Анкета

Статистика за моделите

1.4 16V CVVT LX
56 (18.4%)
1.6 16V CVVT LX
26 (8.6%)
1.6 16V CRDi LX 90
15 (4.9%)
1.6 16V CRDi LX 115
29 (9.5%)
1.4 16V CVVT EX
17 (5.6%)
1.6 16V CVVT EX
45 (14.8%)
2.0 16V CVVT EX
2 (0.7%)
1.6 16V CRDi EX 90
10 (3.3%)
1.6 16V CRDi EX 115
74 (24.3%)
2.0 16V CRDi EX
30 (9.9%)

Общ брой гласове: 304

Автор Тема: Вашите Киа Сиид  (Прочетена 83820 пъти)

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5674
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #135 -: Октомври 15, 2009, 11:28:06 am »
 :)

е хайде сега.Знаем от другите теми кой как кара music

ato_boldon

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 141
  • Pro_ceed 2.0crdi EX
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #136 -: Октомври 22, 2009, 12:19:15 pm »
Аз пък да кажа, че съм изчел всичко което съм намерил и съм говорил със всевъзможни, "майстори" на икономичното каране и знам как се кара икономично. Друг е въпроса, че в 90% от времето не се опитвам да карам икономично, а карам така, че да се чуствам удобно и дори да си доставям удоволствие. Незнам обаче как успявате вие да карате така че колата да гори по-малко отколкото дава производителя, при полужние, че хората са правили стотици тестове, първо на компютър, след това на стенд и след това в реални условия и са дали като представителни данни колко би могла (най-малко) да гори колата (например cee_d SW 1,6crdi - 4,3 извънградско и 5,9 градско). А вие твърдите, не само, че гори по-малко, а то дори в натоварения трафик. Не се заяждам с никой, просто казвам, ако някой наистина го постига, че ще се извиня и ще му стисна ръката. А това цялото го написах с цел всепак нали форума е за обмен на информация - кажете как го правите.

П.С Мойта знам, че и е по-голям двигателя и по-тежка колата, но в момента гори около 10,2 в града (Пловдив) и различно, между 5,2 и 7 извън града, а минимално съм постигал за дадено засичане 4,6л. извън и 7,8л. в града (колата е на 27000км).

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1684
  • Шеф диригент
    • LKND Inspire LTD
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #137 -: Октомври 22, 2009, 01:14:41 pm »
ами аз се въртя около 6.3-7 градско, като паднат повече температурите ще скочи към 8 :)
просто си карам на високи предавки, почти без газ и на ниски обороти.
Hyundai Genesis 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

bongo

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 423
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #138 -: Октомври 22, 2009, 02:49:16 pm »
и аз съм така:градско от две седмици всеки ден с колата на работа(София) разхода е 7.3, но като застудее 8 - 8.5.
друго прави впечатление, че само връткане в центъра вдига много, Цариградското и Младост(през Горубляне) компенсира.например докадо се измъкна от центъра при изчистен комп. може и 11 -13 да е, но до Младост4 пада на 6-7 зависи от трафика и начина на каране.така че този разход градско е мноооого относителен.

Repcho

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 142
  • Ceed 2.0 CRDI
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #139 -: Октомври 22, 2009, 05:58:43 pm »
При мен изцяло градско разхода е 6.6. Дали карам икономично е относително, но понякога си позволявам да се изрежа  :) Направленията са основно Младост - Център, Младост - Студ.град

bahurcho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #140 -: Октомври 27, 2009, 01:53:21 pm »
привет на всички щастливци-собственици на КИА.
аз за пръв път попаднах на този форум и бързам да попитам. от доста време съм ФЕН на Киа, но за момента не мога да се навия още дали да купя и съответно кой модел да бъде. колегите ми в офиса ми разправят "ти си луд да си купуваш Киа", но пусто много ме е впечатлил този автомобил. чета , че почти всички сте доволни, което е просто супер ;D. може ли да ми кажете мнението си за модела 2.0 CRDi VGT - 140 к.с. по параметри изглежда супер (и въртящият момент е висок), но нй вече искам да ми споделите впечатленията си от турбокомпресора. такъв тип турбини с променлива геометрия са едно от най-добрите съвременни решения. моля споделете впеатленията си от този модел. мерси предварително.

veno

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 192
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #141 -: Октомври 27, 2009, 02:08:48 pm »
привет на всички щастливци-собственици на КИА.
аз за пръв път попаднах на този форум и бързам да попитам. от доста време съм ФЕН на Киа, но за момента не мога да се навия още дали да купя и съответно кой модел да бъде. колегите ми в офиса ми разправят "ти си луд да си купуваш Киа", но пусто много ме е впечатлил този автомобил. чета , че почти всички сте доволни, което е просто супер ;D. може ли да ми кажете мнението си за модела 2.0 CRDi VGT - 140 к.с. по параметри изглежда супер (и въртящият момент е висок), но нй вече искам да ми споделите впечатленията си от турбокомпресора. такъв тип турбини с променлива геометрия са едно от най-добрите съвременни решения. моля споделете впеатленията си от този модел. мерси предварително.

изчакай новия 1.6 дизел.
Cee'd SW EX 1.6 CVVT

bahurcho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #142 -: Октомври 27, 2009, 04:00:24 pm »
ок, но кога се очаква да излезе.
направи ми впечатление, че 1,6 е вдувалов мотор, а 2,0 е с един разпределителен вал. много странно решение на Киа.
Май най-добре ще бъде ако може да се направи един тест драйв на единия и на другия модел.

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1684
  • Шеф диригент
    • LKND Inspire LTD
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #143 -: Октомври 27, 2009, 05:52:33 pm »
2.0 e по-стара модификация от 1,6  8-)
Hyundai Genesis 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT

Pro style

  • VAG група
  • Експерт
  • *
  • Публикации: 574
  • Kia Pro_Ceed 1.6 CVVT EX
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #144 -: Октомври 27, 2009, 07:59:55 pm »
изчакай новия 1.6 дизел.
[/quote]

Да, но има ли официална информация относно новия дизел 1,6. Някъде четох, че ще предлага доста кончета, но пък нямаше информация за разход, динамика, въртящ момент и др. 8-)

dani

  • Administrator
  • Експерт
  • *****
  • Публикации: 675
  • i30 rider
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #145 -: Октомври 27, 2009, 08:28:24 pm »
изчакай новия 1.6 дизел.
Да, но има ли официална информация относно новия дизел 1,6. Някъде четох, че ще предлага доста кончета, но пък нямаше информация за разход, динамика, въртящ момент и др. 8-)
[/quote]
Мдам, много е добър новия дизел. Цитирам
Цитат
Engine: 1.6 litre four-cylinder turbodiesel, 89 horsepower, 235 Newton metres of torque
Transmission: six-speed manual
Top speed: 107 mph
Anyway, the U2 has a number of changes over the previous U1 unit such as a variable geometry turbocharger and a chain-driven camshaft; that last item may sound like an obscure technical detail, but if you've ever had to fork o_ut for a mid-life cam-belt change on, say, one of VW's engines, you'll appreciate Kia's decision to opt for the rugged chain technology, which allows service intervals to be extended to 30,000km (or annually). My impression from trying it is that the U2 is at least as refined as its predecessor.

Perhaps just as important as the introduction of the U2 engine is the appearance of a new six-speed gearbox, which is also available in conjunction with some of the revised cee'd's carried-over petrol engines; where fitted, the six-speeder brings worthwhile improvements in terms of cruising ability, economy and CO2 emissions. In fact, the five-speed 'b_ox still used in some petrol versions of the revised cee'd represents what I think is probably the revamped model's only significant weakness; it has a rather short top gear by today's standards, which makes for rather busy motorway cruising - although this isn't as noticeable under UK motorway conditions as it is at the higher speeds that prevail in some other European countries. Other than that, the cee'd is the same competitive all-round package as before in terms of space, handling, comfort and so on.

Of all of the variants of the revised cee'd I have had the chance to sample, the most interesting was one fitted with the U2 engine, six-speed manual gearbox and ISG (“Idle Stop & Go”). This is Kia's take on the stop-start technology that several manufacturers are starting to fit to their cars – in some cases (for example, the Mini and the manual version of the Land Rover Freelander diesel) as standard, in others as part of the spec of a special “eco” model. Kia has taken the second approach and ISG is fitted to a special “EcoDynamics” version of the cee'd. EcoDynamics is to Kia, roughly speaking, what EcoNetic is to Ford, or Ecomotive is to Seat.

At present, the diesel EcoDynamics cee'd is only available with the mid-range “2” trim level with the less powerful (89 horsepower) version of the U2 engine at a price of £14,195, the same price as Kia charges for the same car without the EcoDynamics package but with the more powerful 113 horsepower variant of the 1.6 litre diesel. That seems like a fair trade-off to me, especially for more economy-minded owners who do a lot of town driving.

The ISG system itself works well; the engine cuts o_ut when the car is in neutral and the clutch is released but restarts quickly when first gear is engaged and the clutch pedal is depressed. Getting a smooth restart with a diesel is a bit harder than it is with a petrol engine, which is presumably why diesel models with stop-start are still a comparative rarity, but in the cee'd's case there is very little of the sort of shuddering you might expect when the engine kicks in.
Throw in Kia's seven-year warranty and it's quite hard not to choose a cee'd if you're looking for a competent and economical Golf-sized car and don't care about badges too much.
 write
Имам и още по специфична информация за този двигател и мига да ти кажа, че е много добър. Едниственото лошо, е че данъка ти скача защото е 138коня.
Така, че двигателя 2,0 не си заслужава.
Така, че ако не бързаш, чакай новия двигател  :)

П.С.
Като гледам снимките на тоя фейслифт, имам чувстовото, че тая кола заприличва все повече на 1 друга  rofl
« Последна редакция: Октомври 27, 2009, 08:37:02 pm от dani »
Love is suicide!

Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5674
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #146 -: Октомври 27, 2009, 09:58:26 pm »
или другата кола заприличва на сиида rofl

giimi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 34
  • Venga 1,6 16 v CRDi 115 кс EX
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #147 -: Август 11, 2010, 09:27:28 pm »
От скоро и аз се заинтересувах от КИА Ceed SW. Изглежда удобна и практична... Но ми се искаше да чуя мнението на форумците след експлоатация от 2-3 години - как се държи машината на здравина.  То вярно че при новата гаранция страшно няма... но все пак? Гледам само че форума нещо е затихнал... няма записи цяла година.

veno

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 192
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #148 -: Август 11, 2010, 09:37:07 pm »
аз нямам особенни забележки, взимай дизела ако можеш.
Cee'd SW EX 1.6 CVVT

smirn0ff

  • Master of KIA
  • ******
  • Публикации: 1684
  • Шеф диригент
    • LKND Inspire LTD
Re: Вашите Киа Сиид
« Отговор #149 -: Август 12, 2010, 03:54:51 pm »
От скоро и аз се заинтересувах от КИА Ceed SW. Изглежда удобна и практична... Но ми се искаше да чуя мнението на форумците след експлоатация от 2-3 години - как се държи машината на здравина.  То вярно че при новата гаранция страшно няма... но все пак? Гледам само че форума нещо е затихнал... няма записи цяла година.

повече от 2г и 60000км - екстра е  8-)
Hyundai Genesis 3.8 V6 AWD
KIA VENGA 1.6 CVVL EX 4AT
KIA CEED 1.0 T-GDI GT LINE
KIA VENGA FL 1.6 CVVL EX 6AT
[ex]KIA OPTIMA 2.0 CVVL EX 6АТ
[ex]KIA CEED 1.6 CRDI LX 5MT