FACEBOOK СТРАНИЦАТА НИ
Цитат на: mb в Ноември 09, 2012, 10:26:03 pmами не. 1.6 дизелите са си с верига откак са пуснати. още от античните първи сийдове в далечната 2007ма година.иначе двулитровия дизел е наследен от предишните разработки на ХЮНДАЙ-КИА и си е с ангренажен ремък.мисля че всички бензинови са с ремъци.ама то тая верига не е кой знае каква далавера толкоз. пестиш едни 100 лева за смяна на ремък за 70К км и то ако се сетиш.100 лева за ремъка а за труд слагаш ли??времето и мисленето а и това е без ролките.... с тях отива към 250-300 с труд в зависимост къде и как ти го сменят та дори може да е малко като обща сума.както казва Жорето какви ли не ужаси е чувал като се скъса ремъка.друга бира си е веригата само дето не знаех че си има и тя ролки.аз може би затова се бях объркал че старите дизели са с ангренажен ремък щото Жорето спомена че е сменял ролки.Я уточни какви са тези ролки Жоре че да не се бъркам
ами не. 1.6 дизелите са си с верига откак са пуснати. още от античните първи сийдове в далечната 2007ма година.иначе двулитровия дизел е наследен от предишните разработки на ХЮНДАЙ-КИА и си е с ангренажен ремък.мисля че всички бензинови са с ремъци.ама то тая верига не е кой знае каква далавера толкоз. пестиш едни 100 лева за смяна на ремък за 70К км и то ако се сетиш.
Точен отговор - благодаря много ! Досега не съм чул някой да се оплаче от ръжда по колата си. Някой се беше оплакал , че окачването било дървено, което за мене е странно.