ги направи за 450лв и 4те.успех
Колега, убеден ли си в това, че не трябва стенд на дюзите? За кой ремонтен комплект говориш - за клапана със съчмата, наричан още мултипликатор ли? Твоят приятел без стенд ли ти ги направи и колко километра си изминал след това? И още нещо - какви бяха симптомите на самите дюзи, за да се прибегне до отварянето им? И как установихте, че проблемът е в клапана със съчмата, а не в разпръсквача?
Отговорите ще ми бъдат много полезни, защото и аз имам главоболия, само че с Хюндай Старекс, но така или иначе става дума за един и същ мотор. Благодаря предварително.