Автор Тема: Работа на двигателя  (Прочетена 12031 пъти)

M175011

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Работа на двигателя
« -: Юни 16, 2020, 10:19:43 pm »
Здравейте колеги от скоро съм собственик на kia sorento170кс искам да попитам струва ми се че работи доста шумно има леко почукване така ли си работят или има проблем

WOLF

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 103
Re: Работа на двигателя
« Отговор #1 -: Юни 17, 2020, 10:27:33 am »
Здравей. Симптомите,които описваш са за разтегната ангренажна верига/две са/. Като ги смениш в комплект с обтегачите/задължително/ няма да се чува двигателя как работи.
2007 KIA SORENTO, 205hp.

M175011

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Работа на двигателя
« Отговор #2 -: Юни 17, 2020, 03:51:28 pm »
Ясно благодаря ти колега а това горе долу какви пари излиза

Кирякои авто

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
Re: Работа на двигателя
« Отговор #3 -: Юни 17, 2020, 04:00:28 pm »
Комплект  вериги на HEPU 580 лв + Труд около 250 300 лв

M175011

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Работа на двигателя
« Отговор #4 -: Юни 17, 2020, 05:19:10 pm »
Благодаря ти

Жоро

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 101
  • 2,5 CRDI AT 170 Hp
Re: Работа на двигателя
« Отговор #5 -: Юни 17, 2020, 08:54:57 pm »
Веригите са три. Първите признаци на разтегнати вериги са нестабилна работа на празен ход (менене на оборотите).

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 105
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Работа на двигателя
« Отговор #6 -: Юни 17, 2020, 09:16:01 pm »
Здравейте колеги от скоро съм собственик на kia sorento170кс искам да попитам струва ми се че работи доста шумно има леко почукване така ли си работят или има проблем
Опиши чукането, като имаш предвид, че има и 16 хидравлични повдигача. Дизелово ли е чукането или тракане, ситно или едро?
Кара Киа Соренто 2006, дизел

M175011

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
Re: Работа на двигателя
« Отговор #7 -: Юни 18, 2020, 10:37:49 am »
25дизел е ситно е щракане не е много силно но е едно такова дразнещо

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 105
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Работа на двигателя
« Отговор #8 -: Юни 18, 2020, 08:22:37 pm »
Ми колега, най елементарното, което можеш да направиш е, да вземеш докторска слушалка и да обикаляш около двигателя да видиш, къде е най силно.
ще ти дам пример - при мене имаше едно ситно дрънкане - оказа се, че скобата която държи жилото на скоростната кутия се е скъсала и дрънчи в ауспуха.
Почти ден ми трябваше да го открия. Успех :)
Кара Киа Соренто 2006, дизел

Dini98

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Re: Работа на двигателя
« Отговор #9 -: Юни 23, 2020, 10:07:03 am »
Аз току що излизам от сервиз (2.5 140 кс) със симптом за "леко почукване".... В последствие : всички повдигачи, Обтегач на ангренажна верига и изместени клапани на цилиндрите..... Сега мърка като новородено котенце 😺

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 105
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Работа на двигателя
« Отговор #10 -: Юни 24, 2020, 06:57:29 pm »
Аз току що излизам от сервиз (2.5 140 кс) със симптом за "леко почукване".... В последствие : всички повдигачи, Обтегач на ангренажна верига и изместени клапани на цилиндрите..... Сега мърка като новородено котенце 😺

Колега, как ще се изместят клапаните? Да нямаш предвид разпределителните валове?
Кара Киа Соренто 2006, дизел

Dini98

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
Re: Работа на двигателя
« Отговор #11 -: Юни 25, 2020, 10:10:25 am »
Не колега, валовете са топ, клапаните получават отклонение от изнонеси гумички и след това като се подновят гумичките се напасват

hristian37

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 105
  • Гр. София, кара Sorento 2006, 2.5 CRDI, AT
Re: Работа на двигателя
« Отговор #12 -: Юни 25, 2020, 07:36:41 pm »
Не колега, валовете са топ, клапаните получават отклонение от изнонеси гумички и след това като се подновят гумичките се напасват

Нещо си в заблуда, клапанът го води метална или чугунена втулка, наречена "водач". Гумичките за които говориш се набиват върху водача, за де не допускат проникването на масло между водача и стеблото на клапана. При износени такива гумички, маслото от маслената система постъпва в цилиндъра и изгаря, съответно колата пуши. Ако е разбит водача, клапанът започва да играе и леглото му придобива форма на елипса. Пасването на клапана става, като първо се обработи леглото му с 3 бр. фрези с различен наклон, в строга последователност. След което на клапана се слага паста, притрива се с въртене (ръчно или машинно),като целта е на ръба му да се получи непрекъсната матова ивица с ширина 1 - 1.5мм. 
Кара Киа Соренто 2006, дизел

justalittlesign

  • Експерт
  • ****
  • Публикации: 451
  • Kia 1.6 GDI
Re: Работа на двигателя
« Отговор #13 -: Юни 27, 2020, 12:18:29 am »

Ако има катализатор как ще пуши? Катализаторът задържа всичко. Дори и миризма на масло няма