КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Rio => Темата е започната от: J0rdan89 в Август 05, 2019, 10:55:05 am
-
Здравейте колеги. Нов съм във форума, за което предварително моля за извинение с случай, че не съм адресирал темата на правилното и място.
Ситуацията е следната:
Притежавам автомобил KIA RIO, произведен м. Декември 2002г., мотор - 1.3 куб. см., мощност - 82 к.с.
От седмица насам при палене сутрин, колата сякаш работи на три цилиндъра (дори имам чувството, че е и на два). Работи така няколко минути, след което се оправя и работи нормално. Уточнявам, че колата е с газов инжекцион. Обслужена е преди 200 километра (масла, всички филтри). След това, същата ситуация се наблюдава отново, когато колата е студена. Ако загася и запаля отново колата, когато е топла този проблем не се проявява.
Вързах я към компютъра и ми изписа следните грешки, както и описанието според диагностиката за тях:
- P0113 - Температура на входящия въздух силен вход на веригата: - Прекъсва;
- P1166 - O2 сензор системна ламбда банка контролера е на ограничението за време (Банка 1): - Прекъсва;
- P0140 - О2 сензорна верига няма засечена дейност (Ред 1 сензор 2 ): - Прекъсва;
Някой знае ли какво точно означават кодовете.
-
Колеги, след известно търсене открих какво означават самите грешки, на два от кодовете:
- P0113 - Високо показание от датчика за температура на въздуха на входа;
- P1166 - Все още не съм намерил какво точно означава;
- P0140 - Не работи веригата за отопление на датчика за кислород (банка 1, датчик 2).
Сега искам да помоля някой, който разбира да ми разясни какво точно стои зад тези проблеми и какво трябва да сменя, регулирам или ?
-
Ами както си пише
- имаш проблем с датчика за температура на въздуха във всмукателния колектор
- имаш проблем с ламбда сондата
(може и двете да са за смяна, може да са прекъснати кабели, ...)
-
Благодаря за информацията.
Относно лабда сондите съм с две - горна и долна и не знаех дали няма как да разбера коя е точно, за да не сменям и двете.
-
https://autoservicecosts.com/obd2-codes/p1166/
-
Грешката е за втората сонда, може би долната.
-
Здравейте,
Притежавам Киа Рио 1.5 куб. см., 98 к.с. с газов инжекцион. Сутрин започна да пали много трудно /от 5-ти, 6-ти път/ и проблема става по-сериозен когато е по-студено. Когато загрее няма такъв проблем. Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо и може да помогне, моля да пише.
-
Здравйте колеги притежател съм на Киа Рио 2002 1.3 75к бензин имам проблем сутрин със паленето завъртам ключа пали и след 5 секунди угасва правя го пак запалва преиграват оборотите даже се е случвало и 3ти път да паля и след това няма проблем това вече е 2-3 месеца какво ли не съм пробвал вече само при сутрешно палене дайте ми съвет
-
Щом променя обороти почти съм сигурен, че е стъпките мотор. Има нагар по него. Може да го свалите и почистите. Стига нагарът да не го е вече прецакал. Ако ли не, нов
-
Ами ще пробвам утре да го разглобя и да видя само да не е много трудно