Автор Тема: ЗА или Против газовите уредби  (Прочетена 61629 пъти)

imm01@abv.bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #150 -: Май 21, 2018, 09:48:56 pm »
Жалко, че хората веднъж сложили ГИ не пишат регулярно за впечатления и проблеми. Взех Киа Про Сиид 1.6 бензин 16 клапана 2012 и мн й се чудя да слагам ли ГИ или не. Опитът, който имам с ГИ е с Фобус на Vw Polo 1.4 бензин 16V и е истинско разочарование - проблем с паленето, ескалиращ до невъзможност за палене, проблеми и неравномерна работа на двигателя при студена фаза. Най-разочароващо беше размера на разходите да се справя с този проблем - всякакъв вид добавки за отчушване на дюзи, отделно почистване  на дюзи, настройване на стойности на гориво и т. н.. Така, че призовавам ако има някакви проблеми да се пише и да се дискутират.

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 268
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #151 -: Май 22, 2018, 12:36:13 am »
Щом казваш че никой не споделя.От 50 000 на газ,първите месец два много проблеми ,ГИ си го монтирах сам,оказа се че и редуктора и рейката са с фабричен дефект.Оттам и невъзможност да оправя тримовете и натам мармалад.Понеже ми трябваше време да се ориентирам,демонтирах и проверих всичко в което се съмнявах,след като оправих нещата,тримовете са в норма късия и дългия и вече 80 000 км на газ никакви проблеми.

Клапани не съм регулирал,мисля че скоро ще я разхвърлям за едно мерене...

Сийд 1.4 CVVT 109 к.с

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk


Митето

  • Наблюдава денонощно
  • Master of KIA
  • *****
  • Публикации: 5612
  • 1.6-SW CRDI 16V EX;ŠkodaFabia 1.6 MPI AG 2007
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #152 -: Май 22, 2018, 06:41:16 am »
Фобус. krivogled
Много оплаквания от тази марка.
В брц, бяха направили спортиж.
Караха го доста време, и накрая го продадоха. Не съм чул, да се оплакват.
Аз на шкодата, само изпраителя си подменям на 4 години. Все пак, разкисват се гумите. Ремонтен комплект е 60-80 лв yahoo Предният беше 2014, миналия месец го освежих!
Симптомите са: трудно палене, придърпване в движение, гасне като спреш в задръстване(рядко, но го прави).
Последното на което сложихме газ, беше на лексус хибриден. Верно, че цената е висока, но за градски задръствания, бързо се възвръща разхода.

zmiori

  • Новак
  • *
  • Публикации: 33
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #153 -: Май 25, 2018, 10:03:38 am »
Твърдо за поставянето на газ. До сега не съм имал автомобил които не газифициран /всъщност на жената Клио-то е без газ ама тя за 2 години минава 5-6 хиляди км./ сегашната ми кола е КИА Спортидж 2 с BRC P&D. Няма разлика от вида гориво. Така я купих.
Само искам за запитам тези които познават този ГИ какви функции има бутона за превключване. Можели да пали на газ директно. Какво означават премигванията на светодиодите нза количеството гориво. Абе всичко което вие известно.
Благодаря предварително.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

tosco

  • Spammer
  • *****
  • Публикации: 910
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #154 -: Май 25, 2018, 07:45:20 pm »
АЗ вече 4-та година съм на чесън (газ) и никакви грижи. Пиша годините, щото спрях да гледам километрите.
Дори вече и не засичам разход, ебаа го под левче литъра. Само се зарежда и каране.
Няма как да не съм ЗА газифицирането ;D

bat_zdravko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #155 -: Юни 07, 2018, 08:17:27 am »
От вчера съм и аз в клуба на газираните - Digitronic (AEB MP48) OBD ECU, Shark reducer & Romano injectors, които монтирах в Пловдив - Нито Ауто Газ.
Първоначално минах калибрация и газ към София, като първите ми впечатления са:

1. Не усещам разлика във вървенето между газ и бензин, с или без климатик (в началото имаше малко глъхнене в ниските обороти при рязко ускорение, но корекция на картата го оправи)
2. По време на каране изскочи грешка, но няма Check engine за сега - P2096 Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1 т.е. вероятно ще трябва да се пипне още малко горивната карта
3. ОБД скенера ми работи паралелно с ГИ без грижи - гледам уж тримовете и ламбда показанията и за това ми е необходима малко помощ.
     Преди да мина на газ, дългия си беше на 0.0, а късия играеше +/- до 6%
     След минаване на газ, по време на път дългия варираше от 0.8 до 3.2, като в края на пътуването беше 2.3%, а късия вече +/- 10%
     Ще изтрия грешката и ще гледам кога ще "светне" пак, за да кажа на настройчика да ми пипне горивната карта на газ, но се чудя тези стойности на тримовете ОК ли са? И още някакви препоръки имате ли за настройка?   :o

ПП Този компютър имал опция за fuel-advancing, някой ползвал ли е тази екстра и може ли да ме "светне" за какво е?
ПП2 Помолих майстора монтирал ГИ да потърси и аванс-процесор за моя модел кола, а аз паралелно съм в процес на търсене - ако някой има инфо за тези, също ще почерпя  ;D

DenisVasilev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #156 -: Юни 11, 2018, 02:25:08 pm »
Здравейте, колеги, карам Kia Ceed 2007 (ED), 1.6, 122 к.с, бензин/газ. Колата я взех преди 3 месеца и до този момент съм изключително доволен, особено от страна на разход.

Малко след като взех колата забелязах нещо, което ме побъркваше. Когато карах на газ, независимо на коя скорост, между 1000 и 2000 оборота колата сякаш заглъхваше и нямаше почти никаква мощност и в момента, в който вдигне до 2000 оборота, буквално "зацепваше" и потегляше. Мислех, че е за регулация на газовата, закачихме я на компютър, но всичко си беше идеално. Газаджийте провериха свещите, не бяха за смяна, но разстоянието им бе 1.2 мм, което според тях бе прекалено много за автомобил, който е на газ. Таа въпросните майстори ги взеха и намалиха луфта до 0.7 или 0.8 мм. Има някаква разлика (положителна) след въпросната интервенция, но много хора ми казаха, че съм направил грешка като съм им позволил да намалят луфта на свещите. Свещите са Bosch (за точен модел, точно в момента не мога кажа), а газовия инжекцион е AG AutoGas (V2), ако това е от значение.

Бихте ли ме посъветвали дали реално съм сгрешил и дали да отида в някой сервиз да възстанови разстоянието на свещите до 1.2 мм?

Благодаря ви предварително.


ПС: Въпросът ми е конкретно за свещите на колата, но я карам само през 90% от времето на газ и не искам да отварям нова тема.

Спортидж2005

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 80
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #157 -: Юни 11, 2018, 05:22:06 pm »
Всъщност разстоянието трябва да е 0.9 мм.

vanselot

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • pro_cee'd 1.6 benz
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #158 -: Юни 13, 2018, 10:34:57 pm »
Като минеш на газ, слагаш иридиеви свещи. Примерно Bosch Iridium (27 лв.) и смяна на 30 000 км. Има и едни на NGK  - LPG Laser Line 6 дават им 60 000 но са 36 лв бройката.

Ronin

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 268
  • Kia Ceed 1.4 Hundai Galloper 2.5 TDI Kawasaki 650
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #159 -: Юни 13, 2018, 10:47:18 pm »
Да бе...карам си с оригиналните свещи и никакъв дерт

zmiori

  • Новак
  • *
  • Публикации: 33
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #160 -: Юни 18, 2018, 03:58:02 pm »
Като минеш на газ, слагаш иридиеви свещи. Примерно Bosch Iridium (27 лв.) и смяна на 30 000 км. Има и едни на NGK  - LPG Laser Line 6 дават им 60 000 но са 36 лв бройката.

Това ти го каза някой или сам реши че е така?
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

vanselot

  • Разбирач ;)
  • ***
  • Публикации: 154
  • pro_cee'd 1.6 benz
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #161 -: Юни 18, 2018, 07:30:12 pm »
В BRC  ми го каза човека, че е желателно. Понеже не разбирам, го послушах, а и той това работи. Няма смисъл да ме подвежда, понеже той свещи не продава. Една седмица карах със старите си свещи, които бях на 60-70 хил.км NGK. След това сложих Iridium на Bosch, така и така ми бяха за смяна. Никаква разлика в работата на колата между старите обикновените и новите иридиеви. И все пак се препоръчват, не знам защо, но на самите свещи си пише LPG.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


zmiori

  • Новак
  • *
  • Публикации: 33
  • KIA Sportage 2009г. 140 магарета ама газирани.
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #162 -: Юни 18, 2018, 07:56:11 pm »
В BRC  ми го каза човека, че е желателно. Понеже не разбирам, го послушах, а и той това работи. Няма смисъл да ме подвежда, понеже той свещи не продава. Една седмица карах със старите си свещи, които бях на 60-70 хил.км NGK. След това сложих Iridium на Bosch, така и така ми бяха за смяна. Никаква разлика в работата на колата между старите обикновените и новите иридиеви. И все пак се препоръчват, не знам защо, но на самите свещи си пише LPG.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Така бива. Ама да е задължително или силно желателно не е.
Ти сам си стигнал до извода че няма разлика.
Според мен, от почти 30 години яхам газирани коли /още по тато/, свещите трябва да са такива каквито са предписани за колата с може би малко по малко междуелектродно разстояние.
Ако можеш помогни и после го хвърли в морето.

bbbisser

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 54
  • Kia 1.6 GDI
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #163 -: Юни 22, 2018, 08:07:43 am »
Жалко, че хората веднъж сложили ГИ не пишат регулярно за впечатления и проблеми. Взех Киа Про Сиид 1.6 бензин 16 клапана 2012 и мн й се чудя да слагам ли ГИ или не. Опитът, който имам с ГИ е с Фобус на Vw Polo 1.4 бензин 16V и е истинско разочарование - проблем с паленето, ескалиращ до невъзможност за палене, проблеми и неравномерна работа на двигателя при студена фаза. Най-разочароващо беше размера на разходите да се справя с този проблем - всякакъв вид добавки за отчушване на дюзи, отделно почистване  на дюзи, настройване на стойности на гориво и т. н.. Така, че призовавам ако има някакви проблеми да се пише и да се дискутират.
Аз съм с 1,6 16 V GDI  и доста разпитвах. Във форума не знам дали има някой с този двигател и да е сложил газова. Наблюденията ми са, че на КИА се слага газ ако е  с CVVT или MPI. Може и да съмго споменал в някой пост или тема, но никой не ми препоръчва да слагам газ на двигател, чието 4 връскване е бензин. Един газаджия ми каза, че не се наема ( а човекът, според мен, е добър. Слагал ми е на 3 коли АГУ на БСМ  и никога не съм имал проблеми) и ако искам да сложа на GDI газ, да се обърна към някакъв сервиз в Бургас. Те били много добри. Но като теглих чертата и не видях смисъл да затварям 2500 - 3 в АГУ, като в същото време харчалъка няма да е кой знае колко различен. После, на 20 000 ми казаха, че  трябва  да сменя дюзи.
Иначе, поддържам  да се шофира на газ и определено следващ автомобил ще бъде такъв

bbbisser

  • Обичам да пиша ;)
  • **
  • Публикации: 54
  • Kia 1.6 GDI
Re: ЗА или Против газовите уредби
« Отговор #164 -: Юни 22, 2018, 08:18:52 am »
какви функции има бутона за превключване. Можели да пали на газ директно.
Може да пали директно като задържиш за 20 секунди бутона и прехвърли на газ. Аз лично избягвам на дачията да паля така. Премигванията са : когато още не е загряла и ти свети от една страна бензи от друга га. КОгато започне да  да прехвърля ,индикаторът започва да пълни от бензин към газ. Моята е настроена на 40 градуса да прехвърля на газ. Другите премигвания са  като  на дебитомер. ПОказва колко газ имаш в бутилката. Когато започне да свършва горивото имаш премигвания през секунда. При моята показва така 30 км преди да свърши. Но ако е поставена на криво ( така е при брат ми ) 100 км преди да свърши премигва