КИА Клуб България- фен форум на КИА
Модели автомобили => Sorento => Темата е започната от: Krastiu в Септември 16, 2021, 02:36:16 pm
-
Гасне в движение и след малко пали дава грешка U0010 помагайте немога да разбера какво значи тази грешка
-
На какъв автомобил се случва това?
-
Кия соренто 2.5црди 140к. 2003г
-
Значи направи следните неща:
- вдигни задна дясна седалка, под нея е всмукатела за нафта в резервоара - извади го, има цедка, почисти я.
- смени горивния филтър.
- ако проблема не изчезна, в краката на пасажера е компа, виж да няма вода в него.
- ако всичко изброено е ОК, тест на дюзите с колбите, да се видят дюзите.
- огледай за скъсани мъркучета около рейла, помпата и дюзите.
- виж за оголени кабели.
- Успех, по руските форуми, пишат, че тази грешка е за ниско налягане, или грешка в комуникацията - "CAN".
-С каква апаратура правихте диагностика?
-
Отварях сондата 3 горивни филтъра смених и компа гледах. Със Делфи я четох само дюзите немога да видя със делфито
-
Ако нямаш колби, купи си 4 спринцовки и тествай обратната нафта на дюзите. Хубаво е да се видят и компютъра как ги коригира. Не пишеш откъде си?
Виж и тази тема:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-4x4/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8/daewoo-kia/235482-%D0%BA%D0%B8%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE-2-5-crdi-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC
-
Отварях сондата 3 горивни филтъра смених и компа гледах. Със Делфи я четох само дюзите немога да видя със делфито
Комънрейл от дюзи не гасне, дори 1-2 да не работят компа компенсира с другите.
В тези случаи с гасненето, почти винаги причината е в SCV клапана на горивната помпа, или в клапана за високо налягане в рейката.
-
Демек няма как да разбера точно кой клапан е дали на помпата или рейл тръбата сменям единия ако не стане другия иначе съм съгласен със теб комън рейл не би трябвало да гасне
-
Получава се на 5 скорост като карам съм 80 90 и настъпя да ускорява и гасне иначе ако почнеш да я пържеш от 1 до 5 яко няма проблем много странно
-
И днес забелязах като изгасне инжектора за подкачане е мек напомпя го няколко пъти и пали веднага от Пловдив съм
-
Филтъра, обезвъздуши ли?
-
Филтъра, обезвъздуши ли?
не съм ама го напълних с нафта и съм изминал километри преди да изгасне
-
Моя съвет е - намери някъде оригинална диагностика на КИА/Хюндай и виж какво ще покаже там. Като угасне лампа на таблото светва ли?
-
Моя съвет е - намери някъде оригинална диагностика на КИА/Хюндай и виж какво ще покаже там. Като угасне лампа на таблото светва ли?
не нищо не светва гасне въртиш една 5 6 7 пъти и пали или вдигаш капака напомоваш на инжектора и от раз да не се е пре... Бало нещо тоя инжектор. Смених маслото и всичките филтри и месец след тва взе да ги прави тия магарии иначе преди тва никъв проблвм
-
Светва ли ти на таблото, не всеки път лампата за вода във филтъра?
-
Светва ли ти на таблото, не всеки път лампата за вода във филтъра?
не давам на контакт светва си и после гасне и никога не е светвала
-
Мисля че разбрах проблема. Направих теста със спинцовките за 40 сек. Първа дюза напълни спринцовката до горе 60мл. Другите са между 15 и 25мл. За това време.
-
Мисля че разбрах проблема. Направих теста със спинцовките за 40 сек. Първа дюза напълни спринцовката до горе 60мл. Другите са между 15 и 25мл. За това време.
-
Най вероятно това ти е проблема..
в рамките на шегата, пробвай и това:
https://www.facebook.com/100025060035526/videos/3089944871224895/ (https://www.facebook.com/100025060035526/videos/3089944871224895/)
-
Сменяй горивният филтър и не зареждай повече от ВМ, ОМВ и Шел! Ако искаш зареждай от тях но си откачи сензора на горивният филтър!
-
Сменяй горивният филтър и не зареждай повече от ВМ, ОМВ и Шел! Ако искаш зареждай от тях но си откачи сензора на горивният филтър!
този отдолу на самия филтър или някой от другите имам още 2 букси на тялото на филтъра
-
При мен беше клапан за налягането на турбото