КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: scbg в Август 24, 2009, 07:52:33 pm
-
Здравейте,
Колата ми е Kia Sorento 2.5 CRDI, преди няколко месеца се появи много неприятен проблем, докато карам извънградско натовари ли се малко повече колата (при изпреварване или при изкачване на баир) и ми гасне в движение. Най-интересното е че не угасва нацяло, хидравликата например на волана си остава, но двигателя просто отказва да работи, оборотите падат до 0, без значение дали съм на предавка или не. След като загасне са необходими около минута две преди да успея да го запаля. Ако веднага след това пробвам просто не пали. Ходих до Kia, направиха ми диагностика и ми казаха че губи налягане, посъветваха ме да сложа оригинален горивен филтър (струва 150 лв. при тях), а аз преди това като сменях маслото бях сложил обикновен филтър който е 25 лв. Смених филтъра с оригинален, но проблема си остана. Казаха ми че трябва да се почисти EGR-а и че ще се оправи и него закарах да го изчистят но пак проблема си стои..
Дайте някакви идеи как да оправя колата. Според вас от какво може да е, някой сблъсквал ли се е с нещо подобно, всичко се появи откакто смених за пръв път маслото малко след като я купих преди няколко месеца. Тогава съм сменил следните неща: масло, маслен филтър, въздушен филтър и горивен филтър. Да не би да има още някакъв консуматив който да съм пропуснал и да се е задръстило някое допълнително филтърче например за което не знам и от него да става проблема..???
МЕРСИ!
-
Колата коя година е казваш?
Ако си от София,имаш още няколко опции за 2-3 мнение относно проблема с ЕГР-о
-
Колата е 2002 година.
Иначе неможах да разбера какво точно имаш в предвид?
-
ами хубаво е да вземеш и 2-3 мнения относно ЕГР-а
както и цялостната диагностика по горивната с-ма и останалото по колата
-
Ами именно затова пускам тема тук, жалко че форума не се е развил още достатъчно и не влизат повечко хора, просто се надявам се да се намери някой препатил който да знае решението..
-
е той форума си се разви много бързо.
Сега,неможе всеки проблем да е дискутиран,а и повечето като си оправят колата,забравят да споделят каквое било и как е отстранено.Та затова,ще ти пусна лично с тел. на познат да се разберете да минаеш да я видят и те,и предполагам ще помогне :-*
-
Дюза или две дюзи! Честито 2100лв.
-
ee много си мрачен в прогнозите, недей така моля те :)
-
За съжаление съм и много прав! Дали колегата е решил проблема?
-
За съжаление съм и много прав! Дали колегата е решил проблема?
В интерес на истината се оказа адски прав. Дюза беше, оправих проблема.
Поздрави!
-
Здравейте,
Колата ми е Kia Sorento 2.5 CRDI, преди няколко месеца се появи много неприятен проблем, докато карам извънградско натовари ли се малко повече колата (при изпреварване или при изкачване на баир) и ми гасне в движение. Най-интересното е че не угасва нацяло, хидравликата например на волана си остава, но двигателя просто отказва да работи, оборотите падат до 0, без значение дали съм на предавка или не. След като загасне са необходими около минута две преди да успея да го запаля. Ако веднага след това пробвам просто не пали. Ходих до Kia, направиха ми диагностика и ми казаха че губи налягане, посъветваха ме да сложа оригинален горивен филтър (струва 150 лв. при тях), а аз преди това като сменях маслото бях сложил обикновен филтър който е 25 лв. Смених филтъра с оригинален, но проблема си остана. Казаха ми че трябва да се почисти EGR-а и че ще се оправи и него закарах да го изчистят но пак проблема си стои..
Дайте някакви идеи как да оправя колата. Според вас от какво може да е, някой сблъсквал ли се е с нещо подобно, всичко се появи откакто смених за пръв път маслото малко след като я купих преди няколко месеца. Тогава съм сменил следните неща: масло, маслен филтър, въздушен филтър и горивен филтър. Да не би да има още някакъв консуматив който да съм пропуснал и да се е задръстило някое допълнително филтърче например за което не знам и от него да става проблема..???
МЕРСИ!
Дюзи колега 1600 левчета ако не е гаранционна silen
-
Еее, какви 1600, нали бяха по 1050-1100лв за бройка? Ако това което казваш е истина, тия съвсам са изтрещяли! Които има нужда от дюзи да свирка!
-
Еее, какви 1600, нали бяха по 1050-1100лв за бройка? Ако това което казваш е истина, тия съвсам са изтрещяли! Които има нужда от дюзи да свирка!
дюзите са на Бош и няма нужда от свирки silen
-
Информативно ще напиша какво стана със същия проблем с моята джипка.
Реших да отида в сервиз на BOSCH, тъй като горивната система на Сорентото е такава. Направиха ми диагностика и ми ремонтираха дюзите за 325 лв. (диагностиката отделно).
Проблемът беше ниско налягане, и са сменили уплътнителите на две от дюзите, на другите две са им направили профилактика - или поне така казват. Това за 325 лв. За сега (две седмици след това) нямам подобни проблеми.
Доволен съм и от обслужването. Оказа се, че правят най-различни видове ремонти, ходова част, козметични ремонти - всякакви. И цените не изглеждат да са им високи.