КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Ceed, ProCeed, Ceed SW => Темата е започната от: smirn0ff в Ноември 15, 2012, 09:32:45 pm
-
Здравейте колеги,
някой от вас подменял ли е акумулатор на своя Ceed?
Интересно ми е вашето мнение и също така какво сте си купили като батерия.
При мен като че ли е дошло време за подмяна, та ми е интересно да събера мнения...
Поздрави! crazy
-
Жорката скоро сменяше неговият май music
Все пак,Това е истината (http://mutlu.bg/) music
и темата на Жорето:
http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,1957.0.html (http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,1957.0.html)
-
Може би за акУмулатор на КИА може да се погледне и тук:http://www.solite.bg/Home (http://www.solite.bg/Home)
-
днес бях в Хюндай и ми казаха 280лв за Автсрийски BANNER - 70Аh (това е техният вариант за 1.6 CRDI i30)
много се замислям при положение, че е 380лв в КИА + 20 дни чакане...
Интересно ми е,дали няма да ми "смачкат" гаранцията :)
-
Гаранцията няма да ти я смачкат , но като разгледах каталога на SOLITE - баш акумулатори с параметрите на 1,6/115 нема , та нема...
А и има каталог за европейски и японски коли - а ние с корейските какво да правим ??? %) :o
-
Хммм, а пишат че ги вграждали в КИА и Хюндай.
Мислех, че ще имат и за Сиид. Въпреки всичко си мисля че е добре да им звънне някой и да пита.
380 лв - ми КМБ пак са си объркали пазара ...
-
Хммм, а пишат че ги вграждали в КИА и Хюндай.
Мислех, че ще имат и за Сиид. Въпреки всичко си мисля че е добре да им звънне някой и да пита.
380 лв - ми КМБ пак са си объркали пазара ...
точно това ми казаха днес в Хюндай - "ние оригиналните акомулатори не ги продаваме поради това, че не са за този пазар, струват около 400-500лв"
така че може да пробвам банера...
-
за 250-280 лв си вземи Варта необслужваем и ще останеш очарован и са с 3 год гаранция.EXIDE също са качествени акумулатори на доста добра цена.Спрямо оригиналния гледай само да е с повечко стартов ток то това е най-важното. Ти с какъв двигател беше 1л6 или 2000
-
Лелей,вижте кое къде се прави и от кого!
Коя марка къде се ползва!
Мутлу го ползват само в Русия,на ниски температури!
-
Какво проузводство са това Мутлу-звучи ми малко на румънеско %)
-
:)
Комшу
-
Турски са и не са хич лоши...
Аз мислих да взимам от тях , но не можах да си намеря подходящ по размер и сила.
-
за 250-280 лв си вземи Варта необслужваем и ще останеш очарован и са с 3 год гаранция.EXIDE също са качествени акумулатори на доста добра цена.Спрямо оригиналния гледай само да е с повечко стартов ток то това е най-важното. Ти с какъв двигател беше 1л6 или 2000
аз съм с 1.6
-
Този взех миналата година на Киата, но тя е бензинова: http://avtoakumulatori.eu/exide-premium-53ah (http://avtoakumulatori.eu/exide-premium-53ah)
Този взех онзи ден на Тойотата: http://www.akumulatori.bg/172/Product/92/Berga%2077Ah%20Power-Block#info (http://www.akumulatori.bg/172/Product/92/Berga%2077Ah%20Power-Block#info)
Тия цени, който са ти дали са много за качеството, което ти предлагат.
-
http://www.akumulatori.bg/246/Product/889/Multu%2080Ah%20Silver%20JIS#info (http://www.akumulatori.bg/246/Product/889/Multu%2080Ah%20Silver%20JIS#info) crazy
Няма и 200 лв
-
То хубаво няма 200лв, ама за дизел не става с тоя 480А ток. Няма и година да изкара :)
-
То хубаво няма 200лв, ама за дизел не става с тоя 480А ток. Няма и година да изкара :)
направо ще го изсмуче двигателя барабар с жиците да дърпа ток..
сега майтапа на страна но за дизелите се иска поне 650-700А стартова мощност че даже със същите размери ако има 800 ще е най-добре пък ампеража може и да е 70-74 А
-
На оригиналния ми акумулатор пишеше 80Аh/630A.
Казаха ми в магазините , че азиатските и европейските стандарти били различни.
Ама колата ми хем е европейска , хем е азиатска %) %) %).
В КМБ ми казаха , че 68Ah/630 (или мааалко повече) било добре за колата.
-
Онзи ден след 5-10 минути на габарити колата не можа да запали. Случи ми се в Стара Загора. Нямаше възможност за тикане, тъй като бях паркирал между две коли. Спаси ме бати ви Краси от КИА Стара Загора. От половин дума дойде човека с кабели и запалих. Евала, рядко точен пич!!! Колата ми е вече на 4 години и той ми каза че било нормално акумулатора да си заминава вече. На мен ми се струват 4 години доста малко време, но не знам дали не съм в заблуда. Правя си изводи от това, че имам една Корса 1.4 94-та година, която съм я купил 2005 година в Австрия, като 2 години я карах там и вече 5 години майка ми я кара тук. Тоест 7 години акумулатора не е дал признаци че ще умира, имайки предвид, че Корсичката е била с този акумулатор още преди аз да я купя. От там си правя извод, че 4 години за чисто нов акумулатор са много малко. Акумулатора на Корсата е австрийската марка Banner, има лепенка TESTSIEGER (което означава че е победител в някакъв тест) , гледам че вече и в България ги внасят, така че ако ми се наложи да купувам нов, ще си взема такъв.
Какво мислите вие и колко все пак е нормалния живот на един акумулатор? Някой друг има ли впечатления от Banner?
-
Онзи ден след 5-10 минути на габарити колата не можа да запали. Случи ми се в Стара Загора. Нямаше възможност за тикане, тъй като бях паркирал между две коли. Спаси ме бати ви Краси от КИА Стара Загора. От половин дума дойде човека с кабели и запалих. Евала, рядко точен пич!!! Колата ми е вече на 4 години и той ми каза че било нормално акумулатора да си заминава вече. На мен ми се струват 4 години доста малко време, но не знам дали не съм в заблуда. Правя си изводи от това, че имам една Корса 1.4 94-та година, която съм я купил 2005 година в Австрия, като 2 години я карах там и вече 5 години майка ми я кара тук. Тоест 7 години акумулатора не е дал признаци че ще умира, имайки предвид, че Корсичката е била с този акумулатор още преди аз да я купя. От там си правя извод, че 4 години за чисто нов акумулатор са много малко. Акумулатора на Корсата е австрийската марка Banner, има лепенка TESTSIEGER (което означава че е победител в някакъв тест) , гледам че вече и в България ги внасят, така че ако ми се наложи да купувам нов, ще си взема такъв.
Какво мислите вие и колко все пак е нормалния живот на един акумулатор? Някой друг има ли впечатления от Banner?
Представителите на Хюндай в БГ са решили да използват Баннер пред оригиналните акумулатори.
-
По гаранция от КИА дават 2 години за батерията - колко ще издържи след това е Божа работа...
Относно живота на батерията - за различни региони на света се дава различен живот на акумулатора - за България май даваха средно 3 или 3,5 г. живот.
-
Ами на мойта таратайка тези дни прави 4г. (демек има рожден ден) и още си държи. 2 пъти имаше щастието да падне, поради
забравен плафон. Дано изкара зимата write write write
-
Е , това е - почти на 100 % акумулаторите ни издържат около 4 години - после си е повече на страх...
-
Колеги в КМБ - София има акомулатори за 1.6 CRDI на цена от 170лв с ДДС :) който иска може да се възползва :)
-
Имал съм няколко акумолатора Баннер,и в момента на едното ми камионче е такъв,никога не са ме разочаровали! ;D
-
Модел дали си видял?
-
Модел дали си видял?
мога да ти го покажа - същия като фабричния ... перфектен е :)
-
Ясно. Необслужваем
-
Е , това е - почти на 100 % акумулаторите ни издържат около 4 години - после си е повече на страх...
еми при дизелаците е така скапват бързо акумулатора пък веднъж два годишно да се слага на зарядно е препоръчително защото не винаги динамото може да дозареди на 100%. примерно ако има много пуснати консуматори климатик,фарове,радио и др.и на къси разстояния от порядъка на 6-7 км. си остава недозареден и затова е хубаво профилактично да се дозарежда отвреме на време.аз тия дни си взх и хубаво зарядно и сега ще го пусна малко да позареди
-
Е , това е - почти на 100 % акумулаторите ни издържат около 4 години - после си е повече на страх...
еми при дизелаците е така скапват бързо акумулатора пък веднъж два годишно да се слага на зарядно е препоръчително защото не винаги динамото може да дозареди на 100%. примерно ако има много пуснати консуматори климатик,фарове,радио и др.и на къси разстояния от порядъка на 6-7 км. си остава недозареден и затова е хубаво профилактично да се дозарежда отвреме на време.аз тия дни си взх и хубаво зарядно и сега ще го пусна малко да позареди
моят акомулатор беше на 4г и половина и си вършеше работата, смених го защото според мен си беше тръгнал да заминава ... е можеше да ме изкара още половин година, но предпочитам нов акомулатор отколкото да се чудя как да запаля някоя сутрин ...
сега следващият се надявам да изкара и той докато го карам този автомобил, че вече наближавам 5г и 150К км и така ...
-
Еее , Кире - леко бре , баце......
Дизелак-а може да скапе бързо акумулатора ако му се сложи подходящ за бензинка... :) :) :) :)
Ама то е същото , ако на бензинката й сложиш батерия от електронен часовник :) :) :) :)
-
Момчета как намерихте акумулатор,който да се побере в тая тясна поставка на ceed-a, аз го мерих оригиналния Solite : В / Ш/ Д : 20 / 25.5 / 16.5 см . Става въпрос за 1.6 crdi 115hp 2007-ма година .
-
Някъде по-напред в темата беше написано, че в КМБ има
-
мда има в КМБ ама там едни цени.........от порядъка на 350-400 и се чакало 1 месец а като марка не са кой знае какво.за 180-250 може да се намери със същите размери и горе-долу марков-Банер,Бош,Варта,Ексайд/Exide/ и т.н..Жорето си бе взел и са му казали че е препоръчително да е 68 А/650 стартова мощност доколкото си спомням
-
170лв мисля че струваше оригиналният. Същият, като този с който се доставя колата!
Щях да питам за точната сума, на ме отплеснаха други въпроси.
Който иска, може да се обадо в сервиза да попита за точната сума.
-
За сервиза в Горубляне ли става на въпрос Митето или някой друг сервиз , защото за оригиналния ми казват нереално високи цени просто
-
На оригиналния акумулатор SOLITE има 5- цифрен номер,ако някой е все още с такъв нека погледне,защото колата ми не е в София в момента и нямам възможност,а чрез него мога същия да го издиря и поръчам ;D
1.6 crdi 115 2007
-
в сервиза в Сф - Горубляне има оригинални акомулатори на нормална цена, аз си купих такъв
-
Здравейте, акумулатора на сийд-а (1.6 CRDI 2007) е вече на над 5г и като чета му е време за смяна.
В темата на Жоро и тук се споменават два размера - 255/165/160 и 200/255/165.
В сайта на акумулатори бг ми излизат два модела на бош подходящи за моя сийд:
- http://www.akumulatori.bg/155/Product/41/Bosch%2060Ah%20S4%20JIS#info (http://www.akumulatori.bg/155/Product/41/Bosch%2060Ah%20S4%20JIS#info) с размери 232x173x225
- http://www.akumulatori.bg/155/Product/880/Bosch%2070Ah%20S4%20JIS#info (http://www.akumulatori.bg/155/Product/880/Bosch%2070Ah%20S4%20JIS#info) с размери 261x175x201
Някой има ли идея дали ще паснат, а също и дали се предлагат все още оригинални в официалния сервиз?
-
Привет :)
Аз минах вече през тази процедура.
Акумулатори БГ продават и оригиналната марка за КИА/Хундай - Solite:
http://www.akumulatori.bg/302/Category/Solite#brandAnshor (http://www.akumulatori.bg/302/Category/Solite#brandAnshor)
Обаче се оказа, че цената е същата в официалния сервиз ( Аз избрах да си взема 80Ah - 180 лв ако си спомням правилно).Така че избора е твой :-)
-
Аа еми супер, че продават и Solite, аз се заблудих по търсачката, понеже като избера модел и излизат само на бош...
Гледам 80Ah са с размери 260x175x220 (http://www.akumulatori.bg/302/Product/980/Solite%2080Ah-80L#info (http://www.akumulatori.bg/302/Product/980/Solite%2080Ah-80L#info)), това чудо ще влезе ли в кутията?
Или пък това 70 Ah / 260x168x220 http://www.akumulatori.bg/302/Product/977/Solite%2070Ah-85D26R#info (http://www.akumulatori.bg/302/Product/977/Solite%2070Ah-85D26R#info) ?
-
Когато ходих в КИА ми казаха, че оригиналния акумулатор ми е 68AH. Предложиха ми 70AH или 80AH. Размерите били еднакви.Разликата в цената е малка ...
Аз избрах 80-та devil. Монтирах си го сам и влиза перфектно. Даже си му сложих оригиналния "кожух". В цена влиза и безплатен монтаж, но моя стария беше се предал тотално >:(
Аз съм с 1.6 CRD 115 ps.
-
Здравейте, акумулатора на сийд-а (1.6 CRDI 2007) е вече на над 5г и като чета му е време за смяна.
Има ли признаци че е за подмяна? Ако няма, бих те посъветвал да го караш докато се появят. Това че е над 5г, според мен не е достатъчно основание за подмяна.
-
Ами видими признаци няма. Просто в близките 3 месеца ми предстоят около 4000-5000 км из Европа и се притеснявам да не стане изненада някъде по пътя.
-
Ами свали го, дозареди го с едно зарядно и няма да се притесняваш. Щом няма признаци, няма нужда да сменяш. Макар че при тези акумулатори няма признаци, просто умират изведнъж и толкова.
-
Аз си знам, че нещо като работи не се бута... :-\
Без много подробности, в момента съм с акумулатор на Бош 540А 60Ah, сменен от и по препоръка на "официалния" сервиз на КИА Шумен. Оригиналният беше 600А 68Ah.
Не знам дали е от самия акумулатор или начина на смяна, но в момента се появиха следните дефекти:
- При стартиране понякога развърта 5-6-7 пъти! преди да запали
- По време на път светна чек лампата, на следващата сутрин вече не светеше. В киа сервиз във Виена ми казаха, че грешката e P1186 (fuel pressure monitoring malfunction?), но не са намерили проблем и просто са я изтрили.
- Прозореца се държеше странно веднъж - исках да го затворя, но стигаше само до средата и после се смъкваше сам до долу. След няколко опита се оправи.
- Не можеше да се заключи колата от дистанционното след спиране. След около 2-3 минути се оправи.
Основно ме притеснява трудното палене, някакви идеи дали акумулатора е с неподходящи параметри, дали е дефектен или пък нещо е прецакано при смяната?
-
Ако си дизел, тоя акумулатор му е малко стартовия ток.
-
Дизел, 1.6 CRDI 115 к.с.
Трябва ли да го сменя задължително? Какви биха били последствията ако карам с този акумулатор 3-4 месеца - може някой път да не запали или ще се товари/развали някоя друга част?
-
Мъчиш стартера,алтернатора и всичко по веригата!
-
Аз си знам, че нещо като работи не се бута... :-\
Без много подробности, в момента съм с акумулатор на Бош 540А 60Ah, сменен от и по препоръка на "официалния" сервиз на КИА Шумен. Оригиналният беше 600А 68Ah.
Не знам дали е от самия акумулатор или начина на смяна, но в момента се появиха следните дефекти:
- При стартиране понякога развърта 5-6-7 пъти! преди да запали
- По време на път светна чек лампата, на следващата сутрин вече не светеше. В киа сервиз във Виена ми казаха, че грешката e P1186 (fuel pressure monitoring malfunction?), но не са намерили проблем и просто са я изтрили.
- Прозореца се държеше странно веднъж - исках да го затворя, но стигаше само до средата и после се смъкваше сам до долу. След няколко опита се оправи.
- Не можеше да се заключи колата от дистанционното след спиране. След около 2-3 минути се оправи.
Основно ме притеснява трудното палене, някакви идеи дали акумулатора е с неподходящи параметри, дали е дефектен или пък нещо е прецакано при смяната?
на колко години е този акумолатор,обслужваем ли е и т.н и ще ти кажа къде може да е проблема.по принцип с такива харакстеристики акумулатор за дизел 1.6 е малко както ти е казал и колегата.дизела иска висок стартов ток от 600 нагоре най-добре е 700-720 стартов ток.ниския стартов ток е изцедил батерията.другия вариант е да имаш "утечка" по системата и акумолатора да се се изтощава
-
Акумулатора е на 2 седмици. Реших да сменя стария превантивно понеже беше на >5г., но явно не е трябвало...С него си работеше всичко перфектно >:(
Доколкото разбирам от вас, очевидно акумулатора е с нисък стартов ток, и това товари цялата система. Оставям настрана факта как може официален сервиз да да монтира несъвместим акумулатор, сега въпроса ми е мога ли да я карам така докато се прибера в БГ (след 3 месеца) или да търся тук да купувам нов и да го сменям...
-
по принцип проблема е при градско когато акумулатора се "изцежда" при палене особено при дизел но по принцип за дълги растояния повече от 200 километра не би трябвало да прави проблем но вече е прецакан и е хубаво да си сложиш с поне 680-700 А стартов ток и 70 А.навремето на старите дизели бакшишите слагаха още един акумулатор зад предната седалка от порядъка на 100А и 1000 стартов ток щото нали се сещащ че те въртят на ден стартер поне 20-30 пъти на ден.А този дето си с него има ли отгоре му нещо като кръгли тапи с улей за отверка.ако има значи е обслужваем.според мен си вземи неубслужваем и няма да имаш грижи по доливане на вода и следене на нивото.а забравих да допълня -ако не я караш 2-3 дни замери с мултицет тока и след 5-6 без да е палена пак замери и ако е добре тока т.е. не пада напрежението значи акумулатора е добре
-
Колеги, това (http://www.akumulatori.bg/302/Product/980/Solite%2080Ah-80L#info) ли е акумулатора за ceed 1,6 crdi 115 hp.Че жената е с колата в друг град и не мога да го видя.Мисля да го поръчам до там и да го сменят на място.Нямам възможност сега да стигна до колата.
-
Това трябва да е!
Къде е закъсала жената?
-
Във Варна е колата.Чакам днес един приятел да го смъкне да го видя, ама и той зает....че през това време се ровя да търся.
-
Далечко си е.
Някой колега от Варна,ако иска да помага
-
Има кой да помогне.Въпроса е,че човека е свободен утре.Искам днес да го поръчам този акумулатор,че мога и още отстъпка да ползвам.И утре моя човек да го смени.Исках да съм сигурен, че съм избрал точния, ама ще го поръчам и ако нещо не стане ще го върна.
-
Този е акумулатора - от 2 месеца съм с такъв (1.6 CRDI 115).
-
От къде го взе и на каква цена?Аз го поръчах от akumulatori.bg ама още не са ми се обадили да потвърдя поръчката и след малко ще ги търся.
-
7 години и половина вече съм с оригиналния акумулатор. Тази зима само го дадох за зареждане за 24 часа. Струваше ми 8 кинта и пак е като нов.
-
7 години и половина вече съм с оригиналния акумулатор. Тази зима само го дадох за зареждане за 24 часа. Струваше ми 8 кинта и пак е като нов.
Браво, колега. Нашият Сийд утре ще трябва да му купим нова батерия. Още се колебая между Солите 70 и 80 Ач.
За статистиката: сегашният акумулатор е Magneti Marelli. Маркиран е на 02.2012 г.
Колата е с първа регистрация 02.2008 г., значи оригиналният е издържал 4 години (ако не е имало междинна смяна).
Явно италианската собственичка като е ходила само на неделна литургия, акумулаторът не е можел да се зареди напълно :)
-
Вече мога да се похваля с нов акумулатор Solite 80 Ah, 630A, произведен в Корея, с 36 месеца гаранция.
Цената в магазина беше 194 лв., но правят отстъпка 20% при върнат стар, така че ми излезе 155 лв.
Мисля, че е много добра сделка.
-
От къде го купи?
-
От http://solitebg.com/Locations (http://solitebg.com/Locations).
От представителя им в Стара Загора, само че не на адреса, посочен на сайта, от магазинчето им на бул. "Св. П. Евтимий", от западната страна, между "Боруйград" и "Августа Траяна".
Моля, представител на фирмата да ми има предвид за някоя индивидуална промоция :)
-
Привет,
Някой да има идея акумулатор с какъв капацитет ми трябва за Киа Сийд 1,4 бензин 109 коня?
-
Здравейте, мисля да си сменя акомулатора колата ми е KIA Ceed 2010 1.6 115k.c. дизел. Когаато е закупих и взех акомулатор с следните параметри 65Ah 570A. гледаха го по някакъв каталог в магазина и ми казаха че този е за моята кола. Доколкото съм чел тук и на други места разбирам че по голям акомулатор ще е по добре, въпреки че до сега с този съм нямал проблеми но вече е на 4 години и мисля да го махам. Обръщам се към вас защото нито знам от завода с какъв акомулатор излиза този двигател, нито съм сигурен ако взема по голям да ли ще се побере на стоиката, да не вземе да му дойде малка. Та давайте предложения и насоки колеги :o :o :o
-
Вече мога да се похваля с нов акумулатор Solite 80 Ah, 630A, произведен в Корея, с 36 месеца гаранция.
Цената в магазина беше 194 лв., но правят отстъпка 20% при върнат стар, така че ми излезе 155 лв.
Мисля, че е много добра сделка.
Да докладвам, че след близо 8 години Solite -то е за смяна. Миналата година 1-2 пъти го забравяхме с включени лампи в купето и "без време" му скъсихме живота.
Едва ли попадна на по-удачен акумулатор. За съжаление повече от две години внос няма. Ще търся алтернативи.
-
http://www.akumulatori.bg/127/Product/221/VARTA%2070Ah%20Silver%20Dynamic%20AGM#info (http://www.akumulatori.bg/127/Product/221/VARTA%2070Ah%20Silver%20Dynamic%20AGM#info)
-
http://www.akumulatori.bg/127/Product/221/VARTA%2070Ah%20Silver%20Dynamic%20AGM#info (http://www.akumulatori.bg/127/Product/221/VARTA%2070Ah%20Silver%20Dynamic%20AGM#info)