КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: Krassi в Август 22, 2019, 08:54:15 am
-
Здравейте колеги, моля за помощ относно загубата на масло, има лек теч от гарнитура та на капака на клапаните но мисля че не е много. Ако го изгаря с евентуална смяна на гумички на клапани дали ще се оправи, и трябва ли да се сваля главата. Някой имал ли е такъв проблем.
-
Колега пробали с друга марка масло.
-
Колко харчи и кога?
Защото и моята е така, но в рамките на разумното. И най- важното- този двигател пийва масло май само на високи обороти. Като карам леко( градско и близки дестинации) няма проблем. При по- дълги преходи по магистралата си намалява. Но става въпрос за 1- 1,5 литра за 15000 км. Заради това пробвах с масло 10/40, но резултат няма.
Изпратено от моят BAH-W09 с помощта на Tapatalk
-
Какъв е двигателят? На колко хиляди е колата? Моята е GDI на 148 хиляди и харчи по 2.5 литра без течове да има :) В КМБ казват, че това било нормално :)
-
Днес смених маслото с Petronas 10w40 ще наблюдавам и ще пиша дали има ефект, ако ли не ще се сменят гумички на клапаните. Двигателя е G4JS
-
Какъв е двигателят? На колко хиляди е колата? Моята е GDI на 148 хиляди и харчи по 2.5 литра без течове да има :) В КМБ казват, че това било нормално :)
щом харчи по толкова това е пълна липса на правилно разработване на двигателя.. и вече е нормално при тия километри.
ако искаш промяна - нови бутала, биели и сегменти
-
Ако и преди е била с 10 40 и е яла масло, и с това ще го яде.А колко всъщност масло е загубил автомобилът?
-
Здравейте , аз също съм потърпевш , сутрин при студено време при първото палене ми изпушва за кратко , но видимо доста пушек и после спира .Сменях гумички на клапаните и не се оправи - явно плаче за основен ремонт , защото ми гори и на мен масло и то бая :(
-
Взех добавка на XADO за проба
След 2-3000 км ще сменям масло и ще я пробвам тъй като пише да се кара 200-300 км и да се смени маслото и ще пиша за резултат
Дано да е положителен
-
Няма харчвене на масло в рамките на размуното :) Щом ичезва маслото значи, или го гори и задържа всичко в катализатора, или има някъде теч.Аз съм с бензинов двигател. Преди 2000 км. ми направиха му ремонт в КМБ, именно заради теч на масло - 0,85 кг. на 1000 км. Мога да ви кажа, че смених всякакви марки масло, докато не се оказа, че е за ремонт. Не си хабете парите за добавки, а идете в КМБ да ви направят замерване на маслото и там ще разберете дали двигателят е за ремонт. Замерването струва 22 лв. След като направите определен пробег 200,300 -100 км. км. отивате втори път в КМБ да го премерят. Изчисляват по таблица колко килограма харчи, не литра на 1000 км.
Ако се окаже, че двигателят ви е за ремонт, се сменят гумички, сегменти, свещи, катализатор.
В много форуми хората съобщават и за теч на гарнитура между двигател и скоростна кутия. И при мен я имаше тази повреда