КИА Клуб България- фен форум на КИА

Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: gotin73 в Декември 10, 2017, 07:26:17 pm

Титла: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 10, 2017, 07:26:17 pm
Здравейте колеги.Нов съм тук и не знам тук ли е мястото да пиша,но се нуждая от помощ.Имам Соренто 2,5crdi 2003g,EX.Онзи ден когато заваля сняг с ужас забелязах че когато пробуксуваха задните колела предното го няма никакво.Колата е с две положения на копчето,AUTO и 4x4low.Прещраках копчето на 4х4 и пак нищо.Съвети какво може да се е случило.Не карам джипа агресивно и не ми се е налагало да включва предния мост.Последно съм го ползвал миналата зима.Предварително благодаря на всички.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: benji в Декември 11, 2017, 07:29:12 am
Вдигни предницата на крик, включи на 4х4 low и се опитай на ръка да завъртиш предната гума.
Много вероятно актуатора на предния диф да не включва.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 11, 2017, 06:23:16 pm
Благодаря колега,в събота ще пробвам че сега се мръква рано.Скоро я вдигах на подемник и майстора включи 4х4 предна лява гума леко се върти но щом я докосна с ръка и тя спря.Пипна и моторчето което е,не знам как се казва това за което е закачено и то си работи.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 12, 2017, 06:38:23 pm
Колегата няма актуатор в предния диференциал писал е, че е с 2 позиции AUTO и LOW. Колега системата работела ли е въобще някога. Щом можеш да спреш предното колело на ръка и няма чаткания и прескачания като го правиш аз залагам на износени фрикционни дискове в раздатката. Вдигни предно ляво или дясно колело във въдуха и без да палиш дай на контакт и включи на 4х4 LOW легни под колата и хвани предния фланец на раздатката ако можеш да го завъртиш с усилие на ръка проблема е какъвто казах. Ако не ще търсим другаде.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 13, 2017, 06:03:25 pm
Благодаря колега.Пробвал съм април месец 4х4 работеше си перфектно без проблем.От тогава не съм го пипал.В събота ще пробвам това което ми казахте понеже през седмицата няма време,мръква се рано.Ще ме извините за въпроса много съм бос  в тази работа,кой е този фланец който трябва да завъртя.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 14, 2017, 01:24:25 am
Добре забрави за фланеца. Колелото което си вдигнал пробвай ефекта е същия. Не трябва да се върти като включиш на 4х4 LOW. От къде си?
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 14, 2017, 12:34:12 pm
Привет колега.Вдигнах колата преди малко и направих каквото ми каза.Колелото се върти свободно на ръка.Забелязах че и полуоската и кардана се въртят.На таблото обаче не светка индикацията за включено 4х4.От Троян съм.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 14, 2017, 02:49:38 pm
Като включиш на 4х4 low нищо не става така ли?Трябва да започне да мига на таблото индикатора и след няколко секунди да светне постоянно като това се прави спрял и с натиснат съединител ако си с ръчни скорости. Ако пак не става нищо заподозряни са копчето за управление и модула който се намира в краката на пасажера долу в ляво под мокета. Много си ми далече аз съм от Варна. Аз го минах филма с неработещата система 4х4 така че смея да твърдя че я научих от а до я.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 14, 2017, 07:00:35 pm
Привет.Значи двете зелени лампи когато дам на контакт светкат за няколко секунди и гаснат.Днес не светна нищо при пробата.Онзи ден вдигнах мокета на пасажерската седалка да видя къде е този модул но видях само компютъра който е отпред в краката.Друго не видях.Копчето го вадих и него да го проверя но много кабелак излиза от него и не знам какво да меря.Има ли някакви бушони или релета които захранват това чудо и ако има какво пише на тях знам ли може и да е изгорял някой.Забравих,джипа е с ръчни скорости.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 14, 2017, 07:24:18 pm
Бушона е номер 13. А модула можеш да видиш къде е на снимката.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 15, 2017, 06:46:57 pm
Благодаря колега.Днес проверих бушона,здрав е.Утре ще търся и модула,има ли някакъв начин да се провери дали и той работи.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 16, 2017, 01:17:10 am
Преди да тръгнеш към модула пробвай още нещо за да се намалят възможностите. Но тук трябва малко повече бърникане. Като легнеш по колата ще видиш раздатката на която има закачени 2 букси една черна и една бяла. Първо провери да не са се разхлабили или са се напълнили с кал и мръсотии и не контактуват добре. След като направиш това трябва да провериш дали работи електромагнитът който активира дисковете в раздатката и чрез тях се предава сила на предния мост. Ще ти трябва зарядно за акумулатор или какъвто и да е източник на 12 волта. Разкачаш бялата букса и в края които отива към раздатката, пинът който е в средата /ще го видиш на снимката/ там трябва да му подадеш +12 волта а минуса го закачаш някъде към корпуса на раздатката. Няма нужда да даваш на контакт или да палиш колата дръж ключа в джоба. След като закачиш плюса и минуса вдигаш едно от предните колела и се опитваш да го завъртиш. Ако се върти проблема е или в магнита или в дисковете в раздатката / и при 2те положения ще трябва да се сваля и разглобява/. Ако не се завърти колелото проблема е в модула или някъде другаде в системата може да е прекъснат кабел и тн. Целта на теста е да се провери дали всичко в раздатката работи както трябва за да не се чопли там а да се търси проблема на друго място.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 16, 2017, 08:06:56 am
Благодаря за инфото.Днес ще направя това което ми казахте и ще пиша.Стискай палци да мина по тънката лайсна.Мерси.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Декември 16, 2017, 06:03:03 pm
Привет колега.Днес направих следното.Извадих бялата букса,но интересното е че подадох само плюса от акумулатора без минуса там където ми каза,но взе да хвърля искри,не посмях втори път да пробвам да не изгоря нещо.Напръсках с контактен спрей сглобих всичко.Отидох в една кал за проба и с кеф установих,че и предния мост в положение AUTO си действа,пробвах няколко пъти и всичко е ок.4х4 не съм включвал че терена с калта е малък.Е утре дават да вали сняг и ще видя.Имам още един въпрос,когато си на положение 4х4 след като го изключа трябва ли да дам няколко метра на заден ход.Благодаря пак за помоща.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Декември 16, 2017, 06:45:25 pm
Супер дано пролема е бил лош конак в буксата. Няма нужда да даваш назад като изключиш 4х4. Има нужда да мърдаш единствено ако 4х4 LOW не иска да се включи или изключи заради определено положение в което са застанали раздатката и скоростната кутия, тогава мръдваш леко напред или назад. Напръскай за всеки случай и другата букса тя управлява моторчето което включва 4х4 LOW.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 02, 2018, 06:31:43 pm
Привет колега.Първо честита нова година на всички.Та така,отново ударих на камък.Онзи ден затънах в една кал и блокажа отново на предния мост не се включи.Ходих на няколко места на диагностика,но както ми казаха майсторите не могат да влезат в показанията на деференциала,не знам защо.Двигател и всичко останало се показва,но до раздатката не ги допуска.Казаха ми че е най вероятно ел.проблем.Някакви идеи какво може да е?
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Януари 03, 2018, 01:34:50 am
Възможно ли е да си си внушил че предното захапва тогава като си разкачил и закачил буксата? Няма от какво да те е страх като закачиш + към буксата на раздатката и - към корпуса и стига да е на правилния пин който съм ти показал. Нормално е да хвърли искра при първия допир! Без да ги направиш тези тестове не мога да ти кажа дали проблема е в раздатката или някъде по пътя до нея. На диагностика не могат да видят абсолютно нищо така, че не се хаби там. И ако имаш път към Варна само звънни ще ти намеря проблема за няколко минути. Само донеси някоя домашна Троянска Сливова!  ;D
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 03, 2018, 07:42:11 pm
Привет,няма как да съм се заблудил.След като направих упражнението което ми казахте вкарах колата в калта и отворих прозореца,целия станах в кал до като гледах предните колела-хвърляха кал чак на тавана.Онзи ден когато затънах в една тиня погледнах пак през прозореца те си бяха умрели,никакво превъртане-нито наред,нито назад.Относно диагностиката ми казаха,че понеже включването е електрическо,а не вакум трябва да го хване за това загубих няколко дена по майстори.Относно Троянската нямаш проблем-дай адрес и веднага ти пращам да почерпя-Иванов ден е в неделя все пак.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 03, 2018, 07:46:38 pm
Ще ме извиниш,но за да не направя някоя глупост-мисля пак да пробвам номера с кабела,на коя от двете букси трябваше да подам напрежение-на мъжката или женската,просто забравих-знам че беше бялата.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Януари 03, 2018, 09:45:26 pm
Бялата букса която е закрепена за една планка на раздатката виж снимката на втора страница и ще ти стане ясно. Мъжко женско да не ги объркаме. Този край който ще издърпаш не ти трябва. Другия който си остава закрепен за раздатката, там трябва да действаш...
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 04, 2018, 08:06:42 pm
Ще пробвам и ще пиша.Стискай отново палци да стане. ;D
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 06, 2018, 06:32:51 pm
Така,сега да кажа какво сътворих днес.Откачих бялата букса и подадох напрежение там където ми каза,но в раздатката не се чу нищо да прещрака,не знам изобщо дали нещо трябва да се чуе.След това извадих и другата,черната букса която командва моторчето.Подадох и на него напрежение и се чу че завъртя.Закачих пак буксите както трябва и след като дадох на контакт светна индикацията 4х4LOW.Проблема е че беше зацепил предния мост а в това положение не е редно да се кара колата.От копчето не може да се изключи.Все едно не действа.Обратно под колата,отворих пак черната букса и подадох пак напрежение но обърнах поляритета,моторчето пак завъртя.Явно в обратна посока.Предното пак си изключи.Нищо не свети по таблото.Не знам вече къде да търся проблема,копче,модул,прекъснат кабел или....Някакви съвети.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Януари 06, 2018, 08:45:39 pm
Цялата игра беше като подадеш ток на бялата букса да видиш дали предното колело можеш да го завъртиш или не! Така ще се разбере дали проблема ти е в раздатката или някъде другаде. Не знам дали аз не мога да обясня или ти не ме разбираш? Вдигаш предно колело, после даваш ток на бялата букса след това се връщаш при колелото и се опитваш да го завъртиш. Ако се върти ще се сваля и разглабя раздатката ако не ще го мислим!
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 07, 2018, 05:16:43 pm
Извинявам се,обясненията ви бяха пределно ясни,вината е моя просто забравих да кажа-след като подам ток на бялата букса колелото не се върти.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Януари 07, 2018, 08:55:12 pm
Добре поне раздатката е здрава, там нямаш работа повече. За мен проблема не е в копчето защото при теб единственото нещо което прави то е да задвижи моторчето което заключва предния диференциал / това което си направил ти с черната букса/, естествено минава първо през модула който управлява цялата система. При движение на AUTO както си караш обикновенно системата действа по следния начин. На раздатката има закрепени 2 датчика, един за предния кардан и един за задния като те броят оборотите с които карданите се въртят. Ако те усетят че задният кардан се върти по-бързо от предния, /тоест буксуваш/, пращат информацията към модула който подава ток точно на този кабел в бялата букса на който и ти си подавал ток. Колкото по-голямо напрежение се подава толкова повече се разпределя силата м-у преден и заден мост, от 90/10 заден преден може да стигне до 50/50 и така нататък, това всичко го определя модулът според информацията от датчиците. Това го казвам за да ти стане още по-ясно как действа всичко.
Заключението е следното: Раздатката си върши работата и всичко вътре е здраво, но командата не стига до там!

Причините:
Дефектен модул за оправление /не се хваща с диагностика/
Дефектен датчик /не се хващат с диагностика/
Прекъснат кабел някъде по трасето /пак не се хваща с диагностика/ едниствено този кабел на който ти подава ток ако е прекъснат ще ти светят лампите за 4х4 на таблото.

Аз бих тръгнал от модула, вземаш друг от морга като е с уговорката да го тестваш, във Варна става за около 10лв да го вземеш и после да го върнеш ако не те устройва.
После прекъснати кабели датчици и тн.

И все пак преди да тръгнеш към този филм разкачи пак буските огледай за корозия, хлабави клеми/ ако трябва ги стесни малко за по добър контакт/ напръскай с контактен спрей и пробвай пак. Ако не стане, започваш приключението!
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Януари 08, 2018, 01:34:11 pm
Ок мерси за изчерпателния отговор.Започвам пак.Ще проверя първо датчиците за тях не знаех.Модул ще намеря.Като приключа с цирка ще пиша какво е станало.Още един път благодаря за инфото доста ми е полезно.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Януари 08, 2018, 04:21:08 pm
Датчиците са разположени така.

Единият е зад моторчето за 4x4
(https://a.d-cd.net/57ef2ces-960.jpg)

А другия е до фланеца на задния кардан в дясно се вижда
(https://a.d-cd.net/35ce31cs-960.jpg)


Датчиците са тип ХОЛ и могат да се тестват дали работят правилно единствено с осцилоскоп!
Това което ти можеш да провериш е дали идва ток до тях. Разкачаш бялата букса, трябва ти този край които ще ти остане в ръката като го изкараш, не онзи на който подава ток преди това. Даваш на контакт или палиш най-добре , взимаш мултицета и мериш напрежението между контакти 1/3 и после  4/6. Трябва да има от 5 до 12волта.
(https://i.imgur.com/NP8gq3K.png)
Другото което можеш да направиш е да ги изкараш и почистиш, по тях се събират метални частици и могат да им повлияят.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: marinrr в Януари 09, 2018, 07:36:57 am
ВЪПРОСЪТ НА АНКЕТАТА НЯМА СМИСЪЛ !
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: glarysaaa в Февруари 26, 2018, 11:44:18 am
Здравейте от скоро и аз съм собственик на същото Соренто с ръчни скорости, от 2014 досега карах рио и съм много доволен от марката . Та и аз реших да пробвам днес на този хубав сняг в София 4х4 на моя джип. копчето ми е с функция 4х4 auto и 4х4 low. Всичко си работи както трябва за момента представи се доста добре но имам 1/2 въпросчета , на които ако ми отговорите ще съм благодарен. За включването на бавните нямаше драма натиснах съединителя и без да ми мига лампата след 5 секунди светна постоянно и всичко беше наред карах на бавните и направих бавен завой на първа около 45 градуса а тук чета , че не трябва да се завива възможно ли е да съм счупил нещо? След като минах пак на 4x4 auto всичко беше наред и нямаше никакъв проблем, изгасих колата и като я запалих пак ми направи впечатление че като отпуснах леко съединителя се едно колата беше подпряна в нещо и каза трак и след това си тръгна нормално. Това нормално ли е ? И второто ми питане лампичката , която е като количка и пак е за 4х4 трябва ли да ми свети в някакво положение , щото я забелязвам че свети само като давам колата на контакт ?
Благодаря и поздрави :)
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Февруари 26, 2018, 03:51:56 pm
На 4х4 low няма проблеми да се кара и да си завиваш колкото искаш но САМО на хлъзгави терени като кал,сняг, пясък и тн. На асфалт никога не го включвай ! Товага ще натрошиш раздатката или ще разтегнеш веригата. Нормално е да се чува чаткане като включваш и изключваш. Тази лампичка за която питаш свети ако има повреда в системата.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: glarysaaa в Февруари 26, 2018, 07:58:13 pm
Много благодаря за отговора колега ! Значи всичко си работи нормално и си е наред . Очарован съм от джипката , доста по проходима е от колкото си представях :)
Останете със здраве и благодаря още един път :)
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Март 16, 2018, 07:41:31 pm
Привет колега,оправих 4х4 оказа се модула.Не знам какъв му беше проблема но ми донесоха от Германия един естественно втора употреба и за сега всичко е ОК.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Март 17, 2018, 01:34:36 am
Супер! Радвам се че си оправил проблема.От сега нататък само позитивни коментари да пишеш.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: SCANIA_2 в Март 18, 2018, 09:04:35 am
Здравейте,  колеги. Ще използвам темата на колегата, за да питам и аз нещо по колата. Сдобих се със Соренто 2007 г., фейслифт, 2.5 дизел 170 к.с., автоматик. Вчера пробвах колата на кал и включва предното, бавните също работят. Интересно ми е дали автомобилът има блокаж на раздатката и кога святка зелената лампичка, наподобяваща количка. Аз я виждам само при подаване на контакт.
Другият ми въпрос - на колко време гресирате карданите? Моят преден се оказа за ремонт, защото е изпуснат и не е гресиран. Не е страшен още, но е започнал да се разбива.
И последно - маслото на раздатката не ми хареса, не е бистро. То сменя ли се и на колко време?
Благодаря на всички.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Март 18, 2018, 11:34:30 am
Раздатката има блокаж и той се включва заедно с бавните, става 50/50. Зелената лампичка ще светне ако има повреда в системата. Аз моите кардани не съм ги гресирал, Сорентото го имам от 4 години, но естествено е хубаво да се направи. Маслата на раздатката и диференциалите ги сменям на 2 години. По стените на раздатката се бяха образували отлагания като кал явно никога не е било сменяно. Промих я с обезмаслител ново масло и сега всичко е ток. DEXTRON 3 се налива.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: SCANIA_2 в Март 18, 2018, 11:52:05 am
Благодаря много за бързия отговор. Маслото на раздатката ще го сменя. Предходният собственик не е гресирал предния кардан и той се е разбил в шлиците. Иначе, каретата са здрави. Случайно да знаеш дали преден кардан от преди фейслифта става и за следфейслифтовата? Има вариант да намеря втора употреба, но екземплярите за части след фейслифта са все още кът и ако намеря ще е от такава преди фейслифта.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: torture в Март 18, 2018, 05:48:07 pm
Преди фейса предните кардани са 2 вида с 4 и със 6 болта на фланеца. След фейса са само с 4 болта. Но дали са еднакви на дължина не знам. Според мен би трябвало да са еднакви. Най-добре да измериш твоя и съответно другия.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: SCANIA_2 в Март 20, 2018, 08:42:11 pm
Мерси много. Намерих кардан втора употреба, но и ми казаха, че в Асеновград ги рециклират. Чудя се дали да рециклирам моя или да взема втора ръка. Чета, че повечето, които са ремонтирали, нямат проблеми. Не знам на какво втора употреба ще попадна и дали няма да имам скоро втори разбит. А и цените на 2ра ръка са интересни - от 100 до 300 лв., като цената не гарантира качеството. Та повече клоня като че ли към ремонт на моя.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: ilinchov в Март 23, 2018, 12:15:46 pm
Здравейте колеги. Предварително се извинявам ако не е подходящо мястото за моя проблем.
След "изненадващия сняг" в началото на март отидох командировка за 11 дена, като се върнах запалих, сложих на директна и нищо. Подадох леко газ и нещо изчатка (метален звук като залепнали накладки) 3-4 пъти докато се придвижа 5-6 метра (не съм дърпал ръчната). Раздвижих я напред - назад и проблема го няма вече, обаче ръчната се охлаби. Като огледах дисковете на тях се бяха отбелязали следи от накладки. Та въпроса ми е "Що е туй нещо дето се случи"- на какво се дължи? Предположих, че са залепнали накладките но не съм дърпал ръчната. Може би от снега, лугата и влагата като съм я оставил е залепнало нещо (накладките).
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: SCANIA_2 в Март 23, 2018, 08:19:31 pm
Здравейте отново.  Малко инфо за моя кардан - в Кардан Експрес ми поискаха 270 за смяна шлицевата двойка. Засега няма да ремонтирам. Намерих си карадан 2ра употреба за 90 лв. Трябва само да го почистя, раздвижа и смажа и като се пооправи времето, ще го сменя. Иначе, днес на 10 см непочистен сняг пробоксува, включи си предното и ме извади без проблеми.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: SCANIA_2 в Март 29, 2018, 09:00:28 pm
И така, още малко инфо за моите карданни приключения. След като взех кардан 2-ра употреба и цяла седмица наливах шлиците с WD 40 в опит да го раздвижа и всичко това придружено от не малко блъскане с чука, а също и нагряване, се оказах с един разбит /на колата/ и един невъзможен да раздвижване кардан. Единствен вариант - смяна на шлицева двойка. Звънях и в Кубрат, там дадоха същата цена като в Кардан Експрес. Рециклирах го в Кардан Експрес, стана за един ден и вече е на колата. Тропането и претрисането изчезнаха.
Сега ще сменям гарнитурата на капака на клапаните, че от там просълзява масълце и чифт задни амортисьори, защото колата си е още с оригиналните. Предстои и смяна датчик на изгорелите газове - показва перманентна Т от 500 и няколко градуса, явно е повреден.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: Киа 2003. 140 hp. Rumen в Август 28, 2018, 11:21:00 pm
Здравейте. Някой да помогне търся модул за управление на 4х4 за киа 2003 г. 140 коня. Тел 0888270067.
Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: jordan076 в Септември 11, 2018, 09:34:48 pm
Здравейте. Някой да помогне търся модул за управление на 4х4 за киа 2003 г. 140 коня. Тел 0888270067.
Намери ли модул за управление ? Пробвай на тел 0885266700. Мисля Станислав се казва момчето. От Стара Загора е има всякакви части от работещи Киа  Соренто. Купувал съм части от него.

Изпратено от моят Redmi 6 Pro с помощта на Tapatalk

Титла: Re: kia sorento 2,5crdi ex/2003god.
Публикувано от: gotin73 в Октомври 25, 2018, 07:37:24 pm
Привет колеги,знам че тук не е място за моето питане ама....някой случайно да знае къде се намира релето за чистачките.Имам проблем със задната чистачка.Като дам контакт и тя тръгва сама интересното е че и след като извадя ключа тя не спира.