Автор Тема: Разглобяване на полуоска  (Прочетена 10577 пъти)

hristian37

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 83
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Разглобяване на полуоска
« -: Май 21, 2020, 09:02:53 pm »
Здравейте, "Киеци" :), искам да Ви попитам, някой свалаял ли е каре от полуоската (предна)?
Проблемът ми е следния - маншонът на предно ляво каре е скъсан. Купих нов, както и за вътрешното. Отвих гайката на главината, иииииии ,оказва се този проблем го има в Соренто, карето е клеясало в главината и няма вадене. Разглеждайки ремонтия комплект - има маншон, грес, скоби и зегерка. Откачвайки горния носач, при по рязко дърпане, вътрешното каре излиза от диференциала. Мърдайки полуоската между каретата, се усеща луфт. Въпросът е, къде се намира зегерката в карето и как се  разхлабва зегерката да излезне полуоската от карето???? Поздрави :)
Кара Киа Соренто 2006, дизел

roumen4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Разглобяване на полуоска
« Отговор #1 -: Май 29, 2020, 07:23:24 am »
Малко късно отговарям . Зегерка няма, заварка в кавички между карето и главната. Винаги се разглобява с много мъки. За моята предна дясна се премина от 20 тонна преса на 60 плюс нагряване.

hristian37

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 83
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Разглобяване на полуоска
« Отговор #2 -: Юни 07, 2020, 02:56:17 pm »
Към момента, проблемът е решен наполовина. Карето не можах да извадя. Огромна скоба от трактор - счупих я, карето не излезе. Извадих вътрешното от диференциала, махнах му маншона, на чашката на карето има зегерка, махнах я и чашката излезе, сепараторът остана на полуоската. Махнеш ли чашката, отзад на полусоката има зегерка,маха се и сепараторът излезна. От там смених маншоните и на двете карета и ги гресирах. Но полуоската не можах да извадя......
« Последна редакция: Юни 17, 2020, 10:36:56 pm от hristian37 »
Кара Киа Соренто 2006, дизел