Мога да дам само мнение по отношение на вратите, защото от другото не разбирам.
Та като малка ме возеха в ЗАЗ :) с две врати. От тогава съм намразила двуврати коли и държах задължително нашата да е с 4-5, макар че ще се возим само двама. Просто 5те врати са изключително удобство.
Успех :)
п.с. Ние планираме и бебе, така че кола с две врати е абсурд, трябва да съм акробат, за да сложа столче на кола с две врати, но това е гледна точка, която още не те засяга явно :P
Окачването на всички cee`d-ове е еднакво. Разликата е в настройките, и при това не много голяма. Аз не усетих разлика във возенето на pro и d5 вариянтите. Да знаеш, че на 2вратата коланите са адски неудобни за взимане. Това е :)Хапсолютно верно е за окачването и оборудването 8)
А, моите баби ги возят в Пасат и Меган. За тва мисля за бебета :)
Шегувка.
Наистина 5 врати ;D
опитай да качиш баба си отзад /ако е като мойта/.:P
Eх този дизелов двигател... Нямам думи просто как ни офертират дилърите. Не му се люжете толкова според мен. Чувството за мощност на ниските обороти е измамно и с 1,6 бензин 122 коня би трябвало да разцепваш дизеларките където ги хванеш. Мое мнение е , но ще го спомена. Ако е Pro cee`d нека е бензин. Винаги бензина има по-спортно поведение. Ако е 5 doors версията, зависи за какво ще я ползвам. Дизела е икономичен и се кара по-лесно за в града. С бензин обаче ще се забавлявам повече и ще ми е около 50 кинта на ТО по евтино. Имайте предвид, че Sprint Disel минава 2,63 стотинки цена за литър:)ама тва е който сипва на ОМВ бре :)
ceeder, как да го отворя това .ashx :)
Няма за какво да те е яд колега, избрал много хубав двигател. За да се направи добра преценка трябва да си ги карал и двата за по-дълго време, не просто един тестдрайв.
жалко :(
Съгласен съм за подхода при правенето на сметката,но ще споделя нещо, което може да кажете че е относително, но е факт!
Безинката не може да гори 5.2 извън града и чудо да стане.По малко от 6.5 и то при доста спокойно каране не можеш да свалиш.Не говоря за целенасочена икономия!Нека да споделят коегите с бензиновите коли.В града е много относително да дадеш среден разход!Не искам да си позволявям да давам коментар и въпреки това мисля че 9.00 е доста оптимистично.
За дизела е писано много как гори.Извън града с нормално каране 4.7.....с доста пестеливо може да се хване и производствения минимум 4.2
Градското пак е относително понятие и там според мен стойностите са между 6 и 7.
Ха сега сметката!
бензин
6.50 * 2.35 за литър = 15.27
9.00* 2.35 = 21.15
дизел
4.7*2.55 = 11.98
6.5*2.55 =16.11
Не забравяй че цената на този мотор бензин 1.4 при продажба на старо ще е доста по ниска от дизеловите.Всъщност ако с колата се минава не по-вече от 10 000 км на година, бензина е по изгоден,но пак казвам ИЗГОДЕН от към цена.
Излиза така че дизела е доста предпочитан при граско шофиране.Там разликата в разхода в сравнение с бензина се доближават до 4.00/100
Съгласен съм за подхода при правенето на сметката,но ще споделя нещо, което може да кажете че е относително, но е факт!Не съм запознат с двигателя на Киа/Хюндай, но знам че със сигурност има бензинови двигатели постигащи такъв разход (около 5/100) на извънградско при равномерно 90-120, така че не бих твърдял априори че е невъзможно, дори напротив :), също 7-7.5 в София
Безинката не може да гори 5.2 извън града и чудо да стане.По малко от 6.5 и то при доста спокойно каране не можеш да свалиш.
^ Естествено, че бензин особено 1.4 неможе да има разход 7-7.5 в градско, особено в София. Този разход и с дизел е ужасно труден, и дори и тогава в първото задръстване скача веднага.
^ Естествено, че бензин особено 1.4 неможе да има разход 7-7.5 в градско, особено в София. Този разход и с дизел е ужасно труден, и дори и тогава в първото задръстване скача веднага.
Аз имам познат в София с Аурис 1.4 и разхода му е 7.5 според компютъра. Мисълта ми е друга обаче. Не живея в София обаче съм сигурен че с една и съща кола може да се постигне голяма разлика в разхода при еднакво каране. Зависи кой къде живее и къде ходи на работа, дали минава всеки ден по няколко пъти през задръствания и какъв му е обичайния маршрут и т.н., много фактори при един повече при друг по-малко, оказващи голямо значение за разхода. Така че неможе да се слага под общ знаменател дори и един и същ двигател за един и същ град особено за София.