КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: gotin73 в Ноември 11, 2018, 06:38:08 pm
-
Здравейте,някой знае ли за какво служи бушона който е в кутията до двигателя по точно до буксата за диагностика.Един бушон е 60ампера и едно реле.Проблема ми е че постоянно гори щом сложа нов но всичко по колата си работи нормално.Просто ми е интересно какво захранва този предпазител.Имам и снимка но не мога да я кача понеже е голям файл.
-
Стига де колеги,нима никой не знае :(
-
Аз 60ампера бушон не виждам. Главния е 120 и после има няколко по 40, другите са малки.
За това дай по-добре снимка, можеш да и намалиш размера и така да я качиш, или да я качиш в някой сайт за снимки и да постнеш линка.
-
Това е кутията с бушона има и едно реле,но пак повтарям този бушон не е в главната кутия с бушони и релета а тази до буксата за диагностика
-
Аз съм с фейслифт и такава кутия нямам. Но е редно на всяка кутия с бушони на капака вътре да има диаграма кой бушон за какво е!
-
Има но не знам какво значи,надписа е GLOW1....60A
-
Може да е за подгревните свещи, особено като се има предвид ампеража...
-
Glow1 е най- вероятно, съкратено от Glow Plugs. Точно подгревни свещи.На там отивай.
-
Уф,като му тръгне на човек.Благодаря ви за инфото.Някаква идея как мога да проверя коя свещ ми прави бела защото като дам на контакт лампата за подгрева свети около 3сек.след което гасне.Пък и никога не съм имал проблем с паленето дори и предната зима.Да спомена само че този бушон още когато купих джипа си беше изгорял.
-
Закачаш минуса на акумулатора за корпуса на свещта а плюса за главата.След няколко секунди трябва да се зачерви. С която не стане при нея е проблема. Но първо разкачи клемите на акумулатора да не дадеш не що на късо.
-
Търси стопен кабел към свещите, най вероятно опиращ на метал. Това да проверяваш свещите на акумолатора само можеш да разбереш дали има изгоряла, но не и откакво гори предпазител.
-
Странно нещо е това.Днес прегледах кабелите,няма стопен,шината не опира никъде по корпуса просто нищо което да ми направи впечатление.До свещите не ходи никъкво напрежение.Странно ми е че джипа си пали без никакъв проблем в студено време.Някакви идеи.
-
Да споделя какво се беше случило.Едната свещ беше счупена,явно някой преди мен се е мъчил да я развие и така е зарязал.давала е накъсо и за това гори бушона.Та проблема сега е следния,как да махна другата половина която е в главата,някакви съвети.Сега кара с три подгревни свещи,но пък бушона вече не гори.
-
Това упражнение го правих лятото. Като сменях свещите на мотора ми при затягането едната я скъсах и резбата остана завита вътре. Извадих я с екстрактор за скъсани болтове. Различни размери са и струват около 10лв. С обратна резба са и докато развиваш захапват. Успех.
http://suneuropa.com/product/3366/komplekt-ekstraktori-za-izvazhdane-na-skasani-boltove-6br.html (http://suneuropa.com/product/3366/komplekt-ekstraktori-za-izvazhdane-na-skasani-boltove-6br.html)
-
Благодаря колега.Видях сайта и ги поръчах.
-
Забравих да кажа нещо МНОГО важно. Винаги когато завърташ натискай надолу и избери правилния размер, трябва да влезе около половината дължина на резбата на екстрактора.