КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Venga => Темата е започната от: Митето в Септември 17, 2009, 11:06:23 am
-
(http://img.lenta.ru/iauto/photo/2009/09/14/venga/01.jpg)
http://auto.lenta.ru/photo/2009/09/14/venga/ (http://auto.lenta.ru/photo/2009/09/14/venga/)
много приличаща на форд,мазда ,сузуки и какво ли още не crazy
-
И е колкото сиида, и е с нов дизел 1.4 70 и 90кс, и е на цената на сиида, и след нова година....
-
Ами в Холандия се продава вече и я видях на живо ok и малко снимки
(http://s2.postimage.org/3pu49.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Ts3pu49)
-
Ами в Холандия се продава вече и я видях на живо ok и малко снимки
([url]http://s2.postimage.org/3pu49.jpg[/url]) ([url]http://www.postimage.org/image.php?v=Ts3pu49[/url])
(http://s2.postimage.org/3qDpi.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=Ts3qDpi)
(http://s1.postimage.org/7_7ai.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx7_7ai)
-
(http://s1.postimage.org/7_h8S.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx7_h8S)
(http://s1.postimage.org/7_w6J.jpg) (http://www.postimage.org/image.php?v=gx7_w6J)
-
А тук кога ще се продава знае ли някой?
-
когато и понамалее цената :)
-
Щото готин дезигън са докарали ;D (по мой вкус де)
-
да,чудесен е.Позната вече и се радва в Австрия.Каза: засега неискам друга кола rofl
-
Тук обаче нямало да я продават :(
-
ами отивай до германско или някъде наблизо.Стига да я имат и я взимай оттам бре
-
Пък и гаранцията й може да се окаже "по-международна" от нашата
-
И тоз въпрос не ми е много ясно как стои ако си купиш нова кола от чужбина и я ползваш основно тук ...
-
ами както ,ако си я купиш оттук и я ползваш в чужбината.
Гаранцията ти покрива европата,така че,няма проблем yahoo
-
ех,днес моите познати в Австрия си поръчаха 2-а венга yahoo
1-а беше като тази най-горе в темата.Сегашната е цвят шампанско високото оборудване(актив про) ,бензинов 90к.с за скромните 18 000 ЕУР.Доставка,до 3 седмици.Очаквайте снимки.
Жалко,че тук няма да се предлага
-
Освен някой от представителите,да вземе да си внася самостоятелно :)
-
Хубава е колицата,но 18000 евро ми се струват малко множко.Със лизинга при днешните условия на банките ще мине 40 бонтака.Сигурно за това няма да я вкарват.
-
При тая цена и то без лихвите няма кой да си купи в Бг Венга %)
-
Аве вие май нечетете
18 000 еур е цената за най-високия клас!
Ники,твоята със спорт пакета колко ти излезна? :)
-
Абе жената само ми реве за Венгата откакто я видя ;). Видях цял автовоз Венги при нас в Княжево, явно за Гръцко заминаха. Много арна колица на външен вид.
-
дам,аз днес чух,че нямали да ги предлагат на нашият пазар,защото е много търсена и несмогват с производството
-
Здравейте ! Един колега (поляк) при нас си е купил от Полша , тази седмица Сийд (комби) , 1.6 бензин , фейслифт. Пошегувах се да вземе за жена си Венга , но категорично се възпротиви , тъй като в Полша ги е гледал и двете и каза , че Венга - та на пръв поглед хваща окото , но като я разгледаш малко по-обстойно и като я сравниш със Сийд-а - всичко е в полза на Сийд.. Лично мнение (негово и мое).
-
Понеделник си запазих час в КИА в Тесалоники за тест драйв на Venga и ще ви кажа и мойто мнение ok
-
Не мина ли тоя понеделник ? 8-)
-
Той си мина аз забравих да пиша :-*
Да съм честен лично не се впечетлих много.Ярис само че от КИА :)
Интериора не ми хареса нямаше качеството на сийда..Иначе икономична на разход и добре се държи при завойте.
Но за градцка кола мисля че е добре
Колата беше за тестдрайв само:
Kia Венга 1.4 90кончета панорама KIA Venga 1.4 panorama edition 90hp 15.350euro
-
Скоро ще пусна снимчици на мойте хора от Австрия.Утре си взимат 2-а венга :) :) :)
-
ха,венга ще я пускат и на нашият пазар.
Колата е качена на сайта,само липсва цена rofl
-
ха,венга ще я пускат и на нашият пазар.
Колата е качена на сайта,само липсва цена rofl
Има и цена вече 8-)
Почва от почти 25 хилки ??? ...
-
Има 3 нови дизелови двигателя на Венга-та за разлика от Ceed:
1.4D - 77 к.с.
1.4D Power - 90 к.с.
1.6D Sport - 128 к.с.
Всички са оборудвани с 6 степенна механична скоростна кутия или 4 степенна автоматична.
Това от страницата на КИА БГ.
-
Вчера и направих едно кръгче.
Доста добра количка.
Като размери (външни) е почти колкото сийд-а, само че е по-висока.
(http://s4.postimage.org/oWqfr.jpg) (http://postimage.org/image/1em5ql2hw/)
(http://s4.postimage.org/oWsKA.jpg) (http://postimage.org/image/1em7e4ezo/)
(http://s4.postimage.org/oWxJS.jpg) (http://postimage.org/image/1emap73z8/)
(http://s4.postimage.org/oWAe0.jpg) (http://postimage.org/image/1emccqgh0/)
(http://s4.postimage.org/oWCJ9.jpg) (http://postimage.org/image/1eme09sys/)
(http://s4.postimage.org/oWHIr.jpg) (http://postimage.org/image/1emhbchyc/)
(http://s4.postimage.org/oWKcA.jpg) (http://postimage.org/image/1emiyvug4/)
(http://s4.postimage.org/oWPbS.jpg) (http://postimage.org/image/1emm9yjfo/)
-
Има вече купени и тук crazy
Сутринта засякох една на жълтите павета - бяла, дизел.
Изотзад никак не ми хареса devil Сиида до нея беше с доста по прекрасна задница :)
-
И така - KIA Venga вече е с 5 звезди от Euroncap. Проведен е повторен тест с отстранените забележки от теста в началото на годината.
http://www.euroncap.com/results/kia/venga/2010/419.aspx и
http://www.euroncap.com/results/kia/venga.aspx!!!
КИА се утвърждава като отговорна и безопасно-обезпечена марка. ;D
-
То всичко хубаво, ама защо т`ва "Тико" го обявяват за ВАН???
Онзи ден го рагледах малко по-подробно, еми нема нищо общо с вановете. %) %) %)
А и парите май са му кат за ван. Нещо не мом да го разбера %) %)
-
И така - KIA Venga вече е с 5 звезди от Euroncap. Проведен е повторен тест с отстранените забележки от теста в началото на годината.
[url]http://www.euroncap.com/results/kia/venga/2010/419.aspx[/url] и
[url]http://www.euroncap.com/results/kia/venga.aspx[/url]!!!
КИА се утвърждава като отговорна и безопасно-обезпечена марка. ;D
Радко,това е европейския варянт на твоята :)
П.п.
Това се отнася и за Тосича.Затова и ван му казват rofl
Трябва да се продават,ама като гледам,мъчно им е пред спортиджа и сорентото
-
Така е, може да се каже че Венга-та е европейски аналог на Соул-а, а относно Спортидж-а и Сорентото - 4х4 визията и манията в България е по силна от нормалното. Но каквото и да избере човек важното е, че фирмата гледа еднакво отоговорно за сигурността на всеки свой настоящ модел.
-
Няма ли мнения на собственици на Венга с опит?
Между другото 99% е вероятно другата седмица да взема една Венга и ще ви пиша мненията си.
-
Вече трети ден карам нова Венга и ми се искам да споделям впечатления с други колеги с Венга. Но този форум явно не е популярен сред тях. Няма и ясно разграничен раздел. Май е по-добре да ходя в руски или немски форуми devil
-
Вече трети ден карам нова Венга и ми се искам да споделям впечатления с други колеги с Венга. Но този форум явно не е популярен сред тях. Няма и ясно разграничен раздел. Май е по-добре да ходя в руски или немски форуми devil
Ето преместена е.
Сега да видим колко сте активни тука :)
-
Накрая една реплика по отношение "задницата", направена от Маг. Кой ти гледа задницата! Мъжки погледното, по-важна е предницата :)
Както бе казал мнооого отдавна един печен автомобилист : "Като купувам кола, купувам машина, а не рокля, че да поставям на първо място цвета и кройката"
-
Аз съм на почти 60хил км. За сега единствено един габарит съм сменил.
Още не съм се оправил с проблема с регулирането на фаровете от купето. Но просто нямам време.
Някой да е слагал ксенон или DRL?
-
Имам официално запитване към КИА България предлагат ли сертифицирани законни DRL , но още нямам отговор
-
Аз звънях преди може би повече от месец, не предлагаха.
-
Здравейте, от 20 дни съм собственик на киа венга и съм много доволен двигателя ми е 1,4 cdri 77 кс. при потегляне на светофари е малко бавна но е много икономична с 1 пълен резервоар изминах 981 км и на компютъра пише до следваща бензиностанция 61 км
-
Честито за новата придобивка. Много ми хареса пространстовото в автомобила, а и визията не е лоша bye
-
Хайде Венга-водачи! Много слабо участие. Аз вече наближавам втората година, 40000 км. и мога само да споделя отличните си впечатления от машината. Сега обмислям малко екстри - ДВД навигация с всички екстри, Дневни светлини и евентуално заден парктроник.
-
Направи ли нещо с дневните светлини?
-
ДВД с навигация намерих много добри - http://www.alibaba.com/product-gs/1155149968/Car_S100_Autoradio_for_KIA_ceed.html (http://www.alibaba.com/product-gs/1155149968/Car_S100_Autoradio_for_KIA_ceed.html)
Парктроник предлагат КИА, но ми се видя малко скъп за момента. Но понеже нямам проблеми с паркиране назад на огледала, засега не е спешно.
Дневните светлини най-много ме привличат, но не мога да намеря сервиз за автоелектроника който да направи следното:
Лостчето за светлините се оставя в положение AUTO. Запалваме двигателя. Ако е денем, светват само Дневните светлини. Ако е нощем, светват късите светлини. Когато датчика за светлини установи промяна във външното осветление, колата сама превключва - при настъпване на нощ, гаси дневните, пали късите и обратно-когато стане светло, гаси късите и включва Дневните. Тогава забравяш за светлини и за КАТ - винаги си с точни светлини!
Иначе на пазара хардуер (LED дневни светлини) колкото искаш. Но правилния монтаж! Продължавам да търся инженер!
-
Гледам нещо темата замряла. Но по повод втория рожден ден на нашата Венга - малко отчет. За две години-41 хиляди километра. Среден разход на гориво-5 литра/100 дизел. Карам преимуществено на къси междуградски и градско. Дълги маршрути - един път месечно. Към момента никакви технически проблеми. Минах на ТО3 на 49-я месец от старта, на 43 хил. км. Смяна на масло и всички филтри. Оглед и тест на окачване, спирачки, двигател. Всичко е ОК. Предни спирачки - 50% изхабяване. Ще изкарат още поне 30 хиляди. Задните-почти нови. Даже оригиналните летни гуми Континентал имат още хляб. Зимата ползвам зимни. Досега единствено е ремонтиран (подменен) лагер на предно колело. Единствена забележка към модела е пластмасата на таблото. Можело е да сложат една степен по-мека пластмаса и моделът щеше да е убиец по отношение качество-комфорт-цена!
-
Нямам венга, но да се изкажа по схемата "на всяко гърне - меродия":
Лостчето за светлините се оставя в положение AUTO. Запалваме двигателя. Ако е денем, светват само Дневните светлини. Ако е нощем, светват късите светлини. Когато датчика за светлини установи промяна във външното осветление, колата сама превключва - при настъпване на нощ, гаси дневните, пали късите и обратно-когато стане светло, гаси късите и включва Дневните.
Много е лесно да се вземе едно реле с нормално затворен контакт и да пуснеш дневните светлини през него, а сигнал за спиране да вземеш от габаритите примерно. Дори може да не гасиш дневните а само да ги димваш (намаляваш силата им) - както си решиш. Проблема на това свързване е, че ще светят винаги, а не само на ауто, както ти искаш. За да работи само при ауто ще трябва да се взима сигнал и от лосчето за фаровете и това хич не ти го препоръчвам (бъзикане толкова дълбоко по ел. инсталацията).
Иначе поздравление за безпроблемного ползване на венгата. Ние също много я гледахме (венгата) за жена ми, но в крайна сметка се отказахме точно защото дори в най-виското ниво таблото си е пластмасово а цената вече отлиташе здраво нагоре и се спряхме на друга марка (пак пластмасово табло, но цена почти наполовина).
-
Аз моята Киа я продадох на 80хил км на около 2год. За това време 2 пъти ми се прецакаха и двете предни ел стъкла - вярно просто бяха излезли от водачите, но е много дразнещо.
Друго нещо дразнещо, което го пишеше и в продължителния тест на Аутобилд - лака на пластмасите на задните врати се напука.
Отвратителни къси светлини, които се подобриха малко с ксенон и реално пълна липса на дълги светлини.
Колана на пътника до водача не се прибираше добре.
Накладки и аз имах доста.
Поддръжката извън Киа е изключителна евтина - въздушен филтър 8лв, горивен филтър 29лв, поленов с активен въглен 22(!)лв. Препоръчвам да слагате Кастрол 0в40 - става по-тих двигателя.
Допълних фреон преди 2-3месеца - около 100гр, но осезаемо се усети.
За дневни светлини - Авител.
-
.... 2 пъти ми се прецакаха и двете предни ел стъкла - вярно просто бяха излезли от водачите......
Здравейте момчета. Повече от три години жената търкаля колата без абсолютно никакви проблеми, но от скоро едното предно ел. стъкло прави някакви номера, на 5-10 см. преди да се затвори се изкълчва на пред и без помощ неще да стигне до горе. Та въпроса ми е лесно ли се сваля кората на вратата , дали няма някакви по-специални чалъми и има ли опасност да строша нещо без да искам. Благодаря предварително
-
би трябвало корите на вратите да са с щипки, внимавай да не ги счупиш
-
Тази 3 годишна венга не е ли още в гаранция или не ви се занимава със сервиза?
Иначе по темата - не знам как се отваря врата.
-
Ами май не е в гаранция вече, защото нямаше кой да следи за смяната на маслото и условието "2 години или 15000 км." не беше спазено. Колата на 2 години беше на 9000 км. сега е на 18000. Един познат в шоорума ми обясни, че заради това закъснение от няколко месеца най-вероятно е отпаднала от системата за гаранционно обслужване. Тъй и не съм проверил дали е така. Както и да е, то човек се учи цял живот, някой по лесния, други по трудния начин.
Та .... кората я свалих сравнително лесно, но от вътре се оказа още една ламарина, затваряща цялата врата, свалих и нейните десетина болта и дотам. Отлепя се 1-2 см. колкото да се види, че за нея са хванати релсите по които върви джама и повече неще. Явно трябва да се разглобява още нещо, но мен ме достраша да не направя някоя беля :o Между другото, след въпросното разглобяване и сглобяване стъклото взе да се вдига почти безпроблемно, но в последния момент преди да се затвори напълно се чува едно обезпокоително изщракване, та явно ще се ходи по майстори. И така ....
-
Скоро ще навършим 3 години с нашата Венга и 60 хил. км. До сега всичко е ОК. Много подценен модел. Наскоро ползвах служебно Сеед и Ауди 4. Чувствах се ужасно некомфортно. Много съм доволен от двигателя и скоростната кутия. Изключително пъргав дизел и много приличен разход на гориво. Достигал съм 4,1 л/100 км. за трасето София-В.Търново. Е, разбира се при спазване на всички знаци по пътя. Който иска по-луксозно изпълнение, имаше в залата на КИА на Цариградско шосе - вариант Спорт. Нашата е средния клас - почти всички екстри, без кожени седалки, старт/стоп и панорамен покрив. За три години не отбелязвам видимо остаряване нито по интериора нито по екстериора. Е, за това роля има и пазенето и редовната хигиена. Успех на колегите!
-
В Италия карат доста Венга :)
-
Здравейте,
Търся си кола, и засега като че ли се спирам на Венга,
но преди да направя тази стъпка, бих искала да ви попитам (имайки предвид, че имате Венги):
- колко ви харчи градско в София, и колко извън градско
- сигурна ли е през зимата, за нашата зима, или се хлъзга и залита, например стабилно ли е усещането при качване към Витоша през Драгалевци
- става ли за по екстремни преходи или да се качиш на високо в планината по черен път, т.н.
- доволни ли сте от стабилизиращите системи и сигурността, която предлага?
Ще съм благодарна на коментарите ви!
-
Здравейте,
Търся си кола, и засега като че ли се спирам на Венга,
но преди да направя тази стъпка, бих искала да ви попитам (имайки предвид, че имате Венги):
- колко ви харчи градско в София, и колко извън градско
- сигурна ли е през зимата, за нашата зима, или се хлъзга и залита, например стабилно ли е усещането при качване към Витоша през Драгалевци
- става ли за по екстремни преходи или да се качиш на високо в планината по черен път, т.н.
- доволни ли сте от стабилизиращите системи и сигурността, която предлага?
Ще съм благодарна на коментарите ви!
Здравей колега,
колата не случайно я карат из Европа доста.
Първото е, че това е кола, която е супер мултифункционална. още повече, че е висока почти като suv.
двигателите, които се предлагат са достатъчни за купето.
стабилизиращите системи до момента не са се включвали .. кара се зиме, лете.
както всяка кола, зимата трябва да имаш хубави гуми и плавно подаване на газ, особено при тръгване :)
-
Така, това ясно,
а колко ти харчи твоята градско в София (ръчни скорости),
също се чудя дали да взема двигател 1.4 90 коня или 1.6 - 115 кончета?
Има една нова почти нова на 20.000км,и на добра цена, дали нова или тази? Все пак новото си е ново, нали така?
-
моята е автоматик и в града харчи около 9 бензин.
дизела с ръчни със сигурност ще е икономичен, още повече имаш индикация за смяна на предавката.
за 90 или 115 коня според мен трябва да помислиш за данъка - в единия вариант ще си под 200лв, в другия над 300лв
-
Да, това искам да видя дали на физическо или на юридическо лице да я взема.
Значи на нашата зима, количката си е ок? и по пътищата не залита
-
Oт 2 години имам Киа венга 1.4 90коня дизел 6ск, минал съм 29500км, само е обслужвана и е сменени крушките за късите светлини. От няколко месеца ми прави проблем-понякога като работи на празен ход се чува шум от към скоростите, като натисна до долу съединителя се маха, като го отпусна после пак шуми сякаш метал в метал удря. Запазих час в Киа софия и след 1 седмица ще ходи на сервиз. Моля, яко можете да ми кажете какво й е ще съм благодарен.
-
Здравейте момчета, както писах по-назад Венгата е извън гаранция. Бихте ли ми препоръчали масло за мотора за 1.4 бензин, 90 к.с. и пробег 24000 км. Благодаря предварително
-
Здравейте момчета, както писах по-назад Венгата е извън гаранция. Бихте ли ми препоръчали масло за мотора за 1.4 бензин, 90 к.с. и пробег 24000 км. Благодаря предварително
http://maslata.bg/ (http://maslata.bg/)
обади се и питай.Аз взимам кастрол за двете коли music
-
Здравейте, има ли все още собственици на Венга тук, да споделят своя опит и преживявания с този модел 8-)? Имам едно старо Рено Клио 2000г 1.9 турбо дизел, за което се чудя дали да го заменя с Киа Венга, и се надявах тук да намеря ценна информация за модела и представянето му, извън официалните каталози.
Ако има някой тук, ще се радвам на информация за двигателите, за обслужването, за прословутото тракане на пластмасата на централната колона, за което четох в предишните теми и коментари.
-
Колега, моята вече е кара 4-та година, бензин + автоматик.
Потракването в пластмасовите кори го има от време на време.
Обслужването е било само в КИА.
Автомобила е добре, даже сега вземаме една фейслифтова пак бензин + автомат.
-
Здравейте, колеги! От около месец и аз имам Venga 2010г. 1.4 CRDI 90к.с. Вече имам навъртяни около 1100км. Взех я втора употреба от Италия на 79000км. За момента съм сменил редовните неща - гуми, масло, филтри, чистачки и т.н. Към момента впечатленията ми са доста добри, надявам се и за в бъдеще :) Ще се радвам ако има активни потребители, каращи Венга, за да можем да споделяме информация :)
-
Аз съм единствения изглежда
-
И аз съм с Венга 2010 1.4 CRDi със ISG 90к.с.
Добре е - направил съм и 40 000 км за година и половина. Само DPF-а ме притеснява от време на време.
-
ние се чудим между венга и рио,
някой знае ли дали става за LPG бензиновият 1.6 мотор на венгата ?
-
Здравейте,
На съпругата ми взех Honda Jazz и вече около 10 000км. няма никакви проблеми.
Единственият недостатък е малко по-твърдата возия, просто е много стегната.
Кажете ми KIA Venga как я определяте от към возия. Може да дадете и сравнения, например:
Киа Венга вози меко, колкото пежо 307 (измислям си) , но нещо в този дух.