КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: S.n.s в Май 20, 2020, 05:55:42 pm
-
Здравейте,
Моля за помощ. Колата е 2003г. 2.5 140 CRDI . Колата от известно време започна да пали трудно като е топла или даже въобще не иска да запали докато не изстине малко. Смених датчик на коляновия вал но не се оправи. Може ли съвет от какво може да е . Благодаря предварително.
-
А, гасне ли ти като загрее, и светва ли някаква индикация? Каква е колата, модел? Питам, защото съм с подобен проблем?
-
Заминаващ си стартер. Закарайте я някъде да го погледнат.
-
Не като запали не гасне колата е Kia Sorento 2.5 140 CRDI
-
Ако в момента когато е топла, стартера развърта нормално двигателя, не може да се усъмняваме в него!
Нуждаеш се от коректна диагностика на проблема. Тоест, наблюдаване в живи дани на топъл мотор!
1. температура на ДВГ.
2. налягане на горивото в рейла!
3. Обороти колянов вал.
4. дебит на въздуха постъпващ в ДВГ.
5. предвпрускване и основно впрускване- цикъл!
след като запали , трябва да се наблюдава корекцията на дюзите, колко е, като кубици.....даа не би някой дюза да вруща много и да разтоварва рейла... но това е работа за добър диагностик, а не за болтажии от кварталния гараж!
-
Проблема е че на диагностика излиза, че има проблем с термо датчик.
-
Стартер колега.Почистваш,сменячетки с четкодържача и нови лагери. Става чисто нов . Имах същият проблем, като загрее и палеше тегаво.Чудеше се дали да запали или не .Когато колата е загряла стартера не можеше да развъдти добте мотора и да запали нормално.
-
А, защо не пишете как сте си решили проблема? Задавате въпроси, а пък чакате отговори и след това си биете камшиците:) После пишете из ФБ групите, че имало форум,ама в него никой не пише :)
-
А, защо не пишете как сте си решили проблема? Задавате въпроси, а пък чакате отговори и след това си биете камшиците:) После пишете из ФБ групите, че имало форум,ама в него никой не пише :)
Много си прав!!! С колегата, започнал темата се чуваме редовно по телефона, и мисля, че скоро ще напише за решението на проблема, ако е успял.
-
Даже, сега го чух, дано не се сърди, че пиша - проблемът е 3 проблемни дюзи. Но нека, колегата даде повече инфо :)
Мотото за дизела, дюзи и турбо си остават :)
-
Здравейте
Да чак сега успях да реша проблема с паленето.
След ходене при един куп майстори. Оказа се че проблема при мен е три неработещи дюзи и една разцентрована :) . Та рециклираха ги и от вчера вечерта вече я карам с рециклирануте дюзи.
Нови ги намерих по 800лв. Та аз лично минах на вариант с рециклиране.Попаднах на страхотни майстори които ми препоръча колегата hristian37
-
Здравейте,
Моля за помощ. Колата е 2003г. 2.5 140 CRDI . Колата от известно време започна да пали трудно като е топла или даже въобще не иска да запали докато не изстине малко. Смених датчик на коляновия вал но не се оправи. Може ли съвет от какво може да е . Благодаря предварително.