КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: M175011 в Юни 16, 2020, 10:19:43 pm
-
Здравейте колеги от скоро съм собственик на kia sorento170кс искам да попитам струва ми се че работи доста шумно има леко почукване така ли си работят или има проблем
-
Здравей. Симптомите,които описваш са за разтегната ангренажна верига/две са/. Като ги смениш в комплект с обтегачите/задължително/ няма да се чува двигателя как работи.
-
Ясно благодаря ти колега а това горе долу какви пари излиза
-
Комплект вериги на HEPU 580 лв + Труд около 250 300 лв
-
Благодаря ти
-
Веригите са три. Първите признаци на разтегнати вериги са нестабилна работа на празен ход (менене на оборотите).
-
Здравейте колеги от скоро съм собственик на kia sorento170кс искам да попитам струва ми се че работи доста шумно има леко почукване така ли си работят или има проблем
Опиши чукането, като имаш предвид, че има и 16 хидравлични повдигача. Дизелово ли е чукането или тракане, ситно или едро?
-
25дизел е ситно е щракане не е много силно но е едно такова дразнещо
-
Ми колега, най елементарното, което можеш да направиш е, да вземеш докторска слушалка и да обикаляш около двигателя да видиш, къде е най силно.
ще ти дам пример - при мене имаше едно ситно дрънкане - оказа се, че скобата която държи жилото на скоростната кутия се е скъсала и дрънчи в ауспуха.
Почти ден ми трябваше да го открия. Успех :)
-
Аз току що излизам от сервиз (2.5 140 кс) със симптом за "леко почукване".... В последствие : всички повдигачи, Обтегач на ангренажна верига и изместени клапани на цилиндрите..... Сега мърка като новородено котенце 😺
-
Аз току що излизам от сервиз (2.5 140 кс) със симптом за "леко почукване".... В последствие : всички повдигачи, Обтегач на ангренажна верига и изместени клапани на цилиндрите..... Сега мърка като новородено котенце 😺
Колега, как ще се изместят клапаните? Да нямаш предвид разпределителните валове?
-
Не колега, валовете са топ, клапаните получават отклонение от изнонеси гумички и след това като се подновят гумичките се напасват
-
Не колега, валовете са топ, клапаните получават отклонение от изнонеси гумички и след това като се подновят гумичките се напасват
Нещо си в заблуда, клапанът го води метална или чугунена втулка, наречена "водач". Гумичките за които говориш се набиват върху водача, за де не допускат проникването на масло между водача и стеблото на клапана. При износени такива гумички, маслото от маслената система постъпва в цилиндъра и изгаря, съответно колата пуши. Ако е разбит водача, клапанът започва да играе и леглото му придобива форма на елипса. Пасването на клапана става, като първо се обработи леглото му с 3 бр. фрези с различен наклон, в строга последователност. След което на клапана се слага паста, притрива се с въртене (ръчно или машинно),като целта е на ръба му да се получи непрекъсната матова ивица с ширина 1 - 1.5мм.
-
Ако има катализатор как ще пуши? Катализаторът задържа всичко. Дори и миризма на масло няма