Здравейте колеги, вече 2 месеца не мога да се справя с този проблем. Записва P1186 ниско налягане в рейла когато мине 2300-2500 оборота в движение или ако е на място след 3то-4то форсиране до 4000 оборота и влиза в авариен режим, движи се, но до около 3000 оборота и без никаква мощност, при натискане на педала до долу гасне в движение направо. Гасиш, палиш веднага и се оправя до следващото даване на газ. Четох четох безброй теми но аз съм сменил всичко за което е писано 😂. 3 комплекта дюзи пробвах, друго ГНП с клапан, клапан за регулиране и датчик за мерене на налягане, рейла сменях, турбо рециклирано, филтър, резервоара беше чист. Даже направо от туба с нафта пробвах за да съм сигурен че не от филтъра назад проблема. Иначе пали веднага работи меко, грам не пуши. Забравих, Егр сменяван, вериги със зъбните колела също, но този проблем го имаше и преди това. Не записва абсолютно никакви други грешки, само за ниско налягане в рейла. Гледах и под жабката да не е влажно, букси чистих с контактен спрей.... На живи данни (не знам наименованието на мерната единица на налягането на горивото) се вижда че до към 100 мега нещо си налягането държи, след това таргет-а отива над 100 а налягането остава на 99/100 и забива, не намирам и майстор да поеме колата, всеки казва свали дюзи да проверя, да ама отидоха пак 100лв за проверка, после още 400 500 за рециклиране... А аз вече 3 комплекта смених, все един от тези работи, а резултатът е същия. Някой ако се сеща или ако му се е случвало същото да сподели как се е справил. Благодаря