КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: petar в Януари 28, 2012, 08:14:39 pm
-
Колеги здравейте. Парното духа много слабо,колата не загрява,стига до 60 градуса.Смениха ми термостата,но никаква файда.В купето е студено ,когато сложа картон на двигателя вдига 65-70 градуса.Виско перката постоянно работи.Има ли вероятност да е постоянно зацепен и заради това да не може да загрее.МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ.
-
провери си датчика за температурата на охлаждащата течност който е на главата , той управлява вентилатора
-
Преди години имах Пасат и ми загряваше , независимо , че му се направи основен ремонт и т.н. ...
Накрая се оказа , че релето , което включва перката е с едно положение и перката се включваше чак след 90 градуса - след преглед във сервиз на Фолксваген се оказа , че трябва това реле да е с две положения - първо се включва към 60 гр. и перката върти бавно - ако колата почне да загрява повече се включваше и на второто (бързо) положение....
Та , колега , провери по чужди форуми или в КМБ дали не е трябва това реле да е с две положения , а сега да е само с едно и то да е включено на едно силно (ранно) положение и затова мощно да се включва едва на 60 градуса , или да е премахнато тотално и да е вързано директно да работи непрекъснато...
Ако е така - вероятно е направено от някой "майстор" след прегряване на двигателя - провери си и главата дали е о.к.
Успех !
-
Колега и при мен не загрява.Значи климатроника ми е на мах и почва да загрява чак като загрее двигателя до кам 80 градуса.Перката и при мен постоянно се върти, но тази която е от вътре на радиатора,а вън6ната се включва като пусна а/с-то иначе не се върти и се чудя това нормално ли е тая вътрешната постоянно да се върти.Тя вярно че е зацепена с ремъка ама не знам при всички ли е така?
Значи някъде четох че всички сорентота трудно загряват и бавно стоплят и охлаждат купето че е голямо ама не знам чак пък така нормално ли е?Нека някой с нормално работещ климатроник да пише как е при него?И при включване на ас-то трябва ли веднага да почне да духа топло или чак като загрее двигателя?
-
Дизела има да го чакате да загрее на място music
Не веднъж сме писали по тази тема.Изкарайте колата на пътя.Дръжте я във високите обороти и споделете резултата music
Включването на климатика/троника не е много добре в тези минусови температури!
-
Митко е прав за дизела - по-бавно загрява.
Само с Митко не съм съгласен за климатика , че в студовете не трябва да се включва - точно обратното , Мите - и в книжките го пише , че и в най-големите студове е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО поне за 5-6 минути климатика да се включва и зимата. Препоръчва се (от завода производител ) климатика и парното да се изключват няколко минути преди окончателното завършване на пътуването , за да не се завъждат разни бактерии и да има лош мирис в купето.
Ясно е , че при незагрял двигател (особено дизел) няма как да духа топло.
Препоръчвам да се проверчт и въздуховодите - на Маринка Поло-то беше така , със запушени въздуховоди и голям зор имаше. Почистиха се и парното веднага се усети...
-
Жоре,Жорееее 8-)
Писах относно студеният стар на климатик/троник 8-)
-
мите дай линк да видим какво си писал 4е не6то не го намирам каде е.
-
ан така 8-)
Трябва дас е поровя из форума,но няма да е днес music
Принципа на дизела с 2 думи:
Палиш,изчакваш около 5 мин. на място.После тръгваш
Дезела на място да работи му е адски кофти 8-)
-
Колеги в сряда ще сменя термостата, и ще видим какъв ще е резултата
-
Вътрешната перка е със силикон,тя не е зацепена,тя просто се увлича от ремъка.Но като дам газ и стрелката на температурата почва видимо да пада. В купето студено загрява до първата стрелка,мисля че е от термостата,въпреки че ми го смениха в един сервиз
-
Колеги ,никой не може да ми помогне. Смених филтъра на купето,в сервиза на КИА в Габрово ме закачиха на компютър и няма грешки.Не могат да разберат от какво не може да загрее.На място вдига 75 градуса и като изляза веднага пада температурата почти до долу и никакво парно,няма и дебит на въздух.казаха ми 4е термостата -сменен отваря на 75 градуса.Да сменя ли термостата който отваря на 87 градуса.Моля помагайте.
-
Не мога да се съглася с мнение от типа "ами то , Сорентото - те така , бавно си загряват"....
Все пак това са изчислявани от кадърни инженери показатели , а и колите все още се водят за съвременни - не са "ретро" , нали ?
Сещам се за нещо - ако се направи една промивка на цялата охладителна система с разните му химикали би трябвало да има ефект...
И след всичко написано ми се набива в очите : датчик/реле за включване на перките - да не е за две положения/градуси и другото нещо е този термостат - да не е някой измислен от Камбоджа....
-
Мисля да сменя термостата с друг които отваря на 87 градуса,и тогава да видим ще има ли ефект
-
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ,АЗ ПЪК ИМАМ СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ : КАТО ЗАПАЛЯ КОЛАТА И СЛЕД ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ МИ ПОКАЗВА ЧЕ ВЪНШНАТА ТЕМПЕРАТУРА Е 60 ГРАДУСА, А ВЪТРЕ ДУХА ТОПЛО САМО АКО КЛИМАТРОНИКА Е УСИЛЕН ДО ПОСЛЕДНО.КАКВО МОЖЕ ДА Е СПОРЕД ВАС?БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО! И ПРИ МЕН ПЕРКАТА ВЪРТИ КАТО ЗАПАЛЯ. КИА СОРЕНТО 2005 ГОДИНА 2,5 CRDI
-
Маргарит/а :)
Моля да си поправите поста,като смалите шрифта!
При вас има проблем с климатик/троник!
За сервиз сте
-
Колеги,оправих парното, просто не е било обезвъздушенно на радиатора има тръбичка която връща обратно антифриз в казанчето.На самия радиатор тръбичката е била запушена,просто я отпушиха и вси4ко се оправи.Благодаря на всички за съветите
-
колега я сподели как ти работи парното сега?мойто почва да духа топло чак като загрее колата дори и с вклучен климатроник.Така ли трябва да бъде?
-
Мойто духа според температурата.колкото повече загрява толкова по топло духа.Аз климатика не го пускам от време на време само да заварти фриона малко и край.само парното
-
Протече ми антифриз от радиаторчето на парното и се оказа, че трябва да се свали цялото табло за да се достигне до теча. Може ли някой да каже как се сваля таблото, защото сам успях да достигна само до .... само до никъде. Дали теча няма да се оправи с някоя добавка, защото пукнатината е съвсем малка и при надуване с уста не пропуска въздух? Ще съм благодарен за всякакви съвети.
-
Ами пробвай с течност за запушване,но си е временно спасение music
-
Аз съм ползвал такава течност (на фирма "ХОЛЦ") - по бензиностанциите продават тубички за леки коли и за камиони (по-големи).
Първо се "разбива" течността (вътре има и твърди частици) , после се отваря капачката на антифриза , пали се двигателя и се изсипва цялата течност в казанчето. Оставя се двигателя да работи около 10-тина минути без да се форсира и теч-а си изчезва от само себе си. За всеки случай прочети упътването на тубата да не съм объркал нещо при обясненията...
Аз съм го ползвал преди години на Корса-та ми - след това нямаше проблем с течове. Бях слушал , че течове се появяват и ако от антифриз се минава на вода...Казват , че с тази течност се запушвали дупки с големината на фас - колко е вярно - не знам.
Успех !
-
Само да поправя Жорето.
Сипва се на хладна кола.После се пали,изчаква докато врътне перката за охлаждане.После се изчакват 10 -а мин.
;D
-
Вече ползвах такава, но може би беше фалшива, защото в тубичката имаше едро смлян червен пипер и нещо като боза. Изсипах две такива тубички но ефекта беше два дни и после пак си протече. Знае ли някой дали таблото има някакви болтове за закрепване и отпред към двигателния отсек? Тези отстрани ги намерих, средните също. Дали трябва да сваля волана, таблото с уредите и нещо друго? Иначе не помръдва пустиняка...
-
Таблата които съм свалял досега /на други марки автомобили/, винаги са имали гайки в двигателния отсек, които трябва да се отвият, но тук, поне от описанието не видях такива.
Виж дали това ще ти свърши работа
-
;D Точно това ми трябваше. Покорно благодаря!
-
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ,АЗ ПЪК ИМАМ СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ :
Имам кия соренто 2,5 дизел автоматик 2006 г
Колата ми загрява нормално и стига средата на темп. датчик (както си е било винаги )
Вчера установих че на макс. температурата на парното духа студено
Долях вода защото беше под мин. и пробвах да обезвъдуша системата ,качих малко температурата .Сега вече не духа студено но преди беше по топъл въдуха .
Моля помогнете ми какво още да направя .
-
Виж си термостата колега,може да е заминал.
-
Бях в сервиз тези дни и направихме промивка на чялата инсталация
Но парното отново е слабо
Колата загрява напълно нормално
От сервиза ми казаха че радятора на парното се е запушил
Днес си купих радятор и започвам разглабяне на таблото
-
Кажи откъде намери радиатор и колко струва. Колко ти взеха за смяната и каквото друго се сетиш, че и мен това ме чака. :o
-
Няма по-хубаво от новото!
-
Кажи откъде намери радиатор и колко струва. Колко ти взеха за смяната и каквото друго се сетиш, че и мен това ме чака. :o
Мога да ти препоръчам BNR радиатори. Фирмата прави внос на различни радиатори и зарежда доста оторизирани сервизи :) които ни ги продават на по-високите цени. Много са свестни хората. Ако си от София отиди на място, винаги са отворени за разговори с клиента и намиране на най-доброто решение. Цените им нямат аналог.
София, бул. "Владимир Вазов" 81 (между Ж.К. "Металург" и кв. "Враждебна" - до "Техномаркет")
Тел./факс: 02/946 71 69
GSM: M-Tel: 0888/402 175, 0885/248 602
Globul: 0894/381 787, 0894/381 678
http://www.bngroup.eu (http://www.bngroup.eu)
e-mail: office@bngroup.eu
-
Благодаря, колега. Това е ценна информация и ще се възползвам. ok
-
Датчик за външна температура - стоеше по спомен някъде зад номера на бронята от вътрешната страна! Успех!