КИА Клуб България- фен форум на КИА
KIA Форум България => КИА Моторс => Темата е започната от: Pro style в Ноември 14, 2011, 10:19:11 pm
-
Темата е с идея в нея да бъдат публикувани координати (мейли, имена, телефони и факс) отговорни лица от Кия
Моторс Европа и Корея, с оглед на наложителна комуникация и уведомяване при проблем и/или казуси при липса
на становище и действие от страна на КМБГ по конкретен сериозен проблем с автомобила.
п.п. При мен наличието на такъв факт е налице, и намирам за основателно уведомяването на Kia International.
п.п.2 Моля, модераторите на форума да направят темата важна.
-
Дайте ги тези координати и я стиквам най-отгоре
По принцип има в сервизната книжка, ама е пощенски адрес май.
Поздрави
-
Сподели какво е станало с колата/сервиза/развитие?
Киа Фейсбук (http://www.facebook.com/pages/KIA-Motors-Bulgaria/287316691287909?sk=wall)
music
-
Очевидно никой няма подобни координати, макар че много пъти някой хора споделяха, че са пускали мейли към централатана Кия. Интересно с какъв адрес!?
Проблема, който аз имам с Кия е сериозен и ще бъде решен по съдебен път в съответствие с Българското законодателство.
Същия проблем имат и мнозина други хора, просто не подозират за него, поради умишленото неуведомяване от страна на КМБГ.
Но очевидно всеки си се оправя сам както може...за съжаление.
-
Най-лесно е да отвориш сайта - http://www.kiamotors.com/contactus.aspx
After Sales Service е това, което ти трябва, като избереш Източна Европа отива на http://ddms.kia.co.kr/kddms/vm/VM10100_dis.jsp?xpo_regn_cd=C2
Там си пишеш мъките и информация как да се свържат с теб и чакаш.
-
Не съм сигурен , но май като се прати мейл до Корея , автоматично го връщат към КМБ и така - параграф 22...
Ако успееш да се свържеш с корейците - задължително пиши как е станало , че и други ще пишат...
Успех !!!
При последните ми кореспонденции с After Sales Service на kiamotors.com писмото се препращаше не само до КМБ, но и до още няколко адреса в Корея (ще ги пратя на ЛС при поискване), че дори единия от тях ми върна и обратна разписка че е прочетено заедно с разписката от Хр. Иванчев. Иначе от началото на годината стандартния отговор от сайта е следния:
"VOCM
Dear valued Customer,
Thank you for contacting Kia Motors.
Your inquiry, complaint or comment has been received and entered into our system.
The appropriate Kia after-sales representative will contact you in the shortest possible time.
Sincerely,
Kia Motors Corp."
Pro style, виж си личните съобщения
-
...Същия проблем имат и мнозина други хора, просто не подозират за него, поради умишленото неуведомяване от страна на КМБГ...
Защо не споделиш какъв е проблема, за да могат неподозиращите да научат за него и да вземат и те някакви мерки?