Модели автомобили > Sorento
"Осакатена" КИА Соренто след смяна на вериги (и въпрос към админа)
hristian37:
Здравейте, колеги, вкарах се в невероятно приключение със смяната на ангренажните вериги и искам да го споделя с Вас, за да не минавате по моя път.
Темата е продължение на: http://www.kia-bg.com/smf/index.php/topic,5597.0.html
В скобите, в заглавието на темата, искам да попитам админа, редно ли е да споделя сервиза в който започна сагата?
Значи появи се гадния шум, чуващ се около ангренажния капак. Свалих пистовия ремък, без промяна - веригите. В предишната тема на колегата, бях писал, че почти съм се навил сам да си я правя, но размислих, че ми по-изгодно да си ходя на работа и в някой сервиз да ми ги сменят. Звъннах в официалния сервиз -2000+ лв. Намерих друг сервиз "занимаващ се с корейски автомобили" и отидох. Цената която ми казаха и ме устройваше - 1100 лв. с вериги "HEPU". Попитах ги дали могат да ми извадят и една скъсана подгревна свещ - казаха добре - викаме си фирма. Също така се разбрахме да сменят ,маслото, тъй като се сваля и картера. Съответно цената набъбна до 1306 лв. След 3 дни ми се обадиха. отидох, запалиха я - работи супер добре и няма звука. Разплатихме се и си тръгнах и..... на първия светофар, като спрях, усетих вибрация на празен ход. Паркирайки пред нас, изключих от директна и включих на паркинг, оборотите паднаха и вибрацията се усили. Позеленях от яд. На другия ден им се обадих и върнах колата. След 4 дни ми се обадиха, че не могат да установят проблема (като им казах, че нета е пълен с видеа и са объркали балансиращите валове) и са мерили компресията и на цилиндъра със скъсаната свещ, най вероятно електрода е паднал вътре, тъй като има компресия, но има и масло. След което ми поискаха още 140 лв. за фрезоване на леглата и дюзите и нови дифтунги. Казах им повече да не пипат и днес отидох да си взема колата - тръгнах си, вече й мощност няма. Върнах се - гледаха, дигностики слагаха - проблема остана. Както ме беше яд, така ме напуши смях. Сега имам вибрираща и скопена кола. Какво да правя според ВАС. Нямам време да я разглобявам. Лошото е, че ми харесваше колата, сега не смея да тръгна никъде с нея. Единственото, което ми идва на акълае е - Надин или Екометал, или да се направя на луд и да я пускам за продаване. Също така ако някой знае нормален майстор, който може да оправи нещата за нормални пари, ще се радвам да сподели. Колеги, внимавйте много при ремонта на автомобилите си, не са прости и се изисква опит и стаж. Поздрави.
tosco:
Казвай го кои са тезе мърлячи, трябва да се знае!!!
hristian37:
АУТО КОРЕЯ Сервиз
намиращи се в кв. Орландовци, ул. Първа Българска армия 101, на ъгъла с ул. Знаме на труда.
Когато отидох там четох:
https://www.facebook.com/autokorea.bg/
hristian37:
Накрая в рамките на добрия тон се разделихме с препоръката от тях (сервиза) да се намеря диагностик, защото проблема, не бил във веригите, а в дюзи и комп.
Днес, разбира се за моя сметка, намерих такъв диагностик, тества, карахме, живи данни, грешки в двигателя, кутията, раздатката, егр и дебитомера няма. Тръгнала е дюзата на 4ти цилиндър, но налягането на рейла не пада, компа успява да компенсира. Заключението на диагностика, объркано газоразпределение, макар, че има датчик на единя вал и не го засича като проблем. Колата няма мощност, двигателя се развърта трудно и има твърда работа на празен ход. Същевременно видях, че при рекламацията, не е свалян капака на горната верига......
rmk:
Ако смяташ, че проблемът е само в центровката има ли начин да се свали някой от капаците (примерно само горен) и от там да се видят белезите на валовете?
(предварително да кажа, че въобще не съм запознат с колата и двигателя за които става дума)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия