КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Ceed, ProCeed, Ceed SW => Темата е започната от: mihr в Март 16, 2019, 11:09:08 pm
-
Здравейте. Колата е Сийд 2010г, дизел, 115кс. Както се разбира от заглавието, колата придръпва на 1000об. Пали добре, работи добре, динамиката е ОК, разхода добър. Най-осезаемо се усеща на 4-та скорост и колата пътува с 40-45км/ч. Усеща се и на 5-та и 6-та скорост, там скоростта на движение естествено ще е по-голяма, въпроса е мотора да работи на 1000об/мин. на ниските скорости е слабо забележимо, но го има и там. Ако натисна педала на газта разко, придръпването намалява и като ускори към 50км/ч и повече, изчезва напълно. При ускоряване след потегляне не се усеща нищо, само ако се движи с монотонна скорост на 1000об. Въпроса е на вашите коли има ли подобно явление или проблема се дължи на плътния маховик или имам някакъв проблем по горивната система. На диагностика не показва никакви проблеми
-
На четвърта скорост с 1000 оборота, защо мъчиш мотора??
-
, защо мъчиш мотора??
Защото така му харесва :) и защото сигурно му е първи турбо-дизел, и не се е интересувал до сега, що е то турбо-лаг и има ли почва у нас . ;D
-
На четвърта скорост с 1000 оборота, защо мъчиш мотора??
Защото са здрави коли ;D
-
, защо мъчиш мотора??
Защото така му харесва :) и защото сигурно му е първи турбо-дизел, и не се е интересувал до сега, що е то турбо-лаг и има ли почва у нас . ;D
Разясни, колега, що е то турбо-лаг и каква е почвата му у нас. Освен на мен, ще е полезно и за други колеги с такива коли. Ако искаш разбира се
-
На таблото не се ли появява препоръчителната скоростна предавка за определените обороти с които се движите?
Иначе, не е препоръчително да се движи автомобила с по-ниски от 1300-1500 обороти (не само този двигател).
И за да разводним темата още малко - турбо лаг (https://www.google.com/search?client=opera&q=турбо+лаг&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8) и пак (https://auto.offnews.bg/news/Test_8/Znaete-li-kakvo-e-turbo-dupka-video_29875.html).