КИА Клуб България- фен форум на КИА
Други => Приятели => Темата е започната от: smirn0ff в Декември 19, 2015, 03:29:40 am
-
Genesis preview:
https://www.youtube.com/watch?v=S67zCx4mYtw (https://www.youtube.com/watch?v=S67zCx4mYtw)
music
Genesis review:
https://www.youtube.com/watch?v=_-1TU3Waqxc (https://www.youtube.com/watch?v=_-1TU3Waqxc)
music
Genesis HTRAC(AWD) system review:
https://www.youtube.com/watch?v=sigvxCBDlwI (https://www.youtube.com/watch?v=sigvxCBDlwI)
-
Такааа :)
дойде време на темата за Генезиса 8-) В България се продава само 1 модификация - 3.8 V6 4x4(H-TRAC) Premier Plus GT
Първото нещо, което мога да кажа е, че корейците са се постарали адски и са направили много добър автомобил. Определено може да се мери с БМВ 5-та серия и с Мерцедес Е класа без никакъв проблем.
Качеството на материалите вътре е отлично.
Първото нещо, което прави впечатление е, че всичко е много добре изработено, от меки материали.
Второто нещо е удобството, когато седнеш на шофьорското място, инструменталния панел, милионите функции и възможности за персонални настройки при различните екстри.
Когато се стартира мотора, се чува характерния за V6 звук :) когато настъпиш педала на газта звученето излъчва мощ.
Системата H-TRAC представлява интелигентна 4х4 система с 4 различни режима - нормален, екологичен, спортен и режим за сняг. При всеки режим настройките на двигател, трансмисия, управление и окачване се променят.
Обезшумяването на купето е наистина много ефективно щом без никакъв проблем се движа със 140км/ч, радиото е на 2-3 и можем да си говорим съвсем спокойно в колата.
Аудиосистемата е висококачествена - Lexicon със 17 активни speakers.
Спускането назад на задните седалки е голям кеф за тези, които се возат от зад на дълъг път :) могат да си полегнат съвсем спокойно и да си поспат crazy
Останалите милиони гъдели като Head-up Display, 8 скоростен автомат, всички седалки да са вентилирани с охлаждане/отопление, подглавниците на предните седалки се регулират в 2 посоки, щори за задните врати и задното стъкло, електро-прибиращи се врати и багажник, отопляем волан, пълна информационна и развлекателна система и много много други, доставят огромно удоволствие от шофирането bravo
За първите 500км са това впечатленията от моя автомобил, като оставим на страна 3-4хил.км изминати с тестовата кола на ИНД Комерс :)
-
На страницата на Хюндай България (когато работи) го няма този модел. Официално ли го вкарват или само по поръчка? Горе-долу какви пари искат?
-
Да, на официалния сайт я няма, вкарват я по поръчка, но е европейски модел, а не щатския.
Цената е 130К
-
Честито!
Много добре изглежда.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
130к,остава да не е като Е класа crazy
-
Мдаа, цената вярно е стряскаща.
Само хубави емоции с новата колица!
-
за такъв тип автомобил цената си е нормална.
ако напълниш BMW 5-та серия Xdrivе с тия екстри като на Генезиса ще дойде с поне 20-тина процента отгоре.
Това, което съм дал по-горе е цената на автомобила по ценова листа. Друг е вече въпроса на колко сме се разбрали с ИНД ...
Иначе днес карах по снега ... автомобила е мега як :) ако искаш да въртиш задницата в "Normal mode", изключваш TCS-a(Асистента за сцепление) и ставаш дрифтър като БМВ-тата с едно голямо НО!
Като подеме задницата да поднася при рязко подаване на газ, се задейства предното предаване и издърпва.
При Генезиса, водещото предаване е задното. H-TRAC-a включва при необходимост предното предаване.
Има и "Snow mode" където ти скопява двигателя и променя разпределението предни/задни за да не въртиш гуми и да дрифтиш по-малко :) ако натискаш здраво педала на газта в снежните дни crazy
-
нещо за ускорението ..
автомобила ускорява от 0-100 за около 6.5сек, а от там равномерно от 100 до 180-190км/ч, може би чак след 200 започва малко по-бавно да ускорява.
като започне пролетта, живот и здраве, да направим километри и да стане малко по-топло, ще тествам колко прави от 0 до максималните 240км/ч, които са електронно ограничени.
Реално автомобила има "мегдан" да вдигне доста повече от 240км/ч, но са го ограничили. Чудя се дали не могат да го отключат :)
-
Могат,ама за какво ти е?
-
да си карам с 300 по магистралата :)
чисто и просто любопитство.
-
:) Малко снимки от преди седмица:
(http://s1.postimg.org/oeb93v5ln/IMG_20151231_122216_AO_HDR.jpg) (http://postimg.org/image/oeb93v5ln/)
(http://s1.postimg.org/sdd20fjmj/IMG_20151231_122225_AO_HDR.jpg) (http://postimg.org/image/sdd20fjmj/)
(http://s1.postimg.org/h3kc5hel7/IMG_20151231_122242_AO_HDR.jpg) (http://postimg.org/image/h3kc5hel7/)
(http://s1.postimg.org/3y4tzdkpn/IMG_20151231_122256_AO_HDR.jpg) (http://postimg.org/image/3y4tzdkpn/)
-
Красавица (не е бяла като оптимата) :)
Какво има на предната решетка? Някакво фолио?
Предвид така модерния напоследък полегат таван отзад, как се чувстват по-високи хора на задния ред?
-
Не е фолио. Там се криеят доста интересни неща,освен камерата music
-
Камерката я видях, но това под нея се чудя за какво е.
Ограмотете ме моля :)
-
Радара за автопилот примерно. Понеже металните решетки пречат, на колите с автопилот с автоматичен контрол на скоростта слагат едни грознички пластмаси отпред.
-
Да, отпред това е радара.
Днес покарах малко извънградско, колата лети по магистралата.
При 140-150км/ч нивото на шум в купето е доста ниско. В Оптимата беше доста по-шумно.
Скоро може да направя едно клипче за ускорението
-
малко допълнение за разхода.
при шофиране на нормален режим дали ще се движиш със 100 или 120, разхода си е един и същ. По подобен начин между 120 и 140км/ч
при екологичен режим, вече при по-ниски скорости - 90-100км/ч можеш да влезеш в разход под 10л/100км
Иначе при 100-120 разхода е около 10л/100км
над 120-140км/ч разхода е около 10-11л/100км
от 140 до 160км/ч разхода е около 11-13л/100
над 160км/ч разхода е около 12-14л/100км
при шофиране с ECO режим има разлика в разхода, защото уж не ангажира много AWD/HTRAC системата
-
днес при движение по магистралата от София до крайна точка на 220км пак по магистралата и постоянно движение на ECO и темпомат на 140км/ч даде 10л/100км
като се има предвид, че Оптимата ми даваше подобни стойности, а при движение със 140 е по-шумно в купето - съм доволен. :)
-
Красавица (не е бяла като оптимата) :)
Какво има на предната решетка? Някакво фолио?
Предвид така модерния напоследък полегат таван отзад, как се чувстват по-високи хора на задния ред?
колега, забравил съм да отговоря на въпроса ти за задния ред седалки.
там комфорта е още по-голям.
можеш да си управляваш цялото аудио, навигация ... позицията на предната седалка, имаш допълнителна климатична зона, в подлакътника отзад има кутия + жак за запалка да можеш да си заредиш телефона. Още повече че самите задни седалки могат да се спускат в положение за сън, т.е да можеш да си полегнеш отзад без проблем :)
Иначе предвид това, че има люк на тавана, и че той прави разстоянието по-ниско, за задно стоящите е направена специална вдлъбнатина в тавана за да може на по-високите - над 185 да не им опират главите в тавана. ok
-
Браво на корейците - за всичко са помислили!
-
от Ceed през Optima на Genesys :)
Честито колега, със здраве да си я караш! И аз смених моя Сийд по същото време, когато си взел Дженезиса!
Много безаварийни километри!
-
Благодаря veno!
Живи и здрави! ;D
-
вече минах 7500км с колата. забележки няма, само гориво да има в резервоара :)
Единствено, че ускорява много бързо и много лесно превишаваш максимално разрешената скорост crazy crazy crazy
даже в Хърватия ме гепаха преди месец с 66 отгоре по магистралата. пуснеш ли спортния режим и направо излиташ.
Разхода в града ми е под този по книжка, движи се между 12 и 15л/100км.
Извън града е 10-11л/100км. е ако караш постоянно с 200 отиваш на към 15/100
HTRAC(4х4) системата се справя доста добре със сцеплението, захапе ли - не пуска, гумите свирят, колата не мърда от траекторията си...само трябва да даваш газ.
Понякога в нормален режим, когато правиш завой и си пуснал газта ми се струва, че едва ли не изтърва траекторията и трябва да компенсираш с навиване на волана, но може и аз да си въобразявам.
Иначе определено колата прави впечатление по улиците, хората се заглеждат, когато е паркирана, ходят я обикалят и разглеждат, по бензиностанциите се кефят :)
-
Както съм казал, пускам видео за ускорение:
https://www.youtube.com/watch?v=UE0UbHMd5_I (https://www.youtube.com/watch?v=UE0UbHMd5_I)
-
вече минати 135хил.км с радост от шофирането километри.
проблеми:
- на 45хил. ми се раздрънка един от носачите, смяна по гаранция
- към 115хил. един от задните високоговорители се беше разхлабил, ремонт по гаранция
- започна да ми притропва панорамния покрив, чакам да вкарвам за боядисване и сме се разбрали да го оправят по гаранция
иначе всичко е нормалното - сменяш масла и филтри на 30хил.км, сипваш бензин и се радваш на колата